Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

sinnsykt gull at lappen (merk sportsteipen) men namn og hybelnummer hadde regna vekk i dag tidlig, og fant en lapp på inngangs døren "husk og merk postkassene deres godt, ellers får dere ikke posten deres -Postmannen-" og regna med at den var ment til meg ettersom spillet mitt skulle komme idag -.- jæææævla dritt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke overbevist.

De fleste servere har nå bare firestorm brettet, tok meg 10 min å finne en brukbar server som spillte flere brett, så er pingen helt elendig, selv når jeg bare har servere i europa, ping på 250-300

Det er også latterlig å spille på servere uten hardcore, bare bortkasta. server valget er også elendig, man refresher og har ca. 10 ledige plasser du prøver å joine og pluttselig er det 10 plasser som er tatt på sekunder. I motsetting til BC2, kam man ikke sette seg i kø, jeg har i hvertfall ikke funnet det.

Div kjipe bugger som at lyden forsvinner osv.

Det hele gjør at å finne en brukbar server blir masete å kjedelig, enten er dem fulle, eller så er det en map server

Lenke til kommentar

Spillet fungerer perfekt hos meg. Spilte 5 timer i strekk (som jeg sjelden gidder med samme spill) på samme server med 64p Conquest på releasenatta og tiden fløy, plutselig var klokka 9 på morgenen ^^ Liker egentlig alle kartene godt, men Metro blir litt for trangt, da en må stå og skyte ned (eller opp) samme rulletrappa halve runden. Liker de mer åpne best, f.eks Caspian og Kharg Island, og morsomt med tank-wars på Operation Firestorm. Trodde ikke jeg skulle like By-kart så mye, men hadde det veldig morsomt på Grand Bazaar likevel. Grafikken og spesielt lyden er fantastisk, Føler veldig at en er midt i en actionscene med de fantastiske lydeffektene, et godt headset er et must ;) Får desverre ikke spilt igjen før på Mandag, får prøve en battlefield.no server da :)

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Har nesten spilt 10 timer nå, og jeg er strålende fornøyd utenom et par småting. Blant annet noen av kartene. Metro på Conquest er ikke balansert i det heletatt. Defend siden kommer til sitt flag mye før enn attack siden. Defend kommer også mye raskere til B, og det er mye lettere å beskytte på den defend siden enn fra attack siden. Det er noen andre lignende ting med andre kart også som jeg ikke helt husker. Utenom det er kartene gode. Når det kommer til det tekniske kan jeg ikke forstå hvorfor ikke kø systemet er med. Det var jo der i betaen og det fungerte supert. En annen ting er at du ikke får lov til å gå i menyen for å endre i options når du er dø. Du kan heller ikke bytte i våpen settings når du er i live. Dette kunne du på BC2. Det hadde også vert greit å kunne endre på dette mellom rundene når du ikke har noe annet å gjøre.

Edit: Må legge til at jeg virkelig elsker at du ikke får ekstra death når du blir revivet. Dette ga aldri noe mening for meg i BC2.

Endret av mas222
Lenke til kommentar

Noen som kan finne ut hvordan jeg kontakter EA support?

Origin, trykk på spørsmåltegnet, så tar du det derfra :) Gjorde det nettopp for å få warfarepacken, tok en halvtime i kø, men så fikk jeg koden rett i hånda.

Problemet mitt er at de har tatt dobbelt betalt, og jeg er en fattig student så det kom ikke akkurat godt med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...