Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva jeg må gjøre når spillet ikke vil installeres fra Origin? Fikk installert det i går, men avinstallerte det på grunn av at jeg ikke kom meg videre fra battlelog til selve spillet. Når jeg trykker "Klar til installering" på Origin kommer det "Installeres" i noen minutter så går det tilbake til "Klar til installering".

Lenke til kommentar

Bah, får ikke connecta til noen servere, tidligere endte jeg bare opp i en uendelig lang loading, nå står det bare "Connecting...".

Får ikke logga inn på support sia heller...

Møkkaspill! Gir opp... :mad:

 

Er du logga inn på Origin og?

Ja, logger inn i Origin, så starter jeg Battlefield derfra.

Når jeg prøver å logge på en server (har prøvd mange), står den bare å tygger, hvis jeg åpner BF3 (som ligger nede på linja) begynner den bare å drar den skjermkortet og CPU opp til rundt 90%, den står der og bare tygger uten at noe skjer.

 

Har prøvd å google infinite loading, men virker som det er noe folk sleit med i betaen.

 

Edit: Singleplayer funker helt fint by the way.

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Noen som vet hva jeg må gjøre når spillet ikke vil installeres fra Origin? Fikk installert det i går, men avinstallerte det på grunn av at jeg ikke kom meg videre fra battlelog til selve spillet. Når jeg trykker "Klar til installering" på Origin kommer det "Installeres" i noen minutter så går det tilbake til "Klar til installering".

 

Guttungen opplevde det samme i går på sin pc. Prøv å avinstallere BF3 i Programbehandling for så å installere på nytt.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...