Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så spillet blir møkkaspill med en gang noe ikke fungerer? Forventer du at alt fungerer perfekt i starten?

Så det du mener er at det er greit å selge ett uferdig/ikke fungerende produkt? Jeg hadde akseptert det om spillet var i beta og jeg kunne kjøpe den og spille beta som har bugs/problemer slik som minecraft men dette er en _full_ release, det skal ikke være problemer men EA har gjort det til en tradisjon at man må vente i 1-2 mnd på en patch før spillet er spillbart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Hvorfor installerer folk med disc? Det er jo bare å regge cd-keyen i Origin så laster man ned. Sykt mye mer lettvint i mine øyne

Lenke til kommentar

Hvorfor installerer folk med disc? Det er jo bare å regge cd-keyen i Origin så laster man ned. Sykt mye mer lettvint i mine øyne

Ikkje med min 160 kB/s-linje. :p Installasjon frå DVD-ane tok 10 minutt, dagen hadde gått om eg måtte laste ned.

Om du får den beskjeden i Vista så har eg ingen gode forslag sånn offhandedly.

Lenke til kommentar

Har en kompiss som ikke får til og aktivere spillet...

får seg inn på origin og får opp boxen hvor har legger inn koden til spillet osv...

Men får bare melding om at koden allerede er brukt.... og har har ikke spillet på origin

Hva må han jøre? noen som vet? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...