Eaan Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Fikk mitt limited edition først i dag fra CDON. Uansett, hvordan velger jeg ''clear bindings'' i key mappingen? Det står jeg skal holde inn ESC, men det funker ikke. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hmm, spillte SP på det første F18 missionet og pcen bare slo seg av mitt i brettet, vet ikke om det er spillet eller om jeg trykket på på x knappen så mange ganger at jeg kom nær en eller annen kode Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 HALLO? hvor er harware tråden? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Karkand kommer før året er omme, sier dem. Edit: Sjekka tydeligvis sitat på en gammel side... ignore! Endret 28. oktober 2011 av Dummst Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 HALLO? hvor er harware tråden? Den er naturligvis i Battlefield subforumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1386732 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Bah, får ikke connecta til noen servere, tidligere endte jeg bare opp i en uendelig lang loading, nå står det bare "Connecting...". Får ikke logga inn på support sia heller... Møkkaspill! Gir opp... Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Så spillet blir møkkaspill med en gang noe ikke fungerer? Forventer du at alt fungerer perfekt i starten? 1 Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Bah, får ikke connecta til noen servere, tidligere endte jeg bare opp i en uendelig lang loading, nå står det bare "Connecting...". Får ikke logga inn på support sia heller... Møkkaspill! Gir opp... Er du logga inn på Origin og? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som vil spille co-op med meg (PC)? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Så spillet blir møkkaspill med en gang noe ikke fungerer? Forventer du at alt fungerer perfekt i starten? Ja, vært fall nå. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som vil spille co-op med meg (PC)? Hvor langt har du kommet? Er på mission nr. 5.. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Har kjøpt bf3 på elkjøp, men når jeg prøver å lese av disken kommer det opp "E:/ Er ikke et gyldig win32-program." Noen forslag hva som er galt? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som vet hva jeg må gjøre når spillet ikke vil installeres fra Origin? Fikk installert det i går, men avinstallerte det på grunn av at jeg ikke kom meg videre fra battlelog til selve spillet. Når jeg trykker "Klar til installering" på Origin kommer det "Installeres" i noen minutter så går det tilbake til "Klar til installering". Lenke til kommentar
Garney Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Wow, gikk vannvittig treigt å innstallere. Bare disk 1 alene tar for meg 2 timer Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Så spillet blir møkkaspill med en gang noe ikke fungerer? Forventer du at alt fungerer perfekt i starten? På pc gjør det nesten aldri det på onlinespill. Man setter alltid av 2 timer på googling og feilsøkning. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Folk greier jo ikke! Installerte spillet og starta opp og spilt i 2 timer nå. herregud Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Bah, får ikke connecta til noen servere, tidligere endte jeg bare opp i en uendelig lang loading, nå står det bare "Connecting...". Får ikke logga inn på support sia heller... Møkkaspill! Gir opp... Er du logga inn på Origin og? Ja, logger inn i Origin, så starter jeg Battlefield derfra. Når jeg prøver å logge på en server (har prøvd mange), står den bare å tygger, hvis jeg åpner BF3 (som ligger nede på linja) begynner den bare å drar den skjermkortet og CPU opp til rundt 90%, den står der og bare tygger uten at noe skjer. Har prøvd å google infinite loading, men virker som det er noe folk sleit med i betaen. Edit: Singleplayer funker helt fint by the way. Endret 28. oktober 2011 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som vet hva jeg må gjøre når spillet ikke vil installeres fra Origin? Fikk installert det i går, men avinstallerte det på grunn av at jeg ikke kom meg videre fra battlelog til selve spillet. Når jeg trykker "Klar til installering" på Origin kommer det "Installeres" i noen minutter så går det tilbake til "Klar til installering". Guttungen opplevde det samme i går på sin pc. Prøv å avinstallere BF3 i Programbehandling for så å installere på nytt. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Når jeg er i et flyvende objekt, og fienden får en Lock-on på meg og avfyrer en rakett. Vil raketten skifte bane på vei mot meg, hvis jeg bruker flares? Eller må jeg bruke flares før de avfyrer raketten? Og har dere noen tips til å høre forskjell på de pipe-lydene? Aner jo ikke hva som er hva Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvor får vi taki BF3 limited edition nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå