Badjoker Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Nevermind, jeg fikk det til å funke Måtte sette proxyen i firefox, og ikke i IE - doh Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg får ikke logget på Battlelog. Det står bare "Your account is not allowed to login". Har prøvd med VPN og proxy, men får ikke logget inn. Same shit here 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Håper dere er banna 3 Lenke til kommentar
kweck Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Spørsmål: Er det noen butikker i Norge som enda selger LE Edition til PC? (Helst ikke mer enn 350 spenn) Endret 26. oktober 2011 av kweck Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Nevermind, jeg fikk det til å funke Måtte sette proxyen i firefox, og ikke i IE - doh Skriv ned proxyen du brukte? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Blir spennende å se hvordan Elkjøp løser feilen. Hadde det vært et annet produkt så kunne de bare bedt om å få den feilsendte varen i retur og erstattet med den riktige, men det er ikke gitt at alle kundene har lagt merke til at de har fått feil før etter at koden er lagt til i Origin, da er det jo litt vel sent. De må vel enten tilby et så godt prisavslag at kundene er fornøyd med det, eller sende ut nye eksemplarer. Det dreier seg jo ikke bare om verdien av brettene dersom de blir tilgjengelig for de med LE før andre får sjansen til å kjøpe dem. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg kommer fint inn på Battlelog. Men jeg har vært innlogga i en time eller no... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Spørsmål: Er det noen butikker i Norge som enda selger LE Edition til PC? (Helst ikke mer enn 350 spenn) Jeg fikk Limited Edition til PC hos GameStop. Eller fikk og fikk, forhåndsbestilt ihvertfall LE så regner med at jeg får LE Lenke til kommentar
kweck Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Spørsmål: Er det noen butikker i Norge som enda selger LE Edition til PC? (Helst ikke mer enn 350 spenn) Jeg fikk Limited Edition til PC hos GameStop. Eller fikk og fikk, forhåndsbestilt ihvertfall LE så regner med at jeg får LE Hm. Elkjøp er ihvertfall nærmeste butikk her som selger vanlig BF3 hvertfall. Litt dyrere på Gamestop Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Nevermind, jeg fikk det til å funke Måtte sette proxyen i firefox, og ikke i IE - doh Skriv ned proxyen du brukte? 203.232.208.116 Port 8080 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Trykk på retry da det står att du ikke er godkjent. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 ve Spørsmål: Er det noen butikker i Norge som enda selger LE Edition til PC? (Helst ikke mer enn 350 spenn) Jeg fikk Limited Edition til PC hos GameStop. Eller fikk og fikk, forhåndsbestilt ihvertfall LE så regner med at jeg får LE Hm. Elkjøp er ihvertfall nærmeste butikk her som selger vanlig BF3 hvertfall. Litt dyrere på Gamestop D får (fikk) BF3 LE på gamestop for 300 kr, men det var kun hvis du forhåndsbestilte. Hvis ikke vil det koste 400kr. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg får ikke logget på Battlelog. Det står bare "Your account is not allowed to login". Har prøvd med VPN og proxy, men får ikke logget inn. Du kan bare logge inn på Battlelog om du har Pre-loada BF3 via Origin. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Blir spennende å se hvordan Elkjøp løser feilen. Hadde det vært et annet produkt så kunne de bare bedt om å få den feilsendte varen i retur og erstattet med den riktige, men det er ikke gitt at alle kundene har lagt merke til at de har fått feil før etter at koden er lagt til i Origin, da er det jo litt vel sent. De må vel enten tilby et så godt prisavslag at kundene er fornøyd med det, eller sende ut nye eksemplarer. Det dreier seg jo ikke bare om verdien av brettene dersom de blir tilgjengelig for de med LE før andre får sjansen til å kjøpe dem. Kan nevne at iflg kundeesrevice på telefon hos Elkjøp nå så jobber fortsatt med å få bekreftet en løsning, men de sa at det bare var å bryte forseglingen/ spille.Jeg tolker det dithen at de ikke akkurat plalegger at vi skal sende tilbake spillene. Et prisavslag virker sannsynlig, samme gjør back to karkand kode, ingen av løsningene er fullverdige mtp det du nevner. Prisavslag kompliseres vel også litt i og med at så mange har betalt forskjllige priser ut i fra når en bestillte. Nå har jeg forsåvidt (igjen) lært at Elkjøp telefon kundeservice ikke alltid er til å stole på etter å først ha opplevd å få feil utgave, og så mer feilinfo i dag. Lenke til kommentar
Roald! Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Blir spennende å se hvordan Elkjøp løser feilen. Hadde det vært et annet produkt så kunne de bare bedt om å få den feilsendte varen i retur og erstattet med den riktige, men det er ikke gitt at alle kundene har lagt merke til at de har fått feil før etter at koden er lagt til i Origin, da er det jo litt vel sent. De må vel enten tilby et så godt prisavslag at kundene er fornøyd med det, eller sende ut nye eksemplarer. Det dreier seg jo ikke bare om verdien av brettene dersom de blir tilgjengelig for de med LE før andre får sjansen til å kjøpe dem. Hva slags feil er dette snakk om? Mottok mitt i dag fra elkjøp. Endret 26. oktober 2011 av Roald! Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Da var singleplayeren gjennomført Det var utrolig spennende og artig Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er det noen andre her som sliter med å komme inn med squaden sin i samme game? Får ikke spilt med en kamerat pga dette, men får spilt hver for oss Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hva slags feil er dette snakk om? Mottok mitt i dag fra elkjøp. Mange, spesielt de som var tidlig ute ser det ut som, har fått standardutgaven i stedet for limited edition av spillet. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Er det noen andre her som sliter med å komme inn med squaden sin i samme game? Får ikke spilt med en kamerat pga dette, men får spilt hver for oss Får noen errors ja, som for eksempel at party leader ikke kunne reservere plass eller noe sånt, men rett etterpå begynner loadingen som vanlig. Du kan bytte squad ingame som du vil. Trykk først leave squad, så velger du squaden til kameraten din om det er ledig der, eller en som det er plass til to i, så skal det komme opp en knapp som det står join på. Endret 26. oktober 2011 av fknsonikk Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvor mange av dere spiller på norske servere? Og hva må til for at dere eventuelt bytter til en annen norsk server? Community? Clan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå