CapitalSheep Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg liker hvordan origin installerer spillet. Jeg har tydelig vis fått meg 30 MB/s linje. Du hadde sikkert Betaen installert fra før. Da kopierer den en del av filene derfra. Nope, den installerer fra cden, men det ser ut som den laster ned fra nett. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Hjelpe det her er gøy! Veldig varierande prestasjonar ute og går, og innimellom så skjer det merkelige ting med server og sånn, men veldig bra maps, gode våpen og veldig kjekt gameplay. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen som har fått Spillet fra Gamezone? Mitt eksemplar ble sendt ut igår, og pleier vanligvis å komme dagen etter, det har det ikke gjort. Er en smule skuffet nå, Gamezone skal liksom være de beste når det kommer til levering og servic etc.. Hvis Gamezone har sendt det, er det vel posten sin feil at du ikke har fått det. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 noen få timer til det smeller nå Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen som har fått Spillet fra Gamezone? Mitt eksemplar ble sendt ut igår, og pleier vanligvis å komme dagen etter, det har det ikke gjort. Er en smule skuffet nå, Gamezone skal liksom være de beste når det kommer til levering og servic etc.. Hvis Gamezone har sendt det, er det vel posten sin feil at du ikke har fått det. ja, får håpe det...men grusomt å vente.. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Glad jeg kjøpte spillet fra Origin. Mange som sliter med levering osv, koster litt mer men på en annen side så er jeg ferdig med SP og har ca 8 timer i MP. Er det verdt de ekstra kronene...........ehhh ja. 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) http://battlelog.bat...r/therussian59/ l33tshit ^^ Edit: ikke mæ Endret 26. oktober 2011 av Veritas_ Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 http://battlelog.bat...r/therussian59/ l33tshit ^^ Edit: ikke mæ Haha, hack eller glitch. han har bare spillt 22 minutter. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Da fikk jeg bf i posten, bestilte fra elkjøp. Od-dag i morgen, aka fri. det finnes en gud 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Les et par sider tilbake. Alle som bestilte tidlig har fått feil. Vi får mail i løpet av kvelden eller i morgen om hva hvordan det skal løses. Med "Vi får mail", blir det ment de som har kontaktet Elkjøp eller de som har fått feil? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 http://battlelog.bat...r/therussian59/ l33tshit ^^ Edit: ikke mæ Han kaller seg therussian. Hadde ikke forventet noe annet fra russerne egentlig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Da fikk jeg bf i posten, bestilte fra elkjøp. Od-dag i morgen, aka fri. det finnes en gud Det er jo det jeg har prøvd å si gele tia! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Elkjøp er en jævla drittbedrift som kan dra og BRENNE i helvete! Ja, faen! Så tidlig som vi bestilte også fikk vi ikke limited? Sto på ordrebekreftelsen at vi ikke skulle få limited også sendte vi mail og de fiksa sånn at vi skulle få limited også får vi ikke LIMITED!!! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Les et par sider tilbake. Alle som bestilte tidlig har fått feil. Vi får mail i løpet av kvelden eller i morgen om hva hvordan det skal løses. Med "Vi får mail", blir det ment de som har kontaktet Elkjøp eller de som har fått feil? Jeg går ut i fra at det menes alle som har fått feil. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Elkjøp er en jævla drittbedrift som kan dra og BRENNE i helvete! Ja, faen! Så tidlig som vi bestilte også fikk vi ikke limited? Sto på ordrebekreftelsen at vi ikke skulle få limited også sendte vi mail og de fiksa sånn at vi skulle få limited også får vi ikke LIMITED!!! Haha! :!: Har de driti på draget igjen nå? Det er nesten flaut, skjer det ikke noe med hver stortittel? Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Selvfølgelig feil versjon her også. Forbannet også. Skulle spille ikveld/natt jeg. Dette bør elkjøp fikse litt brennkvikt. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Men hva er poenget med cd, når bf lastes ned fra orgin :s 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Kanskje dere får ny kode? Eller rabatt? Problemet er jo om dere bruker koden som dere har i den vanlige versjonen så får dere ikke lagt inn ny kode Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Jeg fikk spillet idag til 249,- noe som er billig. Kansje den billigste prisen i samtlige nettbutikker verden over! Nå er det bare å vente i 9 timer til Endret 26. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Elkjøp er en jævla drittbedrift som kan dra og BRENNE i helvete! Ja, faen! Så tidlig som vi bestilte også fikk vi ikke limited? Sto på ordrebekreftelsen at vi ikke skulle få limited også sendte vi mail og de fiksa sånn at vi skulle få limited også får vi ikke LIMITED!!! Enig! Jeg skal ikke ha noe penger tilbake, tilgodelapp eller rabatt. Jeg skal ha the real deal. Over 3 måneder i bestilling og de fucker det opp?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå