Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har stått i matchmaking "queue" i en god stund nå.. kommer ikke inn i en game

Trykk "configure server filter" og velg server selv. Søk etter TV2, der er en start.

Er det serr meninga at en skal finne servere osv gjennom nettleseren sin ? WTF ?

Hvorfor ikke? Hvorfor skal de bruke mye tid på å lage et bug-fritt grensesnitt for dette in-game når det kan gjøres med en teknologi de har erfaring med fra andre versjoner? (Mener dette ikke er første versjon som har dette, BF heros hadde vel det også).

Lenke til kommentar

Dere bestilte på Origin og fikk kode på mail fra EA nå? Bestilt på Origin jeg også, men ikke fått noe kode her, regna med at dette ekstra greiene allerede var lagt inn...

Du får sikkert mail snart, hvis ikke sjekk spam box...

Ikke fått noe enda, dog fikk spilt en 30min, og alt fungerte veldig smooth i denne enden må jeg si, enn så lenge hvertfall, hehe. Men håper den koden kommer snart.

Edit: Dog merker battlelog siden sliter litt med trafikken vil jeg tro.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hmm har spilt dette her litt nå på PC, men får ofte Battlefield 3 har fått ett problem og må lukkes sånn ved runde slutt :( Så får liksom ikke med meg slutten på runden ofte, litt kjipt... Håper det vil bli fikset opp eller noe sånt ;) Ellers virker det meget gøy :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...