Misoxeny Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Trodde ikke det var støtte for unranked servers enda? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 et tips til alle som blir kicka av admin eller disconecta. spill på servere uten PB(Punkbuster) Hva er morsomt med og spille på disse da, disse er vel ikkje ranked? de er faktisk ranket Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) et tips til alle som blir kicka av admin eller disconecta. spill på servere uten PB(Punkbuster) Hva er morsomt med og spille på disse da, disse er vel ikkje ranked? de er faktisk ranket Haha, hvorfor oppdaterer dere ikke punkbuster? Legger ved updaten: pbsetup.zip Endret 27. oktober 2011 av N1ko Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har oppdatert den fra PB setup og valgt BF3 Men virker fortsatt kun på TV2 server ! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kan jeg endre min battlefield navn? har crisenen80 fra da ejg spilte xbox men bruker nå christoffero89. noen mulighet til å få christofero89 til den dominerende kontoen slik at folk kan søke meg opp? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Har dem aktivert "queue\kø" for servere som er fulle? Vil gjerne stå i kø på en server fremfor at jeg må prøve heletiden Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har TV2 fiksa serverne sine, eller blir det fortsatt rubberbanding fra helvete? Tenker ikke på Tehran Highway som uansett har store problemer på alle servere. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Kan jeg endre min battlefield navn? har crisenen80 fra da ejg spilte xbox men bruker nå christoffero89. noen mulighet til å få christofero89 til den dominerende kontoen slik at folk kan søke meg opp? http://www.origin.com/no/change-id Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 noen som vet når jeg/vi som ikke har fått aktivert pga overbelastning får aktivert spillet? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Når utviklerne har fått fikset problemet. God natt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Når de har fikset det. Når det blir vet ingen enn de som jobber med det. Og de sier ingenting. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som får spilt COOP med en venn? Jeg og en kompis får ikke spilt sammen, får ikke koblet oss sammen :S Flere som sliter med dette? Spiller forøvrig på PS3 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 et tips til alle som blir kicka av admin eller disconecta. spill på servere uten PB(Punkbuster) Hva er morsomt med og spille på disse da, disse er vel ikkje ranked? de er faktisk ranket Haha, hvorfor oppdaterer dere ikke punkbuster? Legger ved updaten: pbsetup.zip H h har liksom prøvd det flere ganger da Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 BF3 shipper 10 mill første uka: http://gamasutra.com/view/news/38170/EAs_Battlefield_3_Ships_10M_Units_In_First_Week.php Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 EOD RCVen sprenger ikke :-( Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kom så langt som at jeg fikk registrert produktnøkkelen og så låste origin seg uten at spillet ble installert. Når jeg nå prøver på nytt får jeg selvsagt melding om at den allerede er brukt og spillet finnes ikke ikke i biblioteket. Hva f... gjør jeg nå? Da kontakter du EA, oppgir produktkoden din og forklarer problemet. OK, har funnet ut at de har en kundetlf, men hvordan får jeg kontaktet dem når denne er stengt? Finnes det noen nettside dette kan gjøres fra? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ingen som kommer inn på serverne nå? Står jo at det er spillere på tv2 serverne.. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ingen som kommer inn på serverne nå? Står jo at det er spillere på tv2 serverne.. Jeg gamer på TV2 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Står bare at den joiner server... Kommer ikke inn Har det kommet noen patch i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå