xTep Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hmm ikke fått noe mail av EA om physical warfare pack Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 oh man, tømte et magasin med DAO-12 i en fyr uten at han døde. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Der ja, fikk koden for physical warfare Lenke til kommentar
SAved Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Har desverre merket litt til den "Dø bak cover buggen" Lenke til kommentar
alexi1444 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har stått i matchmaking "queue" i en god stund nå.. kommer ikke inn i en game Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er det serr meninga at en skal finne servere osv gjennom nettleseren sin ? WTF ? Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har stått i matchmaking "queue" i en god stund nå.. kommer ikke inn i en game Trykk "configure server filter" og velg server selv. Søk etter TV2, der er en start. Er det serr meninga at en skal finne servere osv gjennom nettleseren sin ? WTF ? Hvorfor ikke? Hvorfor skal de bruke mye tid på å lage et bug-fritt grensesnitt for dette in-game når det kan gjøres med en teknologi de har erfaring med fra andre versjoner? (Mener dette ikke er første versjon som har dette, BF heros hadde vel det også). Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det første som jeg merker er stuttering hele tiden. Dette gjelder i alle modusene man kan spille i PC optimalisert, ja jeg ser den Lenke til kommentar
spamex Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Spillet er genialt, men jeg legger merke til noen par bugs og at man blir drept selv om man har kommet seg bak en vegg eller noe. Håper det kommer en patch snart som fikser det Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Står bare "matchmaking" i evigheter når man prøver spille multiplayer :| Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen som har skaffet seg Specat kit? Hvordan er det? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Dere bestilte på Origin og fikk kode på mail fra EA nå? Bestilt på Origin jeg også, men ikke fått noe kode her, regna med at dette ekstra greiene allerede var lagt inn... Du får sikkert mail snart, hvis ikke sjekk spam box... Ikke fått noe enda, dog fikk spilt en 30min, og alt fungerte veldig smooth i denne enden må jeg si, enn så lenge hvertfall, hehe. Men håper den koden kommer snart. Edit: Dog merker battlelog siden sliter litt med trafikken vil jeg tro. Endret 26. oktober 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Halky Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hmm har spilt dette her litt nå på PC, men får ofte Battlefield 3 har fått ett problem og må lukkes sånn ved runde slutt Så får liksom ikke med meg slutten på runden ofte, litt kjipt... Håper det vil bli fikset opp eller noe sånt Ellers virker det meget gøy Lenke til kommentar
b00n Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvorfor bruker dere matchmaking hvis det ikke funker ? Gå inn på server browser. filtrer etter hva dere vil spille og velg og vrak i mange servere. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Opplever litt problemer med lyden/lydbildet, pluss en del småbugs som at jeg ikke ser våpenet mitt. Med mindre akkurat det skal være sånn... Spillet virker ellers lovende altså. Gleder meg til flere av kompisene mine joiner Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Spillet vil ikke starte? Det står joining server og starting BF3, så skjer det ikke noe? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Her er de fleste tastaturvalgene for spillet: http://la7dfa.com/diverse/BF3/ Våpenet skal du normalt se Livert. Men du kan toggle det av og på med tastaturet svjv. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Noen som har peil på når man kan begynne å spille Karkand og de der? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Litt synd at ventetiden er over.. Men nå venter gaming og endeløs diskusjon om spillet! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Merker det er mange som ikke har snøring på teamplay. Det blir vel bedre etter en stund... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå