Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er skuffa over flyene i spillet, og at banene er alt for linær og liten til å ha fly i. Burde egentlig bare fjerne flya.

Da har du spilt feil baner. De jeg har spilt (Mest Caspian og Firestorm, pluss litt Kargh Island (Sp?)) har plenty med plass å fly på (Du kan fly langt utenfor grensene for folk på bakken) og conquest er ikke linært etter min mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det er de første driverne som har gitt meg bluescreens under installasjon. Møtte installere mange ganger før driveren endelig kom på plass. Vet ikke hvorfor. Uklokket GTX 580 fra Zotac

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

har spilt alle takk. Når du flyr litt for høyt, eller litt utenfor grensa blir jo flyet umulig å styre også. Ellers i fly må du jo svinge hele tiden også.

Har opplevd det at flyet blir ukontrollerbart (sp?) når du fly for høyt ett par ganger, men aldri utenfor grensene. Har heller ingen problemer med svinging, svinger stortsett kun får å gå etter/komme unna jagerfly eller etter en 'gunrun' på bakke mål (Som fungerer ganske ræva fra F/A-18/Su-35). Det er ihvertfall min mening :p

Lenke til kommentar

har spilt alle takk. Når du flyr litt for høyt, eller litt utenfor grensa blir jo flyet umulig å styre også. Ellers i fly må du jo svinge hele tiden også.

Kan ikke få i pose og sekk, hadde de ikke vært kjapp ville de vært lett å skyte ned. Fly tilfører det aspektet at helikopter ikke får freeroam, samtidig som de ikke er veldig effektiv mot bakkemål, balanserer spillet fint syns jeg.

Lenke til kommentar

nVidia lanserte nettopp nye drivere for de som bryr seg - ikke beta, men stabile drivere.

whql betyr ikkje at de er mere stabile enn nyere beta :p

True dat, men fikk søte grønne artifacts med siste beta drivere, men ikke med de som nettopp ble lansert så obviously var det faktisk bedre med whql i denne omgang, i alle fall mot BF3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...