MrL Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Herregud elkjøp kunder, slutt å whine. Elkjøp gir dere kompansasjon for å kjøpe Back to Karkand uannsett. Vær heller glad for at dere har BF3 i hånda, enn at de ventet med å sende det fordi de ikke hadde mere LE igjen.. 3 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen som har problemer med Gamestop enda? Håper det bare ikke fucker seg opp, siden jeg har forhåndsbestilte det for 6 månder siden så kan det kanskje bli noe trøbbel? Har forhåndsbestilt derifra. Men kan vel ikke hente det før i morgen anyway. Har ikke ringt å hørt om alt er i orden. Siden jeg antar de har det. Hvis ikke blir det smekk på pungen. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 BF3 på min laptop http://www.youtube.com/watch?v=M9J9JeN_QiM 2 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Fikk ikke BF idag heller Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Og der lå BF3 i kassa! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Dere som har limited edition PC. Hva slags ting fikk dere med i pakken? Da tenker jeg på ekstra koder til våpen osv. Ville vært fint og kunne sammenligne deres innhold med vanlig utgave. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen som har problemer med Gamestop enda? Håper det bare ikke fucker seg opp, siden jeg har forhåndsbestilte det for 6 månder siden så kan det kanskje bli noe trøbbel? Regner med at det ikke kommer til å bli noe problem jeg henter mitt spill i kveld eller morgen tidlig (kommer ann på om jeg skaffer skyss eller ikke). Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kan noe forklare meg hvordan jeg instalerer fra cd. Har ikke internett til å laste ned! Lenke til kommentar
gholie Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Berre trykk på last ned, kjører visst frå DVDen så lenge du har den inne Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Berre trykk på last ned, kjører visst frå DVDen så lenge du har den inne Å ja, takk for det Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Fikk ikke BF idag heller Gamezone eller? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Har noen fått phyesical warfare pack enda? Får den i morgen eller? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Latterlig bugga spill. Begynner faen å bli irritert. Umulig å spille pga bugs. Beta var liksom en to måneder gammel build på den tiden? HAH Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Fikk ikke BF idag heller Gamezone eller? Elkjøp. Ble sendt på mandag ved lunch tider. Edit: Leif Endret 26. oktober 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Dere som har limited edition PC. Hva slags ting fikk dere med i pakken? Da tenker jeg på ekstra koder til våpen osv. Ville vært fint og kunne sammenligne deres innhold med vanlig utgave. Kun online passcode for back to karkan mappene Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Meg: Why is bf3.exe crashing? Support: I believe this may be due to the fact that the worldwide release for BF3 is not until 12:01AM on Oct 27th Å faen, det var sannt! :!: 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Mortar er artig Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Meg: Why is bf3.exe crashing? Support: I believe this may be due to the fact that the worldwide release for BF3 is not until 12:01AM on Oct 27th Å faen, det var sannt! :!: Hahahahha!!! Lenke til kommentar
spamex Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Dere som har limited edition PC. Hva slags ting fikk dere med i pakken? Da tenker jeg på ekstra koder til våpen osv. Ville vært fint og kunne sammenligne deres innhold med vanlig utgave. Jeg fikk back To Karkand og M1911 Pistol for multiplayer Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Berre trykk på last ned, kjører visst frå DVDen så lenge du har den inne Å ja, takk for det er du helt sikker på dette?? Står at den laster ned og 14 timer igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå