Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Metro er jo ubrukelig.. faller gjennom bakken overalt.. mye værre enn beta'n

Merkelig at det kan bli verre.. Husker at mange sprengte seg et krater ved bombspotten ved broen, og gikk igjennom bakken. Man kunne da skyte alle som prøvde å defuse bomben, samtidig som man var 100% gjemt.

Jeg personlig likte å gå ned i hullet, kaste et par granater for deretter å ta suicide. :)

Lenke til kommentar

I den virkelige verden så har du IKKE noe system som sier ifra om noen har sneket seg bak deg med kniv. I den virkelige verden så kan du kanskje, men da veldig kanskje (pga det ikke er stille i en krigssone) høre noen. Men akkurat som i virkeligheten så kan du også høre når noen nærmer seg deg. Med mindre det ikke druknes i lyden av eksploskonet etc.

Dette er det eneste riktige og det mest realistiske.

Hm..til tross for støy vil jeg tro at vi merket at en person var nærmere enn et par meter i det virkelige liv. Og det er her jeg som nybegynner føler at både dette og andre FPS spill feiler. Jeg mister sansene mine, og har ingen naturlig erstatning i spillmotoren som gir meg denne oversikten på en fair og logisk måte. At hardcore gamers har akseptert og tilpasset seg er i mine øyne ikke et tegn på at problemet ikke er der. Å løpe rundt som koko er ikke en pen/god løsning - selv om det fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...