Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se hvordan Elkjøp løser feilen. Hadde det vært et annet produkt så kunne de bare bedt om å få den feilsendte varen i retur og erstattet med den riktige, men det er ikke gitt at alle kundene har lagt merke til at de har fått feil før etter at koden er lagt til i Origin, da er det jo litt vel sent. De må vel enten tilby et så godt prisavslag at kundene er fornøyd med det, eller sende ut nye eksemplarer. Det dreier seg jo ikke bare om verdien av brettene dersom de blir tilgjengelig for de med LE før andre får sjansen til å kjøpe dem.

Lenke til kommentar

Spørsmål:

Er det noen butikker i Norge som enda selger LE Edition til PC? (Helst ikke mer enn 350 spenn)

Jeg fikk Limited Edition til PC hos GameStop. Eller fikk og fikk, forhåndsbestilt ihvertfall LE så regner med at jeg får LE :)

Hm.

Elkjøp er ihvertfall nærmeste butikk her som selger vanlig BF3 hvertfall. Litt dyrere på Gamestop :p

Lenke til kommentar

ve

Spørsmål:

Er det noen butikker i Norge som enda selger LE Edition til PC? (Helst ikke mer enn 350 spenn)

Jeg fikk Limited Edition til PC hos GameStop. Eller fikk og fikk, forhåndsbestilt ihvertfall LE så regner med at jeg får LE :)

Hm.

Elkjøp er ihvertfall nærmeste butikk her som selger vanlig BF3 hvertfall. Litt dyrere på Gamestop :p

D får (fikk) BF3 LE på gamestop for 300 kr, men det var kun hvis du forhåndsbestilte. Hvis ikke vil det koste 400kr.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvordan Elkjøp løser feilen. Hadde det vært et annet produkt så kunne de bare bedt om å få den feilsendte varen i retur og erstattet med den riktige, men det er ikke gitt at alle kundene har lagt merke til at de har fått feil før etter at koden er lagt til i Origin, da er det jo litt vel sent. De må vel enten tilby et så godt prisavslag at kundene er fornøyd med det, eller sende ut nye eksemplarer. Det dreier seg jo ikke bare om verdien av brettene dersom de blir tilgjengelig for de med LE før andre får sjansen til å kjøpe dem.

Kan nevne at iflg kundeesrevice på telefon hos Elkjøp nå så jobber fortsatt med å få bekreftet en løsning, men de sa at det bare var å bryte forseglingen/ spille.Jeg tolker det dithen at de ikke akkurat plalegger at vi skal sende tilbake spillene. Et prisavslag virker sannsynlig, samme gjør back to karkand kode, ingen av løsningene er fullverdige mtp det du nevner. Prisavslag kompliseres vel også litt i og med at så mange har betalt forskjllige priser ut i fra når en bestillte. Nå har jeg forsåvidt (igjen) lært at Elkjøp telefon kundeservice ikke alltid er til å stole på etter å først ha opplevd å få feil utgave, og så mer feilinfo i dag.

Lenke til kommentar

Hva slags feil er dette snakk om? Mottok mitt i dag fra elkjøp.

Endret av Roald!
Lenke til kommentar

Er det noen andre her som sliter med å komme inn med squaden sin i samme game? Får ikke spilt med en kamerat pga dette, men får spilt hver for oss :(

Får noen errors ja, som for eksempel at party leader ikke kunne reservere plass eller noe sånt, men rett etterpå begynner loadingen som vanlig. Du kan bytte squad ingame som du vil. Trykk først leave squad, så velger du squaden til kameraten din om det er ledig der, eller en som det er plass til to i, så skal det komme opp en knapp som det står join på.

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...