Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Hvor mye poeng/min har folk her? Ligger rundt 400 selv og er nå oppe i rank 13!

Et spørsmål til forresten: Er det forskjell mellom M16A3 og M16A4 bortsett fra burst/auto? Var digg å allerede ha unlocksene på M16A4, IRNV er jo helt vilt bra!

Jeg har ligget på 150. Men har vært helt nub til å spille. ting har løsna nå, og jeg skønner hvordan man ska få mere points. Kan spare litt tid for dere andre, husk på spot fiender, det blir det en del av i løpet av en runde, lettere at de blir skutt og du får assist. Bli med på capping/def/plant. Bruk medic, res og suply for alle penga. Sinnsykt å hente på ammo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sinnsykt å hente på ammo.

Det burde folk legge ut oftere, spiller engineer så trenger ammo hele tiden så jeg får hatt i hjel tanks, biler, fly, helis med mere.

Hadde en runde hvor jeg døde en gang. Fikk utallige kills, men måtte passe på hvor mange skudd jeg brukte pr. pers. Endte opp med at jeg plukket opp en support class å kastet ut ammo box og plukket opp min egen igjen. Det å kunne bytte til single fire er elsk, utrolig hvor mye mer effektivt det er på medium - high range.

Lenke til kommentar

Lite spørsmål om spillet:

Er det mulig å spotte noen, som i Bad Company?

Det er det, på xbox er det select(<) får vel 10 points for det.

Hvis man spiller rush, spill med rpg og sammen med noen som har support. Så kan du stå og pompe rpgs inn på spot, og kompisen får masse points.

Som medic får du 110 points for å resse noen, så her er det like mye som å hente på å skyte noen.

Lenke til kommentar

Jepp. Men om de du spotter går bak en vegg eller lignende, så forsvinner spotmerket. Det er der kunn om du kan se litt av personen. Får ikke spottet på Hardcore servere.

Lenke til kommentar

Jepp. Men om de du spotter går bak en vegg eller lignende, så forsvinner spotmerket. Det er der kunn om du kan se litt av personen. Får ikke spottet på Hardcore servere.

På Bad Company 2 funket spotting slik at de viste på kartet. Er ikke det slik i BF3?

Lenke til kommentar

På Bad Company 2 funket spotting slik at de viste på kartet. Er ikke det slik i BF3?

Ang. Hard Core, så vises de på kartet når man spotter dem (om jeg ikek husker feil). På vanlig så kommer det en liten rød trekant over hodene (samme gjelder vel i BC2).

Lenke til kommentar

Ah! Det er DEILIG å være i gang med Battlefield igjen! Dette er det første skikkelige Battlefield spillet siden Battlefield 2 spør du meg, og selv om jeg blir fullstendig overkjørt i multiplayer så er det en egen ubeskrivelig følelse med et skikkelig Battlefield spill igjen!

Jeg har ikke helt klart å finne en god FoV innstilling for min 2560x1440 (16:9) oppløsning? Syntes ikke default passer spesielt godt.

Lenke til kommentar

Battlefield 2 følelsen ble sykt pirret i går etter at jeg tok noen runder i fly. Finnes ikke noe bedre enn å gønne ned tanks på bakken og andre fly i lufta med flyet. Må vel bare vente på AtG missiles slik at jeg kanskje blir litt mer nyttig mot bakkemål i fremtiden. Slik jeg tar ut tanks nå er å få en helsikkes rennefart fra luften og fly rett mot tanksen. For så og fly oppover igjen like over bakken. Det er så digg.

Jeg spiller selv med en FOV på 90 som jeg alltid har gjort. Føler det er best på 16:9. Du kan jo kjøre quake style på 130, men tror ikke det funker så bra i lengden.

Lenke til kommentar

Digger spillet og synes det er en verdig arvtaker etter BF2 men det er noen ting jeg har store problemer med. Mange av mapsene er rett og slett helt elendige, spesielt Seine crossing på conquest. Makan til noe idiotisk skal man lete lenge etter. Det er heldigvis noen få maps som er gode, slik som firestorm, kharg island og caspian border.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...