EsAa Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det noen som vet hvor CD-keyen ligger i standardutgaven? Jeg finner den ikke. I manualen, hvor det står serial number, er hele feltet blankt. Merkelig. Ta kontakt med de som solgte deg spillet. Mhm..skal prøve det. Har prøvd å ringe EA, men de tar jo ikke telefonen. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 "Kjære <Navn> Takk for at du forhåndsbestilte Battlefield 3 Limited Edition. Følg denne veiledningen for å løse inn Physical Warfare-pakken din. 1. Hvis du ikke har installert Origin-klienten, laster du den ned fra http://www.origin.com/download 2. Start Origin (Start>Programmer>Origin) og logg inn, eller opprett en ny konto hvis du ikke har en allerede. 3. Klikk på “tannhjul”-ikonet og velg “Redeem Product Code” (løs inn produktkode). 4. Følg veiledningen på skjermen for å taste inn koden din: <superfancy kode> Physical Warfare-pakken vil være opplåst i Battlefield 3 neste gang du spiller. Ikke svar på denne meldingen. Hvis du trenger kundestøtte, går du til help.ea.com. Ha det gøy med spillet! Hilsen Origin-teamet" Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Da har man BF3 i hus. En kjapp matbit så går resten av uka til gaming. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Mhm..skal prøve det. Har prøvd å ringe EA, men de tar jo ikke telefonen. Kjøpte du det i en fysisk butikk? Når de ser at det er blankt der vil de nok raskt gi deg en ny kopi der og da. Antar jeg. Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Flere som ikke har mottatt back to kara... koden sin ennu? Forhåndsbestilte i august på orgin. Leste ett sted at de sender cdkeys for dette ut på mail nå i dag til de som har bestilt... Fremdeles ikke fått min, men savner ikke ekstra content enda Lenke til kommentar
værdama Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som vet om crashes har gitt seg ? Sitter på jobb så får ikke sjekket det selv før om 2,5 time. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som vet om crashes har gitt seg ? Sitter på jobb så får ikke sjekket det selv før om 2,5 time. Like ille enda, ihvertfall for min del. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Gamestop next! Endelig, ENDELIG!!! Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hehe for de som spiller Support anbefaler jeg "Operation Métro" på TV2 sin server. 6k exp/points pr runde sånn ca. Endret 27. oktober 2011 av j0achim Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg leste enten i manualen eller op en EA side att koden vi får med LE allerede inneholder det den skal, og att det blir automatisk opplåst uten flere koder. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Håhåhåhåhåhåhå, blir en gjeng på 6-7 stykker som skal sitte å nerde i kveld! Dette blir saker Wooo! Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Må jeg laste ned spillet fra nett selv om jeg har den fysiske cden? tar jo lang tid... Får jeg ikke innstallert fra disc? Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som vet om crashes har gitt seg ? Sitter på jobb så får ikke sjekket det selv før om 2,5 time. Like ille enda, ihvertfall for min del. Samme her Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Noen som vet om crashes har gitt seg ? Sitter på jobb så får ikke sjekket det selv før om 2,5 time. Ikke noe krasjing her, dog virker som det er div. map som skaper mye lagg/rubberbanding, dog kan godt være serveren også, men veldig merkelig. Må jeg laste ned spillet fra nett selv om jeg har den fysiske cden? tar jo lang tid... Får jeg ikke innstallert fra disc? Du skal vel kunne installere fra CDen vil jeg tro, dog kan hende du må laste ned noe ekstra data etter at det er installert. Endret 27. oktober 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
frowen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Herregud, har hatt EN crash siden mandag, og nå får jeg 3 4 stk på rad etter 2 min ingame. Endret 27. oktober 2011 av frowen Lenke til kommentar
værdama Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Noen som vet om crashes har gitt seg ? Sitter på jobb så får ikke sjekket det selv før om 2,5 time. Like ille enda, ihvertfall for min del. Utrolig kjipt og høre at de ikke har fått fiksa det greiene der, også så sykt mange som har det samme problemet.. latterlig spør du meg, foruma dems er jo stappfulle av "crash threads" hvis de ikke ordner opp snart så kommer det vel en fin fin tegneserie stripe om det greiene der.. Edit; jeg er også en av dem som får crashes. Spillet går flytende helt til plutselig så bestemmer det seg for å crashe, først kommer musepekeren frem i kjent windows stil opp midt på skjermen så blir skjermen svart, deretter får jeg den myteomsuste meldingen om at "battlefield 3 stopped responding". noen ganger får jeg også en directx feil som sier at det ikke er mer minne på skjermkortet og at jeg burde sørge for at jeg har et skjermkort med mer enn 512 mb minne.. Endret 27. oktober 2011 av værdama Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Punkbuster var et problem under BF2 også, vet jeg måtte starte PB selv og ha mappa liggende på skrivebordet, eller klikka det i vinkel.. Prøver å oppdatere nå men 2 kbit/s download fra evenbalance gjør at 700 kbit tar en evighet Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Bestilte BF3 fra komplett for 4 dager siden til PuP og fikk hentemelding NÅ. Aldri mer forhåndsbestilling hos komplett! Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Punkbuster var et problem under BF2 også, vet jeg måtte starte PB selv og ha mappa liggende på skrivebordet, eller klikka det i vinkel.. Prøver å oppdatere nå men 2 kbit/s download fra evenbalance gjør at 700 kbit tar en evighet 23 min er vel ikke en evighet Lenke til kommentar
Gagsit Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Når jeg starter spillet blir jeg sendt til origin sine sider. å da dukker dette opp.. "We are sorry, something went wrong during your login. Please try again." Sliter med at det står at jeg har feil passord/brukernavn. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå