Skrujernet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skjønner faen ingenting. Det jævla loade vinduet i Origin har stått sånn i 45 minutter nå. Hvor lenge skal den bruke på å aktivere, når den sikkert vil ende opp med "aktiveringskode allerede brukt" eller lignende? NOTICE Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience. See news for more info. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 ^ Ble jo postet for en time siden... 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) ^ Ble jo postet for en time siden... Ikke min feil at tråden oppdaterer seg fort som f. edit: Men uansett, problemet er der fortsatt. Så om han ikke har fått svar på det før nå, så vet han iallefall at det ikke er bare han. Endret 27. oktober 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hurra, piratene kan spille singleplayer, de som har det orginalt og skal aktivere kan ikke... AtW 4 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hurra, piratene kan spille singleplayer, de som har det orginalt og skal aktivere kan ikke... AtW Har da aldri lønt seg å være lovlydig -.- 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Allerede sett cheater i dag. 50/2 eller no... Flott! Men: Til alle som vil pracce med helikopter, spill Co-Op! Der er det et helikopter mission hvor du får god trening i å manøvrerer helikopteret. Den som starter gamet får styre, #2 får skyte. Fikk endelig funnet ut hvordan den forbannede helikopterstyringen fungerer. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hva er trikset for å få kills over avstander større enn 30-40 meter? I de fleste spill er det styrken min, her klarer jeg ikke å få kulene til å treffe i det hele tatt (joda, jeg sikter i riktig retning!). Ja, jeg er noob. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hva er trikset for å få kills over avstander større enn 30-40 meter? I de fleste spill er det styrken min, her klarer jeg ikke å få kulene til å treffe i det hele tatt (joda, jeg sikter i riktig retning!). Ja, jeg er noob. Skal vi seeee.... Er det sånn her du mener??? Longest Headshot 142 m Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hurra, piratene kan spille singleplayer, de som har det orginalt og skal aktivere kan ikke... AtW Pirat faktisk, er det pirat å bruke proxy? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hva er trikset for å få kills over avstander større enn 30-40 meter? I de fleste spill er det styrken min, her klarer jeg ikke å få kulene til å treffe i det hele tatt (joda, jeg sikter i riktig retning!). Ja, jeg er noob. Skal vi seeee.... Er det sånn her du mener??? Longest Headshot 142 m "Longest Headshot 268m" nub... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hurra, piratene kan spille singleplayer, de som har det orginalt og skal aktivere kan ikke... AtW Pirat faktisk, er det pirat å bruke proxy? Nei, men det er pirat å hente ned en piratutgave, som helt sikkert fungerer helt fint. AtW Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er ikke det han mener aGal. Singelplayeren ligger ute på piratbukta bla. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Mav <3 herlig liten sak! Lenke til kommentar
spamex Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Blir kicka av admin eller disconnecter uten grunn hele tiden... begynner å bli lei! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hva er trikset for å få kills over avstander større enn 30-40 meter? I de fleste spill er det styrken min, her klarer jeg ikke å få kulene til å treffe i det hele tatt (joda, jeg sikter i riktig retning!). Ja, jeg er noob. jeg har ingen store problemer med det, men er litt anderledes enn mw2. Bare ta hensyn til gravity & movement. dvs at over avstand vil kulen synke og det tar litt tid før kulen når frem. Og ikke alle våpen har like god accuracy, noe som vil si at kulene sprer seg over avstand. Men går fort å venne seg til det! i betaen fikk jeg en running HS på en dude 300-400 meter ifra meg, med sv98 på caspian, and that was awesome *snipp* Skal vi seeee.... Er det sånn her du mener??? Longest Headshot 142 m "Longest Headshot 268m" nub... "Longest Headshot 391 m" Endret 27. oktober 2011 av dTd Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 NOTICE Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience. See news for more info. Fikk det med meg ja Men forsatt kjedelig når jeg gledet meg til spillet. Men jeg nyter forsatt dette i gode : Såååh.. har egentlig ikke så hastverk.. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fikk logitech g940 til å virker til slutt.gøy Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er ikke det han mener aGal. Singelplayeren ligger ute på piratbukta bla. Ah, har ikke spilt single player enda jeg Multiplayer FTW! Er ikke det han mener aGal. Singelplayeren ligger ute på piratbukta bla. Ah, har ikke spilt single player enda jeg Multiplayer FTW! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hei! Fantastisk spill, men jeg lurer på en ting: Mellom de forskjellige matchene og mapsene, så forandrer våpnene seg. Jeg er bare level 2. Altså, det eneste våpenet jeg har på assault, engineer osv bytter mellom rundene. På sniperen så får jeg forskjellige scopes på sniperen mellom hver runde... Skjønner ikke hvorfor? Irriterende... Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå