Snorre Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Jeg begynner å bli gal av PunkBuster. Nå har jeg avinstallert, omstartet maskinen, installert og lagt til unntak i brannmuren. Så nå bør det søren meg fungere. :/ Nope. Funka dårlig. *Rive seg i håret* Endret 27. oktober 2011 av Snorre Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fins det en work-around for den Activation-screen som går i evigheter? Activation osv er nede. Du må desverre vente. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det bulig å lage flere soldater? Jeg liker å ha en account der jeg kan surre litt, og en annen jeg tar litt mer seriøst. Og alt gikk i dass, skal aldrig fly jet igjen.. Det var mye enklere i BF2. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fins det en work-around for den Activation-screen som går i evigheter? workarounden var å være rutinert å kjøpe spillet fra origin og aktivere spillet på mandag. Proxy FTW 3 Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fins det en work-around for den Activation-screen som går i evigheter? Eneste work-around jeg fant var en lang walk-around mens det gjorde seg ferdig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skjønner faen ingenting. Det jævla loade vinduet i Origin har stått sånn i 45 minutter nå. Hvor lenge skal den bruke på å aktivere, når den sikkert vil ende opp med "aktiveringskode allerede brukt" eller lignende? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kjøpte limited edition på Gamestop og lurer på om noen vet om Physical Warfare følger med. Kan liksom ikke se at PW står nevnt noen sted på coveret, men mener da bestemt at de reklamerte med at de var de "eneste" i Norge som hadde dette tillegget... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 workarounden var å være rutinert å kjøpe spillet fra origin og aktivere spillet på mandag. Proxy FTW Henger meg på den, dog bestilte jeg fra nett og fikk kopi tirsdag for så å bruke proxy.. Der får dere som eventuelt ikke turte bruke proxy for at dere ikke tar sjanser her i livet. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skjønner faen ingenting. Det jævla loade vinduet i Origin har stått sånn i 45 minutter nå. Hvor lenge skal den bruke på å aktivere, når den sikkert vil ende opp med "aktiveringskode allerede brukt" eller lignende? "Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience" Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fins det en work-around for den Activation-screen som går i evigheter? workarounden var å være rutinert å kjøpe spillet fra origin og aktivere spillet på mandag. Proxy FTW Tja. Men problemet hadde vel ikke oppstått hadde det ikke vært for Origin in the first place Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Bare jeg som synes at måten man kaster granat på ser forferdelig unaturlig ut? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 For oss som har aktivert da? Hvorfor kan ikke vi spille? Først "unable to start BF3 blabla", så skjedde ingenting, og en tredje server ga feilbeskjed "Are you sure your game is up to date", men BF3 har ingen oppdateringer på Origin.. Det er behagelig å bruke, men stopper så ofte :s . Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som er med på litt Teamplay? lei av å loke rundt uten at andre gjør en innsats Add Belfez Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Slik går da tiden når man ikke får aktivert. Mekka meg profilbilde i photoshop.. 2 Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hva er egentlig Physical Warfare? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ekstra våpen og camo. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) TYPE 88 LIGHT MACHINE GUN DAO-12 shotgun Flechette ammo for the DAO-12 shotgun http://www.battlefield.com/uk/battlefield3/blog/battlefield-3-limited-edition-physical-warfare-pack-available Endret 27. oktober 2011 av Hille Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hva er egentlig Physical Warfare? Fysisk krigføring? o.O Er det bare slik at det er fysiske gjenstander som skader? Lenke til kommentar
shauge Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Dette må være den flaueste lanseringen ever. Ha et nytt rigid antipiratsystem som bryter sammen og ingen kunder får tatt i bruk spillet de har betalt og ventet på i ukevis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå