Vetikkeheltjeg Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvordan funker co-op på PC ? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kan spille co op med 3 spillere? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Elkjøp er en jævla drittbedrift som kan dra og BRENNE i helvete! 4 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ny rekord. Har allerede blitt kicket fra en server av admin. Har du mortar ikke drep admin. 1 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Er det bare meg eller er det bare 9 map? Litt skuffet der ja. + 4 til som kommer. (Fra BF2) Ohh? Nice Jeg vet at 1 av dem er karkand, hvilke flere er det? Får håpe at gulf of oman kommer også Strike at Karkand, Gulf Of Oman, Sharqi Peninsula og Wake Island wow nice!! gleder meg! Når kommer de ut? Ca 1. mnd Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 7,6MB/sec. dagen før release. Kraftig nok serverpark da ja Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ny rekord. Har allerede blitt kicket fra en server av admin. Har du mortar ikke drep admin. Gratz Har blitt jeg det jeg også. Men det var med en gang. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er bare 9 Map ja. Ikke at det har vært så mange flere i tidligere BF spill heller da? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er bare 9 Map ja. Ikke at det har vært så mange flere i tidligere BF spill heller da? BF42 hadde i hvertfall 21 maps om jeg husker rett, og det er uten expansion packs. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Til dere som bestilte LE edition og fikk vanlig fra elkjøp, hva står det på varenummer inne på ordren ? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Dang. Sette meg akkurat ned for å spele litt, hoppa inn på ein TDM hadde ein temmeleg bra start og så var det plutselig scheduled maintenance. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det tvinger pilotene til å fly taktisk, og gjør de det så er stingerne nærmest ubruklige. Jeg bruker bare 1 skudd hver gang på fly eller heli. Og de er ikke akkurat lavt flyende heller, eller kansje jeg bare skyter ned cod spillere Da må de allerede være truffet, for det er 1 skudd disable og 2 skudd destroy på alle heliene iallefall. - Fikk disable 3 ganger etter hverandre på en A10 i går, men regner med at han hadde auto-repair. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er bare 9 Map ja. Ikke at det har vært så mange flere i tidligere BF spill heller da? BF42 hadde i hvertfall 21 maps om jeg husker rett, og det er uten expansion packs. Men nå er jo det lenge siden og alle spill blir mindre og mindre for tiden. Bedre grafikk og bruker mer plass. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Var så smart å forhåndsbestille for å få limited edition, også får jeg spillet uten limited edition Edit: er visst ikke den eneste nei.. Endret 26. oktober 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Da var BF3 Limited Edition i hus fra elkjøp. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Til dere som fikk standard edition fra elkjøp, hva står det som produktnummer inne på ordren `? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Var så smart å forhåndsbestille for å få limited edition, også får jeg spillet uten limited edition Edit: er visst ikke den eneste nei.. Samme her. Men hva følger egentlig med, 4 maps eller Strike at Karakand? Kan man laste ned sånt seinere? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Var så smart å forhåndsbestille for å få limited edition, også får jeg spillet uten limited edition Edit: er visst ikke den eneste nei.. Samme her. Men hva følger egentlig med, 4 maps eller Strike at Karakand? Kan man laste ned sånt seinere? Er 4 maps fra BF2 ja, hvorav ett av de er Strike at Karkand. De blir nok gjort tilgjengelig for alle etterhvert, men det tar helt sikkert en god tid etter de som har limited kan spille dem. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Til dere som fikk standard edition fra elkjøp, hva står det som produktnummer inne på ordren `? PCCDBF3 er varekoden. Ordredato 27.07.11 Det var den eneste de hadde inne på daværende tidspunkt. Å det stod det var LE. Så kom de med PCCDBF3LE som varekode. Endret 26. oktober 2011 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ok, takk. Da ser det ut som jeg får LE da PCCDBF3LE Ordredato 12.10.11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå