Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Finner ikke noe ute at man må betale først, link?

Skjønnte ikke helt den setningen, men om du mente hvordan du laster det ned? Bare trykk på det tannhjulet i Origin og velg "Løs inn en produktkode".

Men som noen nevnte tidligere er det jo tungvint om man har litt tregt nett ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Hjelp? Jeg blir kicket av alle admins før jeg har kommet inn. :ermm: funket helt fint de første gangene. :(

Tror det har vært noe kødd med Punkbuster, så du kan prøve å joine en server som ikke bruker det. Det funka hvertfall for meg, og de jobber vel med å fikse det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Ser ikke helt poenget med BF3 da BF2: Bad Company er fantastisk. Bortkastete penger

Nå er det heldigvis frivillig å spille BF3 også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen er dette, jeg spilte på diskusjon serveren, et par runder, så kommer nytt kart og da går duden min bersjerk, det er et lag, jeg trykker side step høyre, ikke noe skjer, så etter noen sekunder går han side step høyere i 20 sekunder. Jeg prøver å skyte ikke noe skjer, så pluttselig skyter han til magasinet er tomt.

Har noen opplevd dette, er det en kjent bug?

Lenke til kommentar

Hva faen er dette, jeg spilte på diskusjon serveren, et par runder, så kommer nytt kart og da går duden min bersjerk, det er et lag, jeg trykker side step høyre, ikke noe skjer, så etter noen sekunder går han side step høyere i 20 sekunder. Jeg prøver å skyte ikke noe skjer, så pluttselig skyter han til magasinet er tomt.

Høres ut som en veldig lang lagg ;)

Lenke til kommentar

Høres ut som en veldig lang lagg ;)

Men det var bare duden min som oppførte seg slik, det var ikke lagg på noen av de andre folka, de gled gjennom terenget helt glat,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...