Armador Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvor ble det forresten av siden hvor vi la inn navn i spillet slik at man kan legge til venner fra diskusjon.no? Alltid moro å ha noen å spille med #winning Lenke til kommentar
Kalanthes Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som har prøvd mortar enda? Er den OP og kan man virkelig bare sette ned en ammo pack så har man evig med mortar strikes? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det mye man må laste ned på PC? Er vel en patch og litt greier. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det bare jeg som er BF veteran, eller bare jeg - som synes at BF2 er bedre enn bf3 på alle måter, bortsett fra grafikk og sånt? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg må laste ned hele spillet jeg... 11gb, emda jeg hr cden... dog går det på 8mb/sek Lenke til kommentar
værdama Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Herregud, har hatt EN crash siden mandag, og nå får jeg 3 4 stk på rad etter 2 min ingame. Et vel kjent problem også innad i DICE/EA, Zh1nt0 som er battlefield world wide community manager sa 'WE'RE ON IT!' i går kveld, på twitter da noen spørte ham. men hittil så har ingenting skjedd.. Foruma dems er også overfylt med folk som klager over alt fra at de blir kicka av admin hele tiden, til folk som sliter med forskjellige typer crashes.. Jeg har den samme typen crash som deg, uungåelig at det ikke kræsjer etter noen minutter, andre ganger så kan jeg spille så lenge som 15 og kanskje få unna gjort en runde, men sjelden.. Jeg har hatt multiplayer tilgang siden den 24 (mandag) og er rank 3. Det gir jo en liten aning om hvor intenst irriterende det forbanna problemet der er. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det bare jeg som er BF veteran, eller bare jeg - som synes at BF2 er bedre enn bf3 på alle måter, bortsett fra grafikk og sånt? Gi meg litt tid, så skal jeg se hva jeg synes, men er veldig redd for det... Bevegelsene er så bc2, som jeg ikke var så glad i... Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som har prøvd mortar enda? Er den OP og kan man virkelig bare sette ned en ammo pack så har man evig med mortar strikes? karen har mortar, for meg så ser det ut som han har unlimited ammo, og jeg synes også hele greia var ganske dårlig lagd. Elendig eksplosjon, dårlig lyd, dårlig utseende og man ser ikke granaten gå neri engang Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg må laste ned hele spillet jeg... 11gb, emda jeg hr cden... dog går det på 8mb/sek Hvorfor må du laste ned alt når du allerede har DVD-plata?! :S Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Prøv dette om du blir kicka etter kort tid: Last ned punkbustersetup Installer og add BF3, kjør deretter update. Funka for meg. Prøvde å laste ned de enkelt filene å legge de der de skulle som tidligere var nevnt med det funket ikke. EDIT: Link: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php Endret 27. oktober 2011 av aGal Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 har et problem, jeg blir kicka for hvert game jeg går i. altså kicket av en admin. kan noen forklare hvorfor? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 ^det jeg lurte på lenger opp!!! Lenke til kommentar
frowen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Herregud, har hatt EN crash siden mandag, og nå får jeg 3 4 stk på rad etter 2 min ingame. *tekst Kom over denne nå. Hakke peil på tidssonene, men gjetter på at updaten ikke er gjort.. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg må laste ned hele spillet jeg... 11gb, emda jeg hr cden... dog går det på 8mb/sek Hvorfor må du laste ned alt når du allerede har DVD-plata?! :S Jeg installerte det i den farten der 6MB/s var det nede i og det var fra dvd. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg må laste ned hele spillet jeg... 11gb, emda jeg hr cden... dog går det på 8mb/sek Hvorfor må du laste ned alt når du allerede har DVD-plata?! :S Om man har DVD'en i, så laster den automatisk ned derfra. Derfor man for høy 'downloadspeed' siden den kopierer derfra. Ikke tro at ISP'en har gitt dere sikkelig boost Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvor mange er det som blir kicka av adminen stadig vekk`? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvor mange er det som blir kicka av adminen stadig vekk`? Se hva jeg skrev litt lengre opp du. Prøv det. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg må laste ned hele spillet jeg... 11gb, emda jeg hr cden... dog går det på 8mb/sek Hvorfor må du laste ned alt når du allerede har DVD-plata?! :S Om man har DVD'en i, så laster den automatisk ned derfra. Derfor man for høy 'downloadspeed' siden den kopierer derfra. Ikke tro at ISP'en har gitt dere sikkelig boost man finner uansett lett ut om det går fra dvd eller ikke. Hvis det går fra DVD- må man bytte dvd halvveis Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det bare jeg som er BF veteran, eller bare jeg - som synes at BF2 er bedre enn bf3 på alle måter, bortsett fra grafikk og sånt? Jeg orker ikke å spamme ned tråden med syt, men jeg er helt enig med deg ! Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kjekt at TV2 kicker meg fra serveren sin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå