Frode99 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg vil IKKE ha masse våpen. Det gjør det er vanskeligere å balansere, og flere våpen vil bli relativt identisk, men at da det vil være en del av dem som er direkte svakere enn andre, og derfor aldri blir brukt uansett. Ha heller relativt få, men at de har unike "egenskaper" som gjør alle verd å bruke i forskjellige situasjoner. (og det er da lettere å balansere med færre våpen) 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 BF2 Special Forces har jo greie nattbaner. Ganske små riktignok ^^ Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Hadde vært kult med real-time natt/dag og værskifte ja Endret 26. mars 2011 av chairgame Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 det måtte være kortere enn 24 timer dag/natt sykluser. ellers hadde mange opplevd at de bare kriget om kvelden, og hvor dumt er ikke det? 6 timer dag/natt sykluser eller så hadde vært fint Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Kunne vært globalt syncet på alle servere... Sånn at tiden går videre etter hver runde. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Kunne vært globalt syncet på alle servere... Sånn at tiden går videre etter hver runde. Alle serverne behøver ikke å være syncet med hverandre eller et felles klokkeslett! Det holder at hver server har en syklus den følger selv. Eller hadde det vært mislykket dersom du forlot en server om natta og joinet en ny server om dagen? Jeg vil IKKE ha masse våpen. Det gjør det er vanskeligere å balansere, og flere våpen vil bli relativt identisk, men at da det vil være en del av dem som er direkte svakere enn andre, og derfor aldri blir brukt uansett. Ha heller relativt få, men at de har unike "egenskaper" som gjør alle verd å bruke i forskjellige situasjoner. (og det er da lettere å balansere med færre våpen) I Rainbow Six Vegas 2 har du shitloads med våpen, og det funker veldig greit. De aller fleste er jevne, noen er dårlige. Det er en virkelig styrke i det spillet. Men BF har aldri hatt det store utvalget våpen, så du behøver ikke bekymre deg. Endret 26. mars 2011 av Abigor Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 ARMA spillene har jo mange våpen, og de er ganske så balanserte. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Synes nå de har fått til en god balanse i BC2 jeg. Er såklart bare litt over halvparten av våpnene jeg spiller, men til gjengjeld så ser jeg en god del som spiller de andre, så god balanse må det da være. Er kanskje 2-3 våpen som INGEN bruker, bortsett fra å få flere kills med dem, men det får nå gå. Er jo mest de våpnene du fikk som veteran bonus uansett. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det de har gjort veldig feil i BC2 er å gjøre våpen som er kraftigere enn motstykket i virkeligheten svakere i spillet. PKM i forhold til M60 f.eks, der PKM bruker kraftigere ammunisjon. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 M60ien er jo urgammel, så tviler vi får se den i BF3 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Var ikke det som var poenget. Kaliber og skade. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Det de har gjort veldig feil i BC2 er å gjøre våpen som er kraftigere enn motstykket i virkeligheten svakere i spillet. PKM i forhold til M60 f.eks, der PKM bruker kraftigere ammunisjon. Trodde begge bruker 7.62 jeg.. hvis ikke PKM'en sin er lengre da. Jeg hadde likt å sett en FN minimi istedet for m249. Samme våpen, men kulere navn ^^ Endret 27. mars 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Enig i det, og er mildt sagt sjokkert over at en MG3 tar like mye skade som den svakeste pistolen... Ja, selv rifle-versjonen G3 tar nesten dobbelt så mye skade... DET er jo ikke akkurat særlig realistisk. Samme ammunisjon på G3, bare lavere utgangshastighet. Skulle det vært realistisk så hadde MG3 hatt høyere damage, litt mindre skuddtakt (fortsatt ganske høyt), men langt dårligere treffsikkerhet og dårligere mobilitet, da det er et svært tungt våpen. Men slik vil det nå uansett bli. Jo mer realitstisk et spill er, jo dårligere balansert er det. Verden er ikke balansert, og det blir opp til spillutviklerene å finne en god balanse. BC2 synes jeg fortsatt har en god balanse. Trodde begge bruker 7.62 jeg Det er ingen forskjell i lengde da? Endret 27. mars 2011 av Andrull Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Fant ut at M60 bruker 7.62x51, mens PKM bruker 7.62x54. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Se på det slik, PKM og Dragunov bruker samme ammunisjonen ^^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 skaden er tilpasset spillestilen, sånn er det bare. Hvis man skal begynne å dra frem avansert realisme, så kan man likegodt spille ARMAII (hvor det fungerer fordi 1-2 skudd dreper deg uansett). Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Thank you Cpt. Obvious ^^ Er ikke noe galt med arcade. Har tross alt spilt Battlefield i en del år selv, men gikk litt vel langt i BF2 når man måtte tømme et halvt M92 magasin i overkroppen for at folk skulle dø =P Husker sjokket jeg fikk når jeg testet Joint Operations for første gang, og tok ut 4 fiender med 4 skudd. Var vandt til BF 2 =P Endret 27. mars 2011 av Northern Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Tviler på at M60 er med i BF3. Den har ikke vært på noen av videoene så langt. Var en annen mer moderne LMG i en av videoene. På onsdag kommer episode 3! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg begynner å bli lei av å vente nå.. Tålmodigheten min blir tøyet for hver dag som går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå