NoNamesLeft Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er g3 bra? Er ikke sikker, men eneste våpenete jeg brukte på BC2 Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det tar ganske lang tid og nå 441k poeng ja, får ca 10k poeng i hver runde hittil Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Op Metro Conquest virkar svært ubalansert. Gikk akkurat 18-2 og vant uten at vi anstrengte oss omtrent. Har også hatt det omtrent motsatt frå den andre sida. Vill fordel å starte ute sånn at ein kan stå bak rulletrappene og skyte nedover. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Om du kjører igjennom alle mapsene på normal 1gang så får du ca 85k poeng. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Op Metro Conquest virkar svært ubalansert. Gikk akkurat 18-2 og vant uten at vi anstrengte oss omtrent. Har også hatt det omtrent motsatt frå den andre sida. Vill fordel å starte ute sånn at ein kan stå bak rulletrappene og skyte nedover. Opplever det samme, og som regel er du stuck ved samme rulletrapp resten av runden, ene laget spammer granater / rpg's ned og andre laget er slakt nedenfor. Har til gode og oppleve og pushe opp en rulletrapp, da det virker som andre laget har spawnpoint alt for nærme Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Kjøpte limited edition på Gamestop og lurer på om noen vet om Physical Warfare følger med. Kan liksom ikke se at PW står nevnt noen sted på coveret, men mener da bestemt at de reklamerte med at de var de "eneste" i Norge som hadde dette tillegget... Samme her! Selgeren skrøt av at jeg skulle få ekstra kart og våpen. Hvis det ikke stemmer, skal jeg ta en visitt i morgen og knalle idioten ned. Dere skal ha fått med et ekstra lapp som hadde KEY på. Dårlig med noen ekstra lapp her. Får høre med gutta på Gamestop om det er noe jeg har oversett... UPDATE: Det viste seg at gutta på Gamestop hadde glemt og legge ved KEY til Physical Warfare. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Kjøpte limited edition på Gamestop og lurer på om noen vet om Physical Warfare følger med. Kan liksom ikke se at PW står nevnt noen sted på coveret, men mener da bestemt at de reklamerte med at de var de "eneste" i Norge som hadde dette tillegget... Samme her! Selgeren skrøt av at jeg skulle få ekstra kart og våpen. Hvis det ikke stemmer, skal jeg ta en visitt i morgen og knalle idioten ned. Dere skal ha fått med et ekstra lapp som hadde KEY på. Dårlig med noen ekstra lapp her. Får høre med gutta på Gamestop om det er noe jeg har oversett... UPDATE: Det viste seg at gutta på Gamestop hadde glemt og legge ved KEY til Physical Warfare. Det er ikke med maps i physical warfear bare så det er sakt... Endret 28. oktober 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Existence Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Savner en que button Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Op Metro Conquest virkar svært ubalansert. Gikk akkurat 18-2 og vant uten at vi anstrengte oss omtrent. Har også hatt det omtrent motsatt frå den andre sida. Vill fordel å starte ute sånn at ein kan stå bak rulletrappene og skyte nedover. Hemmligheten her er å få usa folka (når du er de) til å rushe rett til det andre flaget. Faktisk en mulighet da Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Gjorde det ein gong tidlegare eg spelte dette mappet. Vi hadde midtflagget ganske tidleg, men blir du pressa litt tilbake så er det nesten over. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Kan være uheldig å ha et veldig pysete lag ja. Hadde det ikke vært for noen venner så hadde jeg holdt meg helt borte fra det mapet. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er den aktiverings-problematikken borte nå? Hvis den er rettet opp i. Er det meningen å måtte skrive inn produktnøkkelen igjen? Eller blir det bare plug-and-play for meg nå da? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Og jeg som trodde COD var infisert av campere, jeg tok feil. Er jo ikke mulig å gå mer enn 5 meter etter hver spawn før man blir skutt av en kar enten i nærmeste busk eller så langt unna at han ikke synes. Skuffende spill så langt IMO. Suksess i Battlefield handler mye om progressiv camping. Å springe rundt uten dekning er døden. Å flytte seg fra dekke til dekke og bruke kartet minst like mye som du bruker resten av skjermen, er ofte veien til suksess. Det er en kunstform i seg selv å lære seg skikkelig "situational awareness" i Battlefieldspill. Straks du kommer over den kneika vil du nok finne det langt mer givende 3 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Enig i det Dummst. Hvis man tror man kan løpe rundt som i CoD hardcore og meie ned alt man ser på reaksjonsevnen tar man feil. En annen ting er at i CQ vil det alltid være folk i nærheten av enkelt spawnpoints/flags så man må være varsom fra første skritt. Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det achievements på PC-utgaven? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen spesiell grunn til at de bruker 2 disker i hard-copy versjonen. Man må vel uansett oppdatere, så de kunne vel pakket den ene disken inn i den første updaten man får når man installerer. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Suksess i Battlefield handler mye om progressiv camping. Å springe rundt uten dekning er døden. Å flytte seg fra dekke til dekke og bruke kartet minst like mye som du bruker resten av skjermen, er ofte veien til suksess. Det er en kunstform i seg selv å lære seg skikkelig "situational awareness" i Battlefieldspill. Straks du kommer over den kneika vil du nok finne det langt mer givende Problemet mitt er at jeg ikke kommer ut av spawn i det hele tatt noen gang. Spawn --> boom, dead. Det største problemet er dog at jeg ikke ser folk, mulig oppløsninga er for høy eller noe. Liker heller ikke aiminga, synes den er vond å ha med å gjøre. I likhet med de fleste nye spill egentlig, så skjønner at folk synes konsoll er ok når mus/tastatur fungerer så dårlig. CS og MW1/2 er de eneste spilla jeg synes får aiming/look til å fungere skikkelig. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Er det normalt å oppleve en del texture pop in på konsoll(ps3)? Hender innimellom at feks en vegg eller noe annet har helt elendig kvalitet, så ved å få god kvalitet mens man står å ser på!? Tipper det er for det at grafikk kortet i ps3 ikke har nok minne, eller kan det ha skjedd noe feil under installasjonen av spillet? obs, feil tråd Endret 28. oktober 2011 av dan83 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Når kan man spille b2k? Når jeg lette etter servere i går og haket av for back to karkand, fant jeg ingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå