SoiRaM Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 1: Kjøpte spillet, gikk hjem jævlig fornøyd. 2: Kommer hjem innstallerer spillet, enda mer fornøyd. 3.trykker play, når klimaks. 4. ALT går til helvette, aggresjonen begynner å rase. 5. Den jævla forbanna akiverings tingen mene eg ikke har aktivert og nå står og snurrer på liv og død.. Kan faen ikke spille campaign eller før den jævla activation shitn e finito med den derre cirle of death tingen sin. Blir sur.. beklager, skulle vært :EDIT Lenke til kommentar
J.I.Y Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 LAUNCH DAY for årets mest etterlengtet spill! Å forvente at alle servere skal fungere 100% er litt drøyt når halve verden prøver å gjøre noe samtidig. kan si meg enig i den der du! men fremdeles så burde det da funke, regner med at folk klikker vinkel siden dette ikke funker. bah x( Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Her er det som står på Origin-sidene: SITAT Unprecedented demand may affect online performance tonight in Battlefield 3. We're aware of the issue and doing everything possible on our end to make sure the servers are working at 100%. We apologize for any dips in performance you may experience, but want to assure you they are only temporary. In the meantime, hang tight, we're on it. Unprecedented demand may affect online performance tonight in Battlefield 3. We're aware of the issue and doing everything possible on our end to make sure the servers are working at 100%. We apologize for any dips in performance you may experience, but want to assure you they are only temporary.In the meantime, hang tight, we're on it. Så da vet vi jo det. Om vi ikke visste det fra før. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg får ikke til å skyte med SA-18 IGLA. Det kommer bare rekyl.. Fordi det er et lock-on-requried våpen, ergo du må ha den siktet inn enten på et helikopter eller et fly Hvor lenge må fartøyet være i siktet da? Holdt det på et helicopter i 3-4 sekunder, ingenting skjedde Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvor lenge må fartøyet være i siktet da? Holdt det på et helicopter i 3-4 sekunder, ingenting skjedde Det er maks avstand også. Må vere innanfor denne Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 en ting som er sikkert og visst: Seine Crossing er enda verre en Operation Metro..hva tenkte Dice på? Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hva er egentlig Physical Warfare? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Dette fungerte i en time, og det var det. Nei, tilbake til MW2 så lenge. u funny Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 LAUNCH DAY for årets mest etterlengtet spill! Å forvente at alle servere skal fungere 100% er litt drøyt når halve verden prøver å gjøre noe samtidig. Jeg gir deg 50% rett på den MW3 leder med ca 800.000 preorders per 22/10 (i USA) så mye tyder på at BF3 ikke er årets mest etterlengtede spill! Ang servere så er det de færreste som bygger serverpark til å takle åpningsdagen. EA har dog litt mer frynsete historie enn andre når det kommer til dèt, men det går jo over. Unprecedented demand may affect online performance tonight in Battlefield 3. We're aware of the issue and doing everything possible on our end to make sure the servers are working at 100% Dette var de garantert klar over på forhånd. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 en ting som er sikkert og visst: Seine Crossing er enda verre en Operation Metro..hva tenkte Dice på? De andre mappene er jo ganske gode da Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Funka helt 100% når jeg installerte punkbuster manuelt. Eg likar... Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 en ting som er sikkert og visst: Seine Crossing er enda verre en Operation Metro..hva tenkte Dice på? De andre mappene er jo ganske gode da ja, elsker de store mapsa Lenke til kommentar
Cerna Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 LAUNCH DAY for årets mest etterlengtet spill! Å forvente at alle servere skal fungere 100% er litt drøyt når halve verden prøver å gjøre noe samtidig. Som nevnt tidligere er dette den _tredje_ og siste dagen av en world wide release. Og de fleste problemene er ikke server based, men optimaliseringen av spillet.. Det flyter for øyet og ser veldig pent ut. MEN det er en bug i spillet (en blant mange) som gjør at noen clienter bare øker minne bruken på skjermkortet til det tappes helt og spillet ender i en crash, Det er dette problemet som skaper hodekløe i DICE leiren akkurat nå. Det med serverene er det bare snakk om litt tid før alle får aktivert og kommet seg inn. spør du meg så er ikke det noe og tenke på en gang, for _når_ du får aktivert spillet så er sjangsen får at du får et problem når du skal spille svært stor... Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Dette fungerte i en time, og det var det. Nei, tilbake til MW2 så lenge. u funny Seriøst ment faktisk Når noe ikke funker, velger jeg noe som funker. Jeg er enkel slik. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 en ting som er sikkert og visst: Seine Crossing er enda verre en Operation Metro..hva tenkte Dice på? Synes du Operation Metro er ille? Jeg synes den er helt awsome, booster opp scoren min noe jævlig. Isåfall er det bare synd for deg.. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Virker jævlig fett. Totalt kaos! Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ufattelig skuffende bf bytter inn min i morgen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Imens dere griner her, så får jeg spille videre med infantery only 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Best multiplayer noensinne! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fins det en work-around for den Activation-screen som går i evigheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå