Mala Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Wow, gikk vannvittig treigt å innstallere. Bare disk 1 alene tar for meg 2 timer Hva? Noe må være riv ruskende gale hos deg! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Kan noen være så elskverdig snille å si meg hvor i Origins jeg kan endre Master ID? Finner det ikke =/ Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Så spillet blir møkkaspill med en gang noe ikke fungerer? Forventer du at alt fungerer perfekt i starten? Så det du mener er at det er greit å selge ett uferdig/ikke fungerende produkt? Jeg hadde akseptert det om spillet var i beta og jeg kunne kjøpe den og spille beta som har bugs/problemer slik som minecraft men dette er en _full_ release, det skal ikke være problemer men EA har gjort det til en tradisjon at man må vente i 1-2 mnd på en patch før spillet er spillbart. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Wow, gikk vannvittig treigt å innstallere. Bare disk 1 alene tar for meg 2 timer Hva? Noe må være riv ruskende gale hos deg! Kanskje han sitter med en gammel IDE disk? ^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Join Diskusjon.no's egen server på BF3 folkens. Trenger flere folk for å skaffe litt mere liv der. Navnet på serveren er da "Diskusjon.no". 1 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som vet om det finnes noe som helst av logfiler? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Wow, gikk vannvittig treigt å innstallere. Bare disk 1 alene tar for meg 2 timer Hva? Noe må være riv ruskende gale hos deg! Kanskje han sitter med en gammel IDE disk? ^^ IDE? Hva er det? /jk Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Har kjøpt bf3 på elkjøp, men når jeg prøver å lese av disken kommer det opp "E:/ Er ikke et gyldig win32-program." Noen forslag hva som er galt? bump? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Har kjøpt bf3 på elkjøp, men når jeg prøver å lese av disken kommer det opp "E:/ Er ikke et gyldig win32-program." Noen forslag hva som er galt? bump? Køyrer du Windows XP? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Har kjøpt bf3 på elkjøp, men når jeg prøver å lese av disken kommer det opp "E:/ Er ikke et gyldig win32-program." Noen forslag hva som er galt? bump? Køyrer du Windows XP? Nei vista 32 bit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvorfor installerer folk med disc? Det er jo bare å regge cd-keyen i Origin så laster man ned. Sykt mye mer lettvint i mine øyne Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det bare meg som har skikkelig adrenalin kick når jeg har en bra runde? Ja. Må ta meg en snus for å holde nervene i sjakk Nei. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Må si jeg er lei av å vente på å motta koden for warpacken, og at spillet kræsjer annenhvergang etter at banen er ferdig. Men ellers et meget underholdene spill. Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Join diskusjon.no's server, folkens Trenger flere folk ! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvorfor installerer folk med disc? Det er jo bare å regge cd-keyen i Origin så laster man ned. Sykt mye mer lettvint i mine øyne Ikkje med min 160 kB/s-linje. Installasjon frå DVD-ane tok 10 minutt, dagen hadde gått om eg måtte laste ned. Om du får den beskjeden i Vista så har eg ingen gode forslag sånn offhandedly. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvorfor installerer folk med disc? Det er jo bare å regge cd-keyen i Origin så laster man ned. Sykt mye mer lettvint i mine øyne Ohh? visste ikke det xD Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Har en kompiss som ikke får til og aktivere spillet... får seg inn på origin og får opp boxen hvor har legger inn koden til spillet osv... Men får bare melding om at koden allerede er brukt.... og har har ikke spillet på origin Hva må han jøre? noen som vet? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Join diskusjon.no's server, folkens Trenger flere folk ! Will do. Merker at det er både uvant å spille FPS igjen, og det er uvant i forhold til det siste FPSet jeg spilte. Ble litt BF:BC2, men ikke veldig mye. Mildt sagt. :!: Men det kommer seg ^^ Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Kan noen være så elskverdig snille å si meg hvor i Origins jeg kan endre Master ID? Finner det ikke =/ http://www.origin.com/us/change-id Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå