Skjelvgråt Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er skuffa over flyene i spillet, og at banene er alt for linær og liten til å ha fly i. Burde egentlig bare fjerne flya. Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er skuffa over flyene i spillet, og at banene er alt for linær og liten til å ha fly i. Burde egentlig bare fjerne flya. Da har du spilt feil baner. De jeg har spilt (Mest Caspian og Firestorm, pluss litt Kargh Island (Sp?)) har plenty med plass å fly på (Du kan fly langt utenfor grensene for folk på bakken) og conquest er ikke linært etter min mening. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 har spilt alle takk. Når du flyr litt for høyt, eller litt utenfor grensa blir jo flyet umulig å styre også. Ellers i fly må du jo svinge hele tiden også. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 nVidia lanserte nettopp nye drivere for de som bryr seg - ikke beta, men stabile drivere. whql betyr ikkje at de er mere stabile enn nyere beta Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Det er de første driverne som har gitt meg bluescreens under installasjon. Møtte installere mange ganger før driveren endelig kom på plass. Vet ikke hvorfor. Uklokket GTX 580 fra Zotac Endret 26. oktober 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 http://www.youtube.com/user/PSNFetusPuncher#p/u/5/1KGVXbpECjE Nice, syntes nesten det er utrolig at ps3 klarer å kjøre dette uten mye lagg! Virker også som at det er en god del mindre screen tearing en hva det er på bc2 Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 har spilt alle takk. Når du flyr litt for høyt, eller litt utenfor grensa blir jo flyet umulig å styre også. Ellers i fly må du jo svinge hele tiden også. Har opplevd det at flyet blir ukontrollerbart (sp?) når du fly for høyt ett par ganger, men aldri utenfor grensene. Har heller ingen problemer med svinging, svinger stortsett kun får å gå etter/komme unna jagerfly eller etter en 'gunrun' på bakke mål (Som fungerer ganske ræva fra F/A-18/Su-35). Det er ihvertfall min mening Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Så, alle får logget inn på Battlelog? Kommer ikke inn, men tror det kan være fordi jeg fortsatt laster ned spillet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 har spilt alle takk. Når du flyr litt for høyt, eller litt utenfor grensa blir jo flyet umulig å styre også. Ellers i fly må du jo svinge hele tiden også. Kan ikke få i pose og sekk, hadde de ikke vært kjapp ville de vært lett å skyte ned. Fly tilfører det aspektet at helikopter ikke får freeroam, samtidig som de ikke er veldig effektiv mot bakkemål, balanserer spillet fint syns jeg. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 På multigamer står det at Dice har sakt at du burde åpne porter for å spille Battlefield 3? Whats that about? http://www.multigamer.no/artikkel/jag_trivs_best_med_%C3%B6ppna_portar Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 nVidia lanserte nettopp nye drivere for de som bryr seg - ikke beta, men stabile drivere. whql betyr ikkje at de er mere stabile enn nyere beta True dat, men fikk søte grønne artifacts med siste beta drivere, men ikke med de som nettopp ble lansert så obviously var det faktisk bedre med whql i denne omgang, i alle fall mot BF3. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 flya er jo treg. Og, missiler og mer burde vært der fra starten av. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen luringer som var på Gamestop Koch i dag? Bodø altså Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 På multigamer står det at Dice har sakt at du burde åpne porter for å spille Battlefield 3? Whats that about? http://www.multigamer.no/artikkel/jag_trivs_best_med_%C3%B6ppna_portar Min firewall er halv-nazi, men spellet funker som snus så akter ikke å åpne noe som helst Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Aktiverte spillet med proxy, men når jeg prøver å starte spillet står det bare på initializing til det forsvinner og ingenting skjer. Noen som vet hva problemet er? Har du slått av vpn igjen da? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ah jeg har mistet alle vennene mine på Battlelog.. Add meg ! EvenandreasJS Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Aktiverte spillet med proxy, men når jeg prøver å starte spillet står det bare på initializing til det forsvinner og ingenting skjer. Noen som vet hva problemet er? Har du slått av vpn igjen da? Ja. Men nå er det jo bare 20 minutter igjen, så kan like gjerne vente. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 I denne tråden; battlefield defense force. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Da er spillet henta! Installasjon pågår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå