jajamensen Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 du har ikke spilt bf2 du? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hm.. visst det skal bli plass til 64 spillere på en map, så må mapsene være giiigantiske! Har du aldri spilt Battlefield 1942, Battlefield Vietnam eller Battlefield 2? Da har du virkelig gått glipp av noe Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Har bare spilt BF2, BF2142 og BC2. En del maps på, ihvertfall BC2, som Atacama Dessert er veldig store, men med 64 spillere så må mapsene bli enda større! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Har bare spilt BF2, BF2142 og BC2. En del maps på, ihvertfall BC2, som Atacama Dessert er veldig store, men med 64 spillere så må mapsene bli enda større! Jeg har ikke spilt så mye BF2 at jeg kan prate for meg der, men Atacama Desert i BC2 er jo stor, men den er likevel veldig lineær om det kan kalles det. Er stort sett en rett linje, håper mapsene blir litt rundere og mer innhold ut i kantene osv. I Atacama Desert kan man jo stå i et spawn, titte mot FI sin base og ha full oversikt over hele kartets bredde omtrent. Men ut i fra hva jeg har hørt om BF2 og at de skal ha tilsvarende maps i BF3 blir vel ikke dette noe issue lenger! Endret 24. mars 2011 av Hyd Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Hsom Atacama Dessert er veldig store Ikke i det hele tatt. Lite drittmap i forhold til de flestealle landskapsmapsene på BF2. Endret 24. mars 2011 av bruno99 3 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Map som atacama, bare med bygninger hele strekkningen hadde vært morsomt. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Neh, bygninger er ikke noe kjekt. Er bare en gjeng med engineers og recon's som enten RPG'er alle bygningene, eller så har vi recon'sa som sprenger alle bygningene med C4 Endret 24. mars 2011 av Lami Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Neh, bygninger er ikke noe kjekt. Er bare en gjeng med engineers og recon's som enten RPG'er alle bygningene, eller så har vi recon'sa som sprenger alle bygningene med C4 Skal det ikke bli vanskeligere å ødelegge bygninger helt nå? dvs. Mer realisme? Var ganske rett-fram for fire c4 plassert rett og ett hus faller helt likt sammen som forrige gang? Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Neh, bygninger er ikke noe kjekt. Er bare en gjeng med engineers og recon's som enten RPG'er alle bygningene, eller så har vi recon'sa som sprenger alle bygningene med C4 Skal det ikke bli vanskeligere å ødelegge bygninger helt nå? dvs. Mer realisme? Var ganske rett-fram for fire c4 plassert rett og ett hus faller helt likt sammen som forrige gang? Vel, vel en del velplasserte C4 ladninger, på et av de enkle ørkenhusene i Africa Harbor ville vel gjort mer enn å skrape litt murpuss av veggene. Det som er mer irriterende er vel heller at dersom du treffer deler av byggningen kan du stå helt trygg,(eksplosjoner mot tak og enkelte hjørner vinkler, trapper o.l.) og at det ikke diskrimineres nok mellom materialtyper og ladninger. 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) I Battlefield 1942 var mapsa generelt gigantiske se bortifra bymaps som Stalingrad og Berlin. El Alamain virket altfor stort for 64 spillere... Hadde vært kult om man hadde hatt 128 vs 128 på det kartet. Neh, bygninger er ikke noe kjekt. Er bare en gjeng med engineers og recon's som enten RPG'er alle bygningene, eller så har vi recon'sa som sprenger alle bygningene med C4 Skal det ikke bli vanskeligere å ødelegge bygninger helt nå? dvs. Mer realisme? Var ganske rett-fram for fire c4 plassert rett og ett hus faller helt likt sammen som forrige gang? Håper det. Det er jo latterlig lett å ødelegge ting i BC2. Map som atacama, bare med bygninger hele strekkningen hadde vært morsomt. Ja, og uten tanks og heli. Bare helt ordinære kjøretøy. Se for meg squads som sniker seg og sjekker hver enkel kvartal eller patruljerer rundt i kvartelene med humvee. Endret 25. mars 2011 av Heradon Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 A DICE Spokesperson has today revealed that the 24 player limit enforced on the console version of Battlefield 3 has forced the developer to scale down the size of the games multiplayer maps.The PC version of the game will host up to 64 player matches and as a result the maps that will be used for this version will simply be unworkable on consoles. However this scale down will only apply to ground battles as aerial battles will take place in the same area on both PC and console. So if your looking for a bigger area to play in I would suggest going with the PC version of Battlefield 3 when it launches later this year. http://apps.facebook.com/upitone/?controller=news&op=view-news&news_id=73515 Lenke til kommentar
Gjest medlem-234265 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 BF3 blir supert uansett hvordan det blir, men for min del så ville det optimale vært: - Realistiske ødeleggelser - Bedre hitbox enn på BF2 - Slippe arty, da man heller kan ha egne kjøretøy/funksjoner for dette. Mulig dette også blir borte, da commander blir borte. - Mulighet for mer taktisk spilling. Det optimale her for min del vil være en blanding av SWAT 4 og BF2. Du har en squad som du er "stuck med" (ref: ikke at du ikke kan gå unna, men at den squaden har et mål og ikke så man får en en bunch med noobs som løper rundt og skyter på alt som rører seg), og at squaden da utfører mål sammen. Til nå har vi f.eks sett det hotellet som man skyter på. For min del hadde det ultimate vært at man hadde maaaange hotellrom, kjøkken, resturant og alt annet som finnes på et hotell som man måtte søke igjennom. Dette bil skape spenning (og tenning), og man må kunne operere som et team for å kunne søke igjennom hotellet så effektivt som mulig. Mulig man også kan bruke UAV/scan for å klarere byggninger - men om det er noen der må man søke igjennom alle etasjer for å tømme byggningen. Er selv med i en BF2 clan som er rangert som #2 i Tyskland, og vi kicker ass (skryt skryt, hehe ). Vi har en spillestil som gjør det hakka pokka umulig å få tatt hele squaden om man kun er 2-3 som går i mot oss. Hurtighet, bevegelighet og firepower er nøkkelen. og teamwork såklart, 2 og 2 sammen slår ikke feil (venter ennå ) Som sagt, BF3 blir supert uansett om hva som er med eller ikke Men hadde vært utrolig digg for min egen skyld om noe av det jeg skrev blir med og Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 De kunne jo brukt arty systemet til Joint Ops. Engineer som kan velge mellom AT, AA eller arty. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 JEG GLEDER MEG! Ting jeg håper på: Mange våpen og utstyr. Lasersikte lyddemper sporlys natt baner fjellbaner Litt taktisk fortsatt muligheten til og bare gå rundt å kødde. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Har lasersikte noensinne fungert i noen spill ? eller tenker du på holo/rødpunkt? De andre tingene er jeg enig i. skjønt sporlys burde begrenses til MG. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 I BC2 og Black Ops kan du se rød punktet fra siktet noen centimeter unna siktet. Ser skikkelig teit ut. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) nattbaner Tenk så kult hvis det faktisk var real-time på onlinedelen avhengig av fra hvor serveren var hosta, hadde vært kanon! Endret 26. mars 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 ja det hadde vært sykt. Også Night vision googles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå