Grannystyle Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 sinnsykt gull at lappen (merk sportsteipen) men namn og hybelnummer hadde regna vekk i dag tidlig, og fant en lapp på inngangs døren "husk og merk postkassene deres godt, ellers får dere ikke posten deres -Postmannen-" og regna med at den var ment til meg ettersom spillet mitt skulle komme idag -.- jæææævla dritt! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ikke overbevist. De fleste servere har nå bare firestorm brettet, tok meg 10 min å finne en brukbar server som spillte flere brett, så er pingen helt elendig, selv når jeg bare har servere i europa, ping på 250-300 Det er også latterlig å spille på servere uten hardcore, bare bortkasta. server valget er også elendig, man refresher og har ca. 10 ledige plasser du prøver å joine og pluttselig er det 10 plasser som er tatt på sekunder. I motsetting til BC2, kam man ikke sette seg i kø, jeg har i hvertfall ikke funnet det. Div kjipe bugger som at lyden forsvinner osv. Det hele gjør at å finne en brukbar server blir masete å kjedelig, enten er dem fulle, eller så er det en map server Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hva søker dere på når man skal finne TV2 sine sørvere? Igår skrev jeg TV2.no og det dukka opp 5-6, men idag får jeg meldingen "Sorry, found no servers"? TV2 Lenke til kommentar
Gagsit Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Noen andre som har fått melding om å aktivere Cd-key igjen i dag? Jeg har jo allerede spilt MP i mange timer og kom hjem i dag med denne feilmeldingen: Endret 28. oktober 2011 av m ysse Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Spillet fungerer perfekt hos meg. Spilte 5 timer i strekk (som jeg sjelden gidder med samme spill) på samme server med 64p Conquest på releasenatta og tiden fløy, plutselig var klokka 9 på morgenen ^^ Liker egentlig alle kartene godt, men Metro blir litt for trangt, da en må stå og skyte ned (eller opp) samme rulletrappa halve runden. Liker de mer åpne best, f.eks Caspian og Kharg Island, og morsomt med tank-wars på Operation Firestorm. Trodde ikke jeg skulle like By-kart så mye, men hadde det veldig morsomt på Grand Bazaar likevel. Grafikken og spesielt lyden er fantastisk, Føler veldig at en er midt i en actionscene med de fantastiske lydeffektene, et godt headset er et must Får desverre ikke spilt igjen før på Mandag, får prøve en battlefield.no server da Endret 28. oktober 2011 av chairgame Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hva søker dere på når man skal finne TV2 sine sørvere? Igår skrev jeg TV2.no og det dukka opp 5-6, men idag får jeg meldingen "Sorry, found no servers"? TV2 Takk! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Får spillet snart gleder meg som en unge, selv om jeg er en Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Håper en vakkert dag at jeg kan spille en full runde uten at spillet låser seg... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Wow! I en eller annen grunn får ejg i9kke "BF3.exe stopped working" mer. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Kommer folk inn nå? min loader fortsatt evig i battlelog... Lenke til kommentar
Virke Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som kan finne ut hvordan jeg kontakter EA support? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg ser ingen hardware tråd!! den linken er korupt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som kan finne ut hvordan jeg kontakter EA support? Origin, trykk på spørsmåltegnet, så tar du det derfra Gjorde det nettopp for å få warfarepacken, tok en halvtime i kø, men så fikk jeg koden rett i hånda. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Har nesten spilt 10 timer nå, og jeg er strålende fornøyd utenom et par småting. Blant annet noen av kartene. Metro på Conquest er ikke balansert i det heletatt. Defend siden kommer til sitt flag mye før enn attack siden. Defend kommer også mye raskere til B, og det er mye lettere å beskytte på den defend siden enn fra attack siden. Det er noen andre lignende ting med andre kart også som jeg ikke helt husker. Utenom det er kartene gode. Når det kommer til det tekniske kan jeg ikke forstå hvorfor ikke kø systemet er med. Det var jo der i betaen og det fungerte supert. En annen ting er at du ikke får lov til å gå i menyen for å endre i options når du er dø. Du kan heller ikke bytte i våpen settings når du er i live. Dette kunne du på BC2. Det hadde også vert greit å kunne endre på dette mellom rundene når du ikke har noe annet å gjøre. Edit: Må legge til at jeg virkelig elsker at du ikke får ekstra death når du blir revivet. Dette ga aldri noe mening for meg i BC2. Endret 28. oktober 2011 av mas222 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hmm sliter litt fortiden med at jeg plutselig får disconnet from server veldig ofte fortiden Er så kjedelig når jeg er inne i en skikkelig god runde osv.. får så plutselig bare bli disconnecta :/ Lenke til kommentar
Virke Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som kan finne ut hvordan jeg kontakter EA support? Origin, trykk på spørsmåltegnet, så tar du det derfra Gjorde det nettopp for å få warfarepacken, tok en halvtime i kø, men så fikk jeg koden rett i hånda. Problemet mitt er at de har tatt dobbelt betalt, og jeg er en fattig student så det kom ikke akkurat godt med... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 OMG Er det noe forskjell på Limited og vanlig? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som ennå ikke har skaffet seg bf3 og lyst på en 20% rabatt kode til origin? Har to stk som går ut i 31 oktober vet at jeg er seint ute, men vist du eller noen andre har en slik kode til overs hadde jeg sotte stor pris på en PM Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 jeg fikk også en 15% kode fra Origin. bare å fyre avgårde en pm hvis noen vil ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå