Armador Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Når jeg skal joine en server fr eksempel tv2 (ja det er plass på den/de) så står den bare å loader, kommer ingenting... Hverken at noe er feil eller riktig! Noe jeg gjør feil? eller er den slik med mange? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fant ut hvorfor grafikken min er fucka... Skjærmkortet er i ferd med å ta kvelden.... Hurra.... Lenke til kommentar
4MB Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har alle fått Physical Warfare-kodene sine? Jeg har ikke fått mail foreløpig. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Har alle fått Physical Warfare-kodene sine? Jeg har ikke fått mail foreløpig. Fikk mail i 02:00 tiden i natt med koden. Vil det være en stor oppgradering å oppgradere skjermen fra en gammel SynMaster 940BF til en eller annen god 24" til et par tusen? Har HD 6870 skjermkort. Er skjermen en liten flaskehals, eller har det ikke SÅ mye å si? Endret 27. oktober 2011 av Skroll Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Når jeg skal joine en server fr eksempel tv2 (ja det er plass på den/de) så står den bare å loader, kommer ingenting... Hverken at noe er feil eller riktig! Noe jeg gjør feil? eller er den slik med mange? Selv når jeg tar quick match står den bare å loader... Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Står bare å loader jeg også.. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hmm.. en kompis av meg som har dette problemet: http://bildr.no/view/1011181 noen som vet hva det kan være? anyone? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hmm.. en kompis av meg som har dette problemet: http://bildr.no/view/1011181 noen som vet hva det kan være? anyone? http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489421156916/ http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654347704812809/ Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skjer med at jeg må aktivere spillet så mange ganger da Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) EAs aktiveringsservere sliter. Origin er sirup. Kommer ingen vei. Faen meg massiv rage pågang her pga dette tullet. Har jo lagt til serialen ved install, men så må du aktivisere en gang til.. Latterlig opplegg! Fikk success å reg. KEY, men så dukker den ikke opp i MY GAMES. Forsøker igjen, får beskjed at KEY er i bruk.... Helvete.... Bra start dette. 32 min ventetid for Origin Live Help. Endret 27. oktober 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
b00n Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Blir bare kicket av admin før jeg i det hele tatt kommer inn på serveren jeg nå.. Og disconnecter hele tiden. Veldig rart, har funket fint siden tirsdag. Flere med samme problem ? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Blir bare kicket av admin før jeg i det hele tatt kommer inn på serveren jeg nå.. Og disconnecter hele tiden. Veldig rart, har funket fint siden tirsdag. Flere med samme problem ? Ja, skjedde igjen selv om jeg lasta ned PBsetup'en.. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) For de som blir disconnected(ikke kicked by admin), skru av UPnP på ruteren. Endret 27. oktober 2011 av mas222 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skjer med at jeg må aktivere spillet så mange ganger da Origin er noe forbanna skit, for å gi deg en enkel forklaring. For min egen del så måtte jeg skrive inn produktkoden igjen etter at jeg hadde installert spillet, for så å bli møtt av den flotte meldingen om at koden allerede er brukt tidligere. De var også såpass kule at de foreslo at jeg skulle kjøpe spillet. Jeez. Forutenom dette så klikker Origin som oftest raskere enn jeg får startet det opp. Ikke akkurat noen Origin kan du si. 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvordan kommer man på global leaderboards i spillet? Noen som vet? Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kjenner jeg er sånn passe irritert på ventelo nå. Det siste halvåret har nettet falt ut i over et døgn hver gang en har restartet modemet, og problemet har ikke blitt fikset selv etter et halvt snes med klager. Og i dag tidlig bestemte nettet seg jaggu for at det skulle miste forbindelsen annethvert sekund, så det har vært komplett umulig å i det hele tatt få aktivert spillet (riktig, problemet er ikke fikset). Lukter snarlig bytte av nettleverandør. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Origin er noe forbanna skit, for å gi deg en enkel forklaring. For min egen del så måtte jeg skrive inn produktkoden igjen etter at jeg hadde installert spillet, for så å bli møtt av den flotte meldingen om at koden allerede er brukt tidligere. De var også såpass kule at de foreslo at jeg skulle kjøpe spillet. Jeez. Forutenom dette så klikker Origin som oftest raskere enn jeg får startet det opp. Ikke akkurat noen Origin kan du si. Tosk, ingen som husker WoW under lansering?? Samme dritt problemer der også. Har ingenting med Origin å gjøre, men heller det at serverene takkler ikke trafikken. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 etter første time med spilling, så er det laggen som plager meg mest, men ser ut som det er når 64 spillere som det er værst på, eller så er det ganske så behagelig. fikk min første roadkill og greier Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Faen som jeg suger med joystick Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hvordan legger man til servere i favoritter? Vant mine første tre runder, men kommer jo sikkert på en verre server neste gang. Utrolig gøy å være den spilleren med flest poeng etter den første hele runden min i spillet, etter en halv runde først hvor jeg ikke skjønte noe (aldri spilt Battlefield før, bare COD). Endret 27. oktober 2011 av Dellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå