Avean Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har stått i matchmaking "queue" i en god stund nå.. kommer ikke inn i en game 0_o Hvorfor trykker du matchmaking ? Server Browser og så filtrerer du på bf.no eller tv2. Dem har ca 30 servere ++++ hver stappfull av norske og kjente spillere ! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Er det noen andre her som har et åpent sinn og tør å snakke negativt om spillet som opplever stuttering når man går, skyter osv? Selv etter den nye driveren til Nvidia er enda problemet tilstede Men utenom stuttering har jeg høyrere FPS en forventet, skal si meg rimelig fornøyd sålangt Endret 27. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
dizzybob Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Har akkurat innstalert spillet fra DVD og lastet ned og kjørt en patch, men får følgende feilmelding i Battlelog: Sorry, Something technical went wrong We're going to sort it out and have things back to normal really soon. Flere som har dette problemet? ser ut til å fungere nå Endret 27. oktober 2011 av dizzybob Lenke til kommentar
Livert Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som vet hvordan man spawner ved Squaden sin? Finner ikke noen knapp ala BFBC2... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 På dødsskjermen kan du velge mellom diverse spawn points, squaden din er en av dem. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har akkurat innstalert spillet fra DVD og lastet ned og kjørt en patch, men får følgende feilmelding i Battlelog: Sorry, Something technical went wrong We're going to sort it out and have things back to normal really soon. Flere som har dette problemet? ser ut til å fungere nå Jeg får ikke startet spillet engang, det står starting bf3, og ingenting skjer.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Andre som får enorme lagspikes og hopper over hele mappet når man bruker boost i jets? Sykt plagsomt når hele skjermen rister samtidig som man lagger opp og ned og frem og tilbake. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hmm... spilt de fleste maps nå, men må si de virker kjedelige, industri og mye trange bygninger rundt overalt. Finner liksom ingen "favoritt". Ellers virker det bra, men gode maps er jo grunnlegende for at spill skal være bra. ? Hadde håpet det hadde kommet nye maps som er like bra som BF2 hadde i det minste... vel vel godt at karkand expansion pack kommer med gode maps fra BF2 ihvefall (forhåpentligivs snart)... Endret 27. oktober 2011 av Iceman22 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) PROBLEMER! Trykker på: Join Server (Så prøver den å koble til) Så får jeg denne meldingen: Battlefield 3 has stopped working Når jeg trykker: "View problem details" for jeg opp dette: Problem signature: Problem Event Name: APPCRASH Application Name: bf3.exe Application Version: 1.0.0.0 Application Timestamp: 4e9d3315 Fault Module Name: atidxx32.dll Fault Module Version: 8.17.10.247 Fault Module Timestamp: 4b0ca08b Exception Code: c0000005 Exception Offset: 000d211b OS Version: 6.0.6002.2.2.0.256.1 Locale ID: 1044 Additional Information 1: fd00 Additional Information 2: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160 Additional Information 3: fd00 Additional Information 4: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160 Read our privacy statement: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0409 Endret 27. oktober 2011 av frecjoha Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 PROBLEMER! Hadde samme problemet. Avinstaller ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) @frecjoha Skru av alt av overlays som f.esk ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD. Det fiksa mitt problem, ATI har sikkert noe lignende som skaper konflikt med BF3. Endret 27. oktober 2011 av Daxen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Nuvel. Mapsa er ikke så dårlige. Caspian er en stor og åpen bane med noen skogselementer, Operation Firestorm er enda et digert map med store områder i tillegg til små trange områder, Kharg Island er et veldig stort map med både store sletter og små byområder, Noshar canals er også forhåldsvis stort til en viss grad. Er nok ikke noe spesielt trangere maps enn det var i Battlefield 2. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som har peil på når man kan begynne å spille Karkand og de der? Lurer litt på dette selv... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som har peil på når man kan begynne å spille Karkand og de der? Lurer litt på dette selv... Ikke enda.... Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 @frecjoha Skru av alt av overlays som f.esk ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD. Det fiksa mitt problem, ATI har sikkert noe lignende som skaper konflikt med BF3. Takk for tipse: men hvor gjør jeg det? Viste ikke jeg hadde noe som het "ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD." Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Mètro CQ med 64 spillere er det største clusterfucket jeg har opplevd i BF-sammenheng 1 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) @frecjoha Skru av alt av overlays som f.esk ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD. Det fiksa mitt problem, ATI har sikkert noe lignende som skaper konflikt med BF3. Takk for tipse: men hvor gjør jeg det? Viste ikke jeg hadde noe som het "ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD." Først og fremst: Se om du har det installert Endret 27. oktober 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 @frecjoha Skru av alt av overlays som f.esk ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD. Det fiksa mitt problem, ATI har sikkert noe lignende som skaper konflikt med BF3. Takk for tipse: men hvor gjør jeg det? Viste ikke jeg hadde noe som het "ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD." Først og fremst: Se om du har det installert Nei, kan ikke finne noe som har disse navnene! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hmm... spilt de fleste maps nå, men må si de virker kjedelige, industri og mye trange bygninger rundt overalt. Finner liksom ingen "favoritt". Ellers virker det bra, men gode maps er jo grunnlegende for at spill skal være bra. ? Hadde håpet det hadde kommet nye maps som er like bra som BF2 hadde i det minste... vel vel godt at karkand expansion pack kommer med gode maps fra BF2 ihvefall (forhåpentligivs snart)... Så å si enig, alle conquest mappene er meh. Eneste jeg liker så langt er Kharg island og canals men de er ikke akkurat "gode" maps. Synes også at flag plasseringa er helt random. 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen andre som har fått en oppløsnings nøkkel for battlefield 3 limited edition fra Origin nå? Fikk en for 10min siden, men spillet funker jo allerede her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå