Karmany. Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Min kode er "PCCDBF3LE", det betyr vel att jeg får LE? Om ikke, så skal jeg faenmeg ringe inn til TV2 hjelper deg eller enda værre ting, og da skal da jaggu få en på pukkelen for å snyte kundene sine! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Da er det ca 10 timer til jeg stikker på Gamestop og henter mitt eksemplar Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Min kode er "PCCDBF3LE", det betyr vel att jeg får LE? Om ikke, så skal jeg faenmeg ringe inn til TV2 hjelper deg eller enda værre ting, og da skal da jaggu få en på pukkelen for å snyte kundene sine! Du får limited edition ja, men syns godt du kan ringe for oss andres skyld Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 til deg som syntes stingeren var OP: Når vi er inne på "realisme" i spillet. Dyktige fygere i luftforsvarene rundt om i verden greier ofte å unnamanøvrere aa - ga missiler men blir du truffet så blir du truffet. det er et fåtall jagerfly som enkelte steder på flymaskinen kanskje tåler et treff fra en rakett, samme for helikopterene. Det er innmari delikate maskiner og det skal faen så lite til ifra eksplosiver at den typen for å få de ned når de først treffer. for å gjøre mest mulig skade "eksploderer" casingen til stridshodene på mange raketter like før sammenstøtet og frigir en hæv med "shrapnel" som blir katapultert mot flyet i enda større kraft en selve missilet. Det vil du virkelig ikke få mot deg med andre ord. Så nei, stingerene og aa missilene i BF3 er nokk ikke op, heller det motsatte for å holde flygerene bittelitt lenger i lufta siden det hadde vært kjedelig for de som venter i 30min på et fly/helikopter å bli skutt ned med en gang. Jeg har prøvd å manuvrere fra stinger i BF3, men det er så vanskelig... Jeg evadet missiler i bf2 ganske ofte og var ikke all verden, men i BF3 synes jeg det er vanskelig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 PCCDBF3 Ordredato 10.07.11 Når jeg bestilte spillet sto det som LE, men har kun fått den vanlig utgaven. Samme her. Bestilte på samme tid som deg. Men så de forandret cover, avbestilte og bestilte på nytt. Føler med dere som ikke avbestilte. Talentløst av Elkjøp. Flere av oss kunne ikke avbestille. Bestilte på 333 kr tilbudet for alle konsoller. Jeg snakket med lefdal og de fikset det over telefon og fikk riktig versjon. Syns synd på dere som ikke fikk riktig. På ordrenr vil det så vanlig verjon men på mailen le versjon Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Synes virkelig synd på de som bestilte først, og håper elkjøp har lært og enten gir dere avslag eller kode til DLC-en Edit: Leif Endret 26. oktober 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 koots En del missiler har også proximity sensor og vil gå av selv om den ikke faktisk treffer flyet/helikopteret. det er korrekt. Jeg har prøvd å manuvrere fra stinger i BF3, men det er så vanskelig... Jeg evadet missiler i bf2 ganske ofte og var ikke all verden, men i BF3 synes jeg det er vanskelig. det skal ikke være lett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Var så smart å forhåndsbestille for å få limited edition, også får jeg spillet uten limited edition Edit: er visst ikke den eneste nei.. Samme her. Men hva følger egentlig med, 4 maps eller Strike at Karakand? Kan man laste ned sånt seinere? Er 4 maps fra BF2 ja, hvorav ett av de er Strike at Karkand. De blir nok gjort tilgjengelig for alle etterhvert, men det tar helt sikkert en god tid etter de som har limited kan spille dem. NEINEINEI Back to Karkand kommer SAMTIDIG til alle spillere. Men LE kjøperene slipper å betale for den! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Hei og takk for din henvendelse. Vi jobber med en løsning og vil informere alle som har fått den vanlige utgaven per mail enten i kveld eller i morgen. Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen! Med vennlig hilsen Ann-Charlotte Kundesenteret Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen. ----Original Message---- From: <***************> Sent: 26.10.2011 13:59:05 To: <[email protected]> Subject: Kontakt oss Telefon (dag): ********* Beskrivelse: Bestilte Battlefield 3 LE 10.07.11, men idag fikk jeg standard edition. vil jeg få etter sent back to karkand ekstrapakken? Endret 26. oktober 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
Straw Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har en pc med følgende speccs og lurer på om jeg har mulighet til å kjøre BF3 decently. XFX GeForce 260 GTX (896 MB) Intel core 2 duo E8400 (6MB CACHE, 3,2 GHZ CPU) 4GB ram Winows Vista 32bit Kjører 24" skjerm med 1920x1650 oppløsning (rundt der). Jeg dro crysis 2 på high uten problemer men BF3 er jo relativt mye større... :/ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Back to Karkand kommer SAMTIDIG til alle spillere. Men LE kjøperene slipper å betale for den! Ja vel, men jeg betaler søren ikke to ganger Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Kan man spille co op over nett? Og hvor mange kan spille co-op? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Jeg liker hvordan origin installerer spillet. Jeg har tydelig vis fått meg 30 MB/s linje. Endret 26. oktober 2011 av mas222 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Vi jobber med en løsning og vil informere alle som har fått den vanlige utgaven per mail enten i kveld eller i morgen. Dvs. at jeg må vente til i morgen før jeg vet om jeg kan rive av plasten og installere spillet?! Battlelog åpner jo ved midnatt Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Ring til dem 81532000 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Yeey, postmannen kom nettopp med BF3 fra Gamzone til meg Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg liker hvordan origin installerer spillet. Jeg har tydelig vis fått meg 30 MB/s linje. Origin fikk 1+ i min bok pga. dette. Bf3 lastet ned på 5-6 min Tviler steam hadde levert så bra hastighet. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Flere enn meg som ikke klarer å se pingen til serverne? Det står bare ingenting der infoen om ping skal være. Var ikke slik tidligere i dag, men som resultat får jeg kun tak i laggy servere -.- Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg liker hvordan origin installerer spillet. Jeg har tydelig vis fått meg 30 MB/s linje. haha jeg også Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Ny rekord. Har allerede blitt kicket fra en server av admin. Har du mortar ikke drep admin. Gratz Har blitt jeg det jeg også. Men det var med en gang. På BF2 meide jeg ned 3 stykker på eget lag, som stod i kø for jet på Wake. Alle tre viste seg å være admins he he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå