Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I denne diskusjonen er det jo noen "få" sider (i skrivende stund 772 av dem). Jeg har ikke giddet å lese gjennom alt, men jeg spør likevel:

 

Har sjekket med canyourunit.com, og kommet fram til at jeg faktisk klarer å kjøre spillet med mitt aldrende Nvidea Geforce 8800 GTS-kort - men hva vil jeg erfare egentlig? Greit å skru ned på detaljrikdom osv, men vil jeg oppleve at spillet knapt lar seg kjøre med en slik GPU?

Du er i feil tråd....

Lenke til kommentar

I denne diskusjonen er det jo noen "få" sider (i skrivende stund 772 av dem). Jeg har ikke giddet å lese gjennom alt, men jeg spør likevel:

 

Har sjekket med canyourunit.com, og kommet fram til at jeg faktisk klarer å kjøre spillet med mitt aldrende Nvidea Geforce 8800 GTS-kort - men hva vil jeg erfare egentlig? Greit å skru ned på detaljrikdom osv, men vil jeg oppleve at spillet knapt lar seg kjøre med en slik GPU?

Du er i feil tråd....

 

Da henviser du han til riktig tråd ikkesant?

 

Hardware/Teknisk til Battlefield 3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veit ikke om jeg fremdeles vil være for tidlig ute med å stille spørsmål om BF3, men lurer nå på om det er kanskje best å bruke antialising i Catalyst control panel, eller å bruke antialising i selve spillet.

 

Da jeg spilte open beta, så fungerte 4x adaptiv MSAA antialising bra, så bra at jeg ikke merket noe lagging så vidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Fettern min har installert spillet og kommet forbi IP-checkn, men han klarer ikke å joine servere. Enten blir har admin-kicka før han har kommet inn eller crash to desktop. Han har reinstallert og kjørt repair, men fortsatt samme problemet.

 

Noen som har en løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...