Ol'H Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 I denne tråden; battlefield defense force. Fordi vi ikke deler dine subjektive meninger? De få tingene jeg har å klage på hittil er kun serverrelatert (lag, crash mm), slike ting retter på seg. Når det kommer til balanse og selve gameplayet har jeg spilt for lite til å si noe som helst, dermed klager jeg heller ikke på hver en lille ting før jeg har fått overveid det. Og flyene fungere ganske likt det de gjorde i Bf2 når det kommer til grenser o.l, der fungerte det ypperlig iforhold til gameplayet. Frem til nå virker spillet jævlig solid, og det meste man ikke likte i betaen er rettet på nå. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tick tock, tick tock Ventetiden er snart over!! Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tick tock, tick tock Ventetiden er snart over!! 2 min Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Spent på om det er mulig å få aktivert akkurat da klokken slår 01.00 eller om det blir litt venting. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Driver å laster ned fra Origin nå, får teste det etter jobb i mårra. Håper pcen tåler det Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 I denne tråden; battlefield defense force. I denne tråden: Capt. Quakecry whinypants Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Et eller annet på gang hvertfall: Det skjedde en feil under lanseringsdatosjekken på nett. Klikk på 'Prøv igjen' for å prøve på nytt. Hvis feilen vedvarer, klikker du på 'Avslutt' for å avbryte prosessen og finne en løsning på støttenettsiden: http://eano.custhelp.com Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Takk for at du forhåndsbestilte Battlefield 3 Limited Edition. Følg denne veiledningen for å løse inn Physical Warfare-pakken din. Endret 26. oktober 2011 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Fikk physical warfare pack koden på mail nu. Merkelig at jeg får så mye mail fra origin da jeg aldri har registrert noe annet enn CD-koden der. Regner med den ligger i CD koden på en måte da, men hvorfor fikk jeg ikke physical warfare før nå da Lenke til kommentar
dredg Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Spilt så mange timer jeg nå at jeg egentlig er lei....NAAAT Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Dere bestilte på Origin og fikk kode på mail fra EA nå? Bestilt på Origin jeg også, men ikke fått noe kode her, regna med at dette ekstra greiene allerede var lagt inn... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Bers! Jeg har ikke fysikal warfare pack. Men jeg har i alle fall fått ordna med m1911 og dog tags. Man trenger bare å være veteran for å få m1911. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Du har nå løst inn en produktkode til kontoen: [email protected] : Physical Warfare Jeg fikk mail nå kl 01:01 Endret 26. oktober 2011 av b00n Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Dere bestilte på Origin og fikk kode på mail fra EA nå? Bestilt på Origin jeg også, men ikke fått noe kode her, regna med at dette ekstra greiene allerede var lagt inn... Du får sikkert mail snart, hvis ikke sjekk spam box... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Dere bestilte på Origin og fikk kode på mail fra EA nå? Bestilt på Origin jeg også, men ikke fått noe kode her, regna med at dette ekstra greiene allerede var lagt inn... Bestilte via Spaceworld. Fikk først mail fra Origin føre jeg registrete cd-koden om hvordan jeg skulle gjøre det. Skjønner ikke hvordan de viste jeg hadde forhåndsbestilt hos Spacern. Må ha vært noe automatisk registrering dem imellom. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er det noen som vet om det er mulig å slette spill fra Origin? Programmet kommer opp med BF3 beta og noen andre ting jeg ikke trenger. Er klar over at man kan velge favoritter. Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Merker at TV2-serverne får en beating nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Oooooog så starter vel server crash helvetet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå