Quote Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Angående leaderboards: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/therussian59/ Hvafan? Bug? Han er på topp. Statistics Kills 12997 Headshots 0 ShotsFired 119 Accuracy % 3.4 Må være vanskelig å ta knekken på 12997 med 119 skudd. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 100% sikkert at de ikke har dimensjonert serverkappasiteten til pågangen som kommer de første dagene. Hvordan kan man være så skråsikker? Jeg er 95% sikker på at serverkapasiteten vil stå til godkjent. De håndterte drøyt 8 millioner spillere i en uferdig Battlelog og en betautgave av spillet. Dette kommer til å gå som smurt! Fordi det ikke er økonomisk lønnsomt å dimmensjonere serverparken for en 2-3 dagers spike som vil roe seg etterhvert. All tidligere erfaring tilsier at serverene kommer til å slite i starten. Did I call it or what? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Serveren vår Killing Limits www.killinglimits.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Er ikke Hardcore server Hardcore? jeg mener, er det ikke force off på auto aim?? Sliter også med å komme inn på servere. Og hva er poenget med at når vi er en squad før joining, så kommer bare 1 av oss inn?? (full server) burde være sånn at hvis man er 4 i squad og kunn 1 ledig slot på servern, så burde ingen av oss komme inn! edit: xbox Endret 27. oktober 2011 av Slettet+212343 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Serveren vår Killing Limits www.killinglimits.com Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Angående leaderboards: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/therussian59/ Hvafan? Bug? Han er på topp. Statistics Kills 12997 Headshots 0 ShotsFired 119 Accuracy % 3.4 Må være vanskelig å ta knekken på 12997 med 119 skudd. Spesielt når han bare traff med 3,4% av skuddene. Det betyr at han har drept 12997 med 4 skudd. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sitter å prøver å få aktivert spillet nå - men hvor mange timer skal det egentlig ta? Tipper jeg har ni-glant på den lille sirkelen nå i snart 10 minutter... Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har dere ikke hørt det? Er jo nukes med! Så det der er godt mulig! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Etter det jeg har hørt så har det gått i alle fall 20 minutter, før man får beskjed om at koden allerede er brukt.. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Utrolig frustrerende SP! Nope, jeg er ikke imponert!Minner mer om cod, skal jeg være helt ærlig;/ ..kommer heller ikke virdere pgr av en eller annen teit bug i spille(ps3), hvor hele skjermen blir kritt hvit ved et mission hvor jeg skal løpe mot et helikopter! nope, maks uflaks, ser ut til å være noe kødd med min kopi...har ikke sjans til å komme videre på SP Helt tåpelig!! Endret 27. oktober 2011 av dan83 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Spilte litt singelplayer i sted, så tenkte jeg å prøve mp, men der står den bare på loading server. Nå får jeg ikke gått tilbake å spilt sp engang, noen enkle fix på dette? hva er tipsene? oppdatere pb, check, restart pc, check... Og hvordan skal man egentlig starte spillet? fra origin, fra ikonet på skrivetbordet eller fra battlelog? dette er latterlig... Og man må passe på å ha alle oppe før man kan starte det? hvis jeg trykker på launch game starter battlefield i bakgrunnen i et lite vindu, som gjør at pcen hanger seg og jeg må inn i prosesser for å skru det av... Endret 27. oktober 2011 av E.Zegna Lenke til kommentar
Kalanthes Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Huff, har gledet meg så lenge til dette, så får jeg bare spillt i et par minutter på hver server før jeg blir disconnected, har prøvd den løsningen de postet med å oppdatere PB, hjalp ikke/vet ikke om jeg gjorde riktig, skikkelig irriterende! Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Har problemer med å launche spillet. Spillet er installert og ferdig patcha, men når eg skal kjøre spille så får eg enten melding om at Battlefield 3 ikkje kunne aktiverast på denne PCen eller at det ikkje er riktig installert. Nokken som har samme problemet, og som kanskje har funne en løsning? I Origin på "Mine Spill" står det faktisk at eg spiller det, sjøl om eg ikkje gjør det.. Viiiilt lust å spille no Endret 27. oktober 2011 av Hobsten Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Virker nok som om "alle" prøver å komme inn samtidig. Blir nok bedre til helga Lenke til kommentar
b00n Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Tror problemet er at serverene har lavere versjon av PB enn oss andre som har oppdatert manuelt... Derfor blir vi kicket og disconnected hele tiden.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Aktiveringserverne til EA er tydeligvis ikke klare for oppgaven, har vært klin umulig for meg å aktivere de siste to timene nå.. Lover ikke godt foran Star Wars The Old Republic dette her. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Utrolig frustrerende SP! Nope, jeg er ikke imponert!Minner mer om cod, skal jeg være helt ærlig;/ ..kommer heller ikke virdere pgr av en eller annen teit bug i spille(ps3), hvor hele skjermen blir kritt hvit ved et mission hvor jeg skal løpe mot et helikopter! nope, maks uflaks, ser ut til å være noe kødd med min kopi...har ikke sjans til å komme videre på SP Helt tåpelig!! så hva skal jeg nå gjøre, bytte spillet, eller er det bare en bugg? Ikke hørt om noe andre som har det problemet? Alle andre spill fungerer helt ok på min ps3 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Innstallert PBsetup bunkbuster, lagt til BF3 og oppdatert den, det vireket i stad men nå blir jeg kicket etter to min inne på serveren. Hva kan problemet være ? Lenke til kommentar
Cerna Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Tror problemet er at serverene har lavere versjon av PB enn oss andre som har oppdatert manuelt... Derfor blir vi kicket og disconnected hele tiden.. Dette er jo et av problemene som skal bli fikset i den nye R5 server patchen som egentlig skal være ute og rulle nå. http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654347704376340/2/#!/bf3/forum/threadview/2832654347704376340/1/ der står det blant annet at de kræsjene som folk opplever skal bli fikset, hvertfall en porsjon av dem =) men dette er som sagt 3 og siste dagen av en world wide release så tolmodighet er nok noe som blir høyt verdsatt i Dice leieren. Jeg selv har ventet på en fix for crash siden mandag(24). Så får håpe den patchen får ting hvertfall litt på stell=) Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Utrolig frustrerende SP! Nope, jeg er ikke imponert!Minner mer om cod, skal jeg være helt ærlig;/ ..kommer heller ikke virdere pgr av en eller annen teit bug i spille(ps3), hvor hele skjermen blir kritt hvit ved et mission hvor jeg skal løpe mot et helikopter! nope, maks uflaks, ser ut til å være noe kødd med min kopi...har ikke sjans til å komme videre på SP Helt tåpelig!! så hva skal jeg nå gjøre, bytte spillet, eller er det bare en bugg? Ikke hørt om noe andre som har det problemet? Alle andre spill fungerer helt ok på min ps3 Sitter nå med eksakt det problemet du har. Har klart å komme meg til helikopteret, men jeg kan ikke gå inn i det. Virker som om det er en usynlig vegg. kommer ikke videre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå