Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Dice brukte helt klart lite tid på å sørge for at spillet faktisk er bra, eller at serverne okay. Uakseptabelt.

Du får begynne å jobbe hos Dice, så ordner alt seg vettu :thumbup:

åja. Så med andre ord er du enig i at det gjør ingenting st spillet er fullt av problemer, siden det vil patches?

 

Nei, men det er greit så lenge det patches. Vi oppegående mennesker skjønner at ingen spill kommer ut perfekte og at patching trengs. Du er jo ganske trang i nøtta om du forventer et problemfritt spill som dette på lanseringsdatoen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dice brukte helt klart lite tid på å sørge for at spillet faktisk er bra, eller at serverne okay. Uakseptabelt.

Du får begynne å jobbe hos Dice, så ordner alt seg vettu :thumbup:

åja. Så med andre ord er du enig i at det gjør ingenting st spillet er fullt av problemer, siden det vil patches?

Din negative surkuk, hvilket storspill har ikke hatt problemer ved release? Det er vel kanskje unntak, de er likevel i klart mindretall. Og nei, det gjør absolutt ingenting når spillet er så knakende bra som det er. Det eneste jeg kan peke en finger på som litt skjemmende er laggen på 64mann-servere. Crash med tanke på hardware o.l har skjedd i så liten grad for et så stort spill at det rett og slett er bra jobba av Dice, du kan bruke black ops til sammenligning, eller BC2.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du har masse muligheter for å ta poeng som recon, hva med å spotte for laget ditt f.eks? Masse poeng å tjene der, men de færreste gjør det. Recon er ikke ment som en klasse du skal dra massevis av kills og poeng med uansett.

 

Er 1337 5N1P3R, må du forstå. GHOST WARRIOR. Spotting og capping er for noobs.

 

Assault-våpen har ganske god range, men både drop og spreiing vert ganske drøye på avstand, så heile "eitt treff på 500 meter" trur eg me kan sjå vekk i frå. Ein kan jo òg gå i dekning.

 

Om du ikkje er komfortabel med Recon-våpen, men ellers liker klassen, så kan du jo prøve med eit PDW.

 

Minner på at HW.no har en Platoon som dere kan joine om dere vil. Ingen krav :new_woot:

 

Er vel rundt 54 medlemmer som er med i den nå. Aner ikke om det forsatt er en sperre på 100 medlemmer slik det var i betaen.

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240976824213/ :thumbup:

 

Spurte om å få vere med, eg. :)

 

Har forresten ikkje hatt nokre problem. Krasja ein gang under loading, berre.

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I betaen var jo også spillet fullt av problemer. I full og. Og, de problemene gjelder jo også hvert eneste ea multi spill som kommer..

 

Men vis du BARE skal klage så får du heller la vær og spille da vet du, ingen som tvinger deg.

Har selv hatt utrolig lite problemer. Det eneste er at det hender at spillet kræsjer når eg joiner en server, men DICE er vist på saken.

Det er et flott spill, og det kommer til og være enda bedre om en uke eller to, trust me! ;)

Lenke til kommentar

Da fungerte aktiveringen her i huset også, etter mange timer med gjentatte forsøk. Har ikke fått startet spillet enda så, ikke helt overbevist enda :)

 

Litt rask på avtrekkeren der... Kom så langt at jeg fikk installert og lastet ned, men når jeg skal starteog deretter aktivere (enda en gang?) får jeg etter en stund med tannhjulet beskjed om at jeg er offline.

 

Utrolig amatørmessig, brukt en hel kveld på å sitte å vente, fortjener ikke noe bedre enn piratkopiering selskap som ikke klarer å levere et bedre produkt enn dette til kundene!

 

Litt småirriterende ja, det stod klart og tydelig at BF3 var aktivert og klart, så når jeg skal starte opp får jeg beskjed om at det må aktiveres igjen etter at jeg har løst inn en Specact-kode jeg fikk fra CDON.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Kom så langt som at jeg fikk registrert produktnøkkelen og så låste origin seg uten at spillet ble installert. Når jeg nå prøver på nytt får jeg selvsagt melding om at den allerede er brukt og spillet finnes ikke ikke i biblioteket. Hva f... gjør jeg nå?

 

Da kontakter du EA, oppgir produktkoden din og forklarer problemet.

Lenke til kommentar

Dice brukte helt klart lite tid på å sørge for at spillet faktisk er bra, eller at serverne okay. Uakseptabelt.

Du får begynne å jobbe hos Dice, så ordner alt seg vettu :thumbup:

åja. Så med andre ord er du enig i at det gjør ingenting st spillet er fullt av problemer, siden det vil patches?

 

Nei, men det er greit så lenge det patches. Vi oppegående mennesker skjønner at ingen spill kommer ut perfekte og at patching trengs. Du er jo ganske trang i nøtta om du forventer et problemfritt spill som dette på lanseringsdatoen.

 

En ting er at spillet ikke er problemfritt, men en annenting er at det har så mye problemer at man ikke eller såvidt kan spille det, noe som er tilfelle med BF3 idag. Man bør man faktisk kunne forvente et spillbart spill på en lanseringsdag.

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

samme spørsmål som jeg stilte i BC2 og forøvrig blackops, hvorfor skal det ikke være mulig å spille sammen med venner? det er jo jævlig kult å joine 5 stykker og være den eneste på det andre laget. for så å sitte på TS og høre på at det andre laget har skikkelig teamplay. rett og slett idiotisk at når du gjør deg klar i battlelog (som også er helt på trynet), lager party, for så å havne på forskjellig lag? jeg må si jeg undrer meg fælt over akkurat dette..

hvorfor skulle man lage party i det heletatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...