greenman Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Jeg klarer ikke å binde feks jump til scroll down og crouch til scroll up. Noen som har en løsning? Og en ting til. Jeg blir kicket etter sånn 2 minutter veldig ofte? Regner med det ikke er fordi admin ikke liker meg.. Endret 27. oktober 2011 av Bibow Lenke til kommentar
att Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er det umulig å spille HC-mode eller noen som vet? Lenke til kommentar
fxwz141 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hva mener du med umulig? Funker jo fjell det. edit: eh, leste feil.. Endret 27. oktober 2011 av fxwz141 Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg tenkte at det var nesten for godt til å være sant at jeg kunne dra hjem å spille idag. Den koden jeg fikk med for å låse opp onlinespilling funker ikke, yey. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Cheaterene lever i beste velgående i hvertfall. To stykker på to forskjellige servere på under 10 min Lenke til kommentar
att Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hva mener du med umulig? Funker jo fjell det. edit: eh, leste feil.. Meida. Jeg rakk å lese det du skrev før du redigerte, og du svarte på det jeg spurte om. Jeg som ordla meg feil! Takk! Hva er infantry mode? Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har ikke akkurat et godt inntrykk av spillet til nå. Jeg har "spilt" online i en liten time nå, og med det mener jeg å spille noen minutter før jeg blir "kicked by an administrator". Veldig kjekt det der... I tillegg kryr det selvsagt av "feige" gamere som kun dreper med RPG og sånt. Ofte blinker det grønne streker på skjermen og jeg hakker og flyr rundt veldig ofte. Da er det helt uspillbart. Ikke et eneste kill har blitt registrert heller, sikker fordi jeg blir kicka hele veien. Andre som har problemer som meg? Ja, spiller på PC Har du aldri spillt BF2 eller BC2? Dette er helt normalt og ikke noe unikt for bF3. Nei, ikke på PC før. Jeg spilte BC2 på PS3 men da gikk det så og si kun i singelplayer. Men greit å vite at dette er "normale" problemer Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 OBS OBS Jeg har sikre kilder på at Elkjøp har fått Limited Edition i noen butikker! Der det ikke skulle kommet Limited. Dermed, feilen som har skjedd med forhåndsbestillinger er at de har blitt sendt ut til butikker! Disse ble levert i dag. Burde da være mulig for folk som fikk feil å få riktig versjon. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Takk for tipset! Skal innom Elkjøp-butikken for å se. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Når jeg prøver å registrere meg på Origin, så kommer det opp at E-mailen min allerede er brukt. Greit nok. Når jeg prøver å få et nytt passord får jeg en valideringsnøkkel for å bekrefte at det er min e-mail. Jeg skriver inn nøkkelen og et nytt passord, men jeg får beskjeden "(E-MAILADRESSE) er ikke en gyldig e-post adresse eller Origin-ID". Hva skal jeg gjøre? Vil helst ikke lage ny e-mail og bruker. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Flere som ikke har mottatt back to kara... koden sin ennu? Forhåndsbestilte i august på orgin. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har fått koden men det står at den allerede er i bruk Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har kjøpt fra D2D før uten problemer. Men de har vel kanskje gjort noen avtaler med noen.. edit: fant faen med ut at origin tok drøye 450 kr for spillet. noen andre steder på nettet jeg kan kjøpe det billig? http://www.gamersgate.com/ http://www.greenmangaming.co.uk/games/shooter/battlefield-3-limited-edition/ Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Flere som ikke har mottatt back to kara... koden sin ennu? Forhåndsbestilte i august på orgin. På min fysiske kopi av BF3 LE PC står det følgende over CD-keyen: "SERIAL KEY ALSO GIVES AUTOMATIC ACCESS TO BACK TO KARKAND ONCE RELEASED". You are now informed, over. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 This is strange. Er på ein server der ein DICE-gjeng bestemte seg for å spele, tydelegvis. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) ok, nå forstår jeg ikke en dritt her, for virker som denne hd pakken ikke er instalert automatisk på ps3?? Hvordan får jeg instalert den da? edit: Eller glem det, sikkert bare jeg som hadde litt for høye forventinger til textures på ps3 versjonen Endret 27. oktober 2011 av dan83 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 This is strange. Er på ein server der ein DICE-gjeng bestemte seg for å spele, tydelegvis. Hvordan ser du at det er DICE? Selv om de kaller klanen sin for DICE, betyr ikke det at de er DICE-ansatte Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 This is strange. Er på ein server der ein DICE-gjeng bestemte seg for å spele, tydelegvis. Er de gode/dårlige? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Var tidlig opp i dag og hentet min utgave av spillet og AKKURAT NU som jeg skriver denne posten er spillet ferdig instalert, sees på slagmarken Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Flere som ikke har mottatt back to kara... koden sin ennu? Forhåndsbestilte i august på orgin. På min fysiske kopi av BF3 LE PC står det følgende over CD-keyen: "SERIAL KEY ALSO GIVES AUTOMATIC ACCESS TO BACK TO KARKAND ONCE RELEASED". You are now informed, over. Kan avkrefte at det gjelder for orgin, skal vist få en egen mail med kode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå