Doderlein Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Når jeg prøver å registrere meg på Origin, så kommer det opp at E-mailen min allerede er brukt. Greit nok. Når jeg prøver å få et nytt passord får jeg en valideringsnøkkel for å bekrefte at det er min e-mail. Jeg skriver inn nøkkelen og et nytt passord, men jeg får beskjeden "(E-MAILADRESSE) er ikke en gyldig e-post adresse eller Origin-ID". Hva skal jeg gjøre? Vil helst ikke lage ny e-mail og bruker. Jeg bumper denne jeg... Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kan avkrefte at det gjelder for orgin, skal vist få en egen mail med kode. Mottatt. Hvis det står limited edition på origin så skal du i grunn få back to karkand gratis. Erkjenn. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kan avkrefte at det gjelder for orgin, skal vist få en egen mail med kode. Mottatt. Hvis det står limited edition på origin så skal du i grunn få back to karkand gratis. Erkjenn. Stemmer, kompis av meg fikk kode på mail før i dag. Irriterende. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fikk mitt Battlefield 3 limited edition fra CDon i dag CDon svikter aldri.. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Vet ikke om det har vært oppe i det siste, men tok repair install i origin nå og den lasta ned en 40something-mb patch.. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sikker på at den bare ikke checka installasjons filene dine med 40 something mb/s fart på hdd'en ? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) hva i helvete, blir fortsatt kicka av admin helt uten grunn. Flere som blir det? Endret 27. oktober 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som ennå ikke har skaffet seg bf3 og lyst på en 20% rabatt kode til origin? Har to stk som går ut i 31 oktober 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Når jeg prøver å registrere meg på Origin, så kommer det opp at E-mailen min allerede er brukt. Greit nok. Når jeg prøver å få et nytt passord får jeg en valideringsnøkkel for å bekrefte at det er min e-mail. Jeg skriver inn nøkkelen og et nytt passord, men jeg får beskjeden "(E-MAILADRESSE) er ikke en gyldig e-post adresse eller Origin-ID". Hva skal jeg gjøre? Vil helst ikke lage ny e-mail og bruker. Jeg bumper denne jeg... Det beste er å ta kontakt med EA support. De har en live chat som fungerer bra. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har merket at tastaturet er bedre å bruke når man skal stikke av fra noen, og til sikting må jeg nesten bruke musen. Noen andre tips til flyging? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 This is strange. Er på ein server der ein DICE-gjeng bestemte seg for å spele, tydelegvis. Hvordan ser du at det er DICE? Selv om de kaller klanen sin for DICE, betyr ikke det at de er DICE-ansatte Dei har unike dog tags som det står Battlefield 3 Dev Team på. Dei var ganske gode - sidan alle var på same lag så vart jo dei stakkars pubbarane på det andre laget steamrolla. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som ennå ikke har skaffet seg bf3 og lyst på en 20% rabatt kode til origin? Har to stk som går ut i 31 oktober Gjerne Skal ha det på PC også, så hadde vært flott! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hva i helvete, blir fortsatt kicka av admin helt uten grunn. Flere som blir det? Ren spekulasjon, men det er ikke mulig det er punkbuster? i Beta var det tilfeller av at brukere fikk "admin kick" som egentlig var punkbuster. Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hva i helvete, blir fortsatt kicka av admin helt uten grunn. Flere som blir det? Ikke spill på servere med PB.. Funka ihvertfall for meg.. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Har merket at tastaturet er bedre å bruke når man skal stikke av fra noen, og til sikting må jeg nesten bruke musen. Noen andre tips til flyging? Stikk da du blir beskutt, fly aldri i rett linje, hold deg i bevegelse, skyt alltid ned jets først, helier er lett å strafe, ikke kast bort tiden på bakkemål, blir du skadet så må du fly bort så du regenererer, fly etter folk i 3-person & skyt dem i 1-person, bruk flares, osv Endret 27. oktober 2011 av Karmany. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hva i helvete, blir fortsatt kicka av admin helt uten grunn. Flere som blir det? Ren spekulasjon, men det er ikke mulig det er punkbuster? i Beta var det tilfeller av at brukere fikk "admin kick" som egentlig var punkbuster. har lasta ned PBsetup og oppdatert den, men det hjelper forsatt ikke.. 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det meningen at man må holde høyreklikken inne for å sikte? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 hva i helvete, blir fortsatt kicka av admin helt uten grunn. Flere som blir det? Ren spekulasjon, men det er ikke mulig det er punkbuster? i Beta var det tilfeller av at brukere fikk "admin kick" som egentlig var punkbuster. har lasta ned PBsetup og oppdatert den, men det hjelper forsatt ikke.. Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det noen som vet hvor CD-keyen ligger i standardutgaven? Jeg finner den ikke. I manualen, hvor det står serial number, er hele feltet blankt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå