Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe DDoS aksjon mot elkjøp jeg kan hoppe på? Har 100+100+50 mbit å stille opp med.

Barnslig.

Vel, må jo ha noe og fordrive tiden med mens en venter.

Og hvis du syns en effektiv protest er barnslig, så greit nok, I don't.

Oh, se på meg, jeg er så voksen og spiller World of Warcraft.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Da var jeg akkurat kommet tilbake til hybelen etter å ha vært hjemme for å hente BF3. Jo, hva er det jeg ser når jeg åpner pakken? Jo - en helt ordinær BF3. Litt merkelig siden jeg skal ha BF3 Limited Edition. Ikke merkelig fordi jeg hadde en stor mistanke om at Elkjøp kom til å kuke det til.

Faen, what to do. Spille - eller vente.

Lenke til kommentar

Da var jeg akkurat kommet tilbake til hybelen etter å ha vært hjemme for å hente BF3. Jo, hva er det jeg ser når jeg åpner pakken? Jo - en helt ordinær BF3. Litt merkelig siden jeg skal ha BF3 Limited Edition. Ikke merkelig fordi jeg hadde en stor mistanke om at Elkjøp kom til å kuke det til

Det er bare en bane! Spill!!

Endret av MyNameIs?
Lenke til kommentar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da var jeg akkurat kommet tilbake til hybelen etter å ha vært hjemme for å hente BF3. Jo, hva er det jeg ser når jeg åpner pakken? Jo - en helt ordinær BF3. Litt merkelig siden jeg skal ha BF3 Limited Edition. Ikke merkelig fordi jeg hadde en stor mistanke om at Elkjøp kom til å kuke det til

Det er bare en bane! Spill!!

Ja, jeg vet - men det er tross alt snakk om Karkand her. :(

Uansett, rimelig irriterende at andre som bestilte for 2 uker siden (i følge enkelte kommentarer på Facebook-siden til Elkjøp" fikk LE i stedet for meg som bestilte 10. juli.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...