Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig får jeg lastet ned!

Skrudde på PCen og startet Origin. Origin trengte oppdatering, så lastet den ned og nå ligger BF3 i listen og laster nå ned!!

Men hvordan får jeg nedlastingen til å gå kjappere? Skjønner ikke hva vi skal med CD2? Får jeg beskjed om å stappe den i under nedlastingen eller?

Ah, lastet visst ned fra nettet. Nå fikk jeg til å installere fra CD. 14MB/s :) Håpte på litt raskere men..

EDIT:

Er den aktiverings-problematikken borte nå?

Hvis den er rettet opp i. Er det meningen å måtte skrive inn produktnøkkelen igjen? Eller blir det bare plug-and-play for meg nå da?

Tror det ja :)

Jeg fikk BF3 LE under mine spill når jeg oppdaterte Origin. Trengte altså ikke å skrive inn produktnøkkel på nytt.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Diskusjon.no serveren er da åpen. Map rotation bytter litt mellom rush og CQ. Gamemode er satt på Medicore. Resten av innstillingene finner du her. Håper vi får litt aktivitet på serveren etterhvert. Cappa på 32 player ATM, men vil kunne utvides til 64 player om vi trenger det etterhvert. Hopp inn på serveren, jeg driver og setter opp et lite mod/admin community for å holde serveren clean for hackere. Om du ønsker har jeg en Teamspeak 3 server oppe under adressen ts.madrefsa.com. Bare å komme på den om du/dere trenger et sted og snakke/noen å spille med. Alle er velkommen, det er ikke noe passord på serveren. Venligst ta en titt innom "reglene" i server tråden.
Lenke til kommentar

Hva skjer med Elkjøp og oss PC folk?

Jeg kjøpte Limited Edition av dem fordi coveret var sykt kult og jeg ville ha det, noe jeg ikke fikk og i løsningen de har postet ser det ikke ut som de har evaluert det engang.

Noen butikker har fått inn LE. mulig høre om å bytte?

Lenke til kommentar

belønningene er veldig gunstige for de som spiller forsiktig aggressivt, oppmerksom på omgivelser, lett supressionfire, noen få kills og kapre etpar flagg, da har man mye poeng,

jeg synes både restock og healing range skulle vært 3-4 yards mere.

Det samme gjelder forsåvidt fly og helikopter som forresten er MYE letter å fly med joystick.

Igjen, intel is everything.

Endret av audible
Lenke til kommentar

Der fikk jeg melding om at jeg måtte aktivere cd-keyen igjen, å jeg har allerede spilt en del.. :thumbdown:

Er det helt random hvem som får denne feilmeldinga eller? Går jo ikke ann å aktivere på nytt heller, får bare proxy error

Endret av m ysse
Lenke til kommentar

RPG er vel et ulovlig våpen ifølge FN (eller noe)

Nei.

Herre som RPG-7 på infanteri irriterer!

Det er det man har granater for. RPG-7 skal ikke brukes på personell! (Ja. Folk i Afghanistan og Somalia gjør det, men allikevel).

RPG kan fint brukes mot personell. Mest effektivt hvis man skyter med spreng/anti personell granter selvfølgelig.

Treffsikkerheten i dette spillet er det som blir overdrevet mest synes jeg, spesielt på avstand. Men men.. Er et spill tross alt. I virkeligheten er den langt mer enn "irriterende" dessverre :(

Lenke til kommentar

Du må bare oppdatere punkbuster så fikses "kicket by admin". Men disconnect problemet er enda der.

Gjorde dette i går, uten hell.

Rart, det funket for meg.

Jeg tror kanskje enkelte er litt forvirret over måten man skal oppdatere punkbuster på. EA/Dice har kommet med to forskjellige måter selv, i tillegg står det også en del på punkbuster sidene. Og så har man enkelte som har sin egen forklaringsmåte. Litt usikker på hva som skjer hvis man blander litt forskjellig...

Jeg surra i hvert fall litt i går. Hadde feil fil viste det seg. Men til slutt så fiksa jeg det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...