MrLee Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) 16000 edit: nylig announcement post om at "joda, det var visst problemer med aktiveringsserverene" Endret 27. oktober 2011 av MrLee Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har EA gått ut med noen beklagelser, eller noen form for beskjed om eventuelle problemer med lanseringen av spillet i det hele tatt? Jeg tror ikke de har gjort det i dag, men er åpen for å bli korrigert der. sikkert ikke. Snakket nettopp med en fra support som plent nektet at det var serverene. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Faen som jeg suger med joystick Snakker vi flight joystick her? Er det faktisk støtte for dette i spillet nå? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Ja, det helvetes aktiveringsdritet. Fuck dette, jeg vil spille NÅ! Men i mellomtiden koser jeg med meg denne: Såååh.. har egentlig ikke så hastverk.. Endret 27. oktober 2011 av Lami Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Utrolig frustrerende SP! Nope, jeg er ikke imponert!Minner mer om cod, skal jeg være helt ærlig;/ ..kommer heller ikke virdere pgr av en eller annen teit bug i spille(ps3), hvor hele skjermen blir kritt hvit ved et mission hvor jeg skal løpe mot et helikopter! nope, maks uflaks, ser ut til å være noe kødd med min kopi...har ikke sjans til å komme videre på SP Helt tåpelig!! så hva skal jeg nå gjøre, bytte spillet, eller er det bare en bugg? Ikke hørt om noe andre som har det problemet? Alle andre spill fungerer helt ok på min ps3 Sitter nå med eksakt det problemet du har. Har klart å komme meg til helikopteret, men jeg kan ikke gå inn i det. Virker som om det er en usynlig vegg. kommer ikke videre.... Fant en Video av det på YouTube, er flere som har det. lurer bare på om det kan fikses, eller om spillet må byttes Endret 27. oktober 2011 av burndrinker Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Bytte spillet p.g.a. en bug? Patch folkens, Patch. De har slike på konsoller også vet du. (Bare at det kommer til å ta min. 4 uker før den kommer p.g.a. validering med Sony/MS) Endret 27. oktober 2011 av MrLee Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Endelig gjennom aktiveringen... Men hvorfor begynner spillet å lastes ned ettersom jeg jo nettopp har kjøpt det på 2 stk. plater??? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) "laster ned" fra plata. Bare vent å se om du får aktiveringsproblemet etter installasjonen er ferdig da Endret 27. oktober 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Faen ta da. Det er jo umulig å connecte til servere! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Endelig gjennom aktiveringen... Men hvorfor begynner spillet å lastes ned ettersom jeg jo nettopp har kjøpt det på 2 stk. plater??? lol, jeg sitter på support chat nå og spør nettopp det. Får ikke svar. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) "laster ned" fra plata. Bare vent å se om du får aktiveringsproblemet etter installasjonen er ferdig da Nei det lastes ikke ned fra plata - drevet går ikke rundt engang. Ser at nedlastningshastigheten er tett oppunder 1 Mb/s så det tar tid dette her når noe over 11 Gb skal ned.... ca. 4 timer. Ok - det som antagelig vis er på ferde, er rot med aktiviseringsnøklene. Flere som opplever dette virker det som. Snappet opp et innlegg på nettet hvor det stod at en person hadde fått aktiviseringsnøkkel som egentlig tilhører "nedlastningsversjonen". Han tok kontakt med support, og fikk en ny nøkkel som gjorde at han fikk unna installasjonen på ca. 25 minutter. Endret 27. oktober 2011 av kjelle392 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Faen som jeg suger med joystick Snakker vi flight joystick her? Er det faktisk støtte for dette i spillet nå? Ja, men må fjerne knapper på mus og tastatur i jet controlls ellers blir det bugga som f. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 EA har en support side som forteller at beskjeden om "nedlasting" er kun maskinen som leser fra cd'ene. Jeg derimot ser ut til å være i gang med å laste ned over nett, for dette går tregt. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Endelig får jeg hjelp med dette forbanna problemet her når jeg skal joine servere: Game could not login to EA Online backend. Kontaktet først en på EA live chaten, men han kunne ikke gjøre noe .. Så nå etter å ha kommet inn på en ny live chat (1times venting) med en annen person, sier han at han kan fikse det Lenke til kommentar
JonGro Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det bare jeg som syns at Laser guided missile til fly suger? Er jo som å kaste stein på tank.. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 1: Kjøpte spillet, gikk hjem jævlig fornøyd. 2: Kommer hjem innstallerer spillet, enda mer fornøyd. 3.trykker play, når klimaks. 4. ALT går til helvette, aggresjonen begynner å rase. 5. Den jævla forbanna akiverings tingen mene eg ikke har aktivert og nå står og snurrer på liv og død.. Lenke til kommentar
J.I.Y Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 åh er det mulig! "joining server" har det stått nå i...7 min kanskje? flere ganger er man blitt kicka fra server av admin for ingen grunn. wtf? Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Umulig å joine servere på konsoll via "Quick Match" og nesten umulig via "server browser" Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 LAUNCH DAY for årets mest etterlengtet spill! Å forvente at alle servere skal fungere 100% er litt drøyt når halve verden prøver å gjøre noe samtidig. 2 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Dette fungerte i en time, og det var det. Nei, tilbake til MW2 så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå