FrihetensRegn Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Tror ikke det. Men jeg klarer å vente :-) Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 har du unlocket flares? Nope... Men jeg skyter lett ned andre fly og helikopter med flares Lenke til kommentar
b00n Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Metro er jo ubrukelig.. faller gjennom bakken overalt.. mye værre enn beta'n Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Metro er jo ubrukelig.. faller gjennom bakken overalt.. mye værre enn beta'n Merkelig at det kan bli verre.. Husker at mange sprengte seg et krater ved bombspotten ved broen, og gikk igjennom bakken. Man kunne da skyte alle som prøvde å defuse bomben, samtidig som man var 100% gjemt. Jeg personlig likte å gå ned i hullet, kaste et par granater for deretter å ta suicide. Lenke til kommentar
Maarudn Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Hva gjør man med kjerringen den neste tiden? 1 Lenke til kommentar
Woopfish Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Fikk det i posten idag (fra komplett.no) De var flinke denne gangen i mitt tilfelle.. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Metro er skikkelig ille ja, dauer jo oftere av å falle igjennom bakken enn av fiender der. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Er BF3 mulig å hente i butikken i dag? Har forhåndsbestilt på Spaceworld. Får du det ikke i posten da? Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvor mange online maps er det? Og hva slags kjøretøy er det? Har ikke vært borti et eneste kjøretøy.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 What? merket ikke problemet på metro? Vanskelig si et favoritt kart... Godt det er mange flere en BC2 så det tar ganse lang tid før du blir lei dem Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen som har fått spillet fra elkjøp i dag? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvor mange online maps er det? Og hva slags kjøretøy er det? Har ikke vært borti et eneste kjøretøy.. Er mannge kjøretøy:). Helikoptre, fly, biler, båter, amfibiekjøretøy! Tanks og mer Noen som har fått spillet fra elkjøp i dag? Fikk i går fra elkjø/lefdal Lenke til kommentar
Madone69 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 I den virkelige verden så har du IKKE noe system som sier ifra om noen har sneket seg bak deg med kniv. I den virkelige verden så kan du kanskje, men da veldig kanskje (pga det ikke er stille i en krigssone) høre noen. Men akkurat som i virkeligheten så kan du også høre når noen nærmer seg deg. Med mindre det ikke druknes i lyden av eksploskonet etc. Dette er det eneste riktige og det mest realistiske. Hm..til tross for støy vil jeg tro at vi merket at en person var nærmere enn et par meter i det virkelige liv. Og det er her jeg som nybegynner føler at både dette og andre FPS spill feiler. Jeg mister sansene mine, og har ingen naturlig erstatning i spillmotoren som gir meg denne oversikten på en fair og logisk måte. At hardcore gamers har akseptert og tilpasset seg er i mine øyne ikke et tegn på at problemet ikke er der. Å løpe rundt som koko er ikke en pen/god løsning - selv om det fungerer. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Har ikke hatt problemer selv på Metro. Det som irriterer meg er random spikelags på noen maps, at jeg stucker meg i bakken, jeg kan bare skyte en gang i sekundet med pistolen, jeg skyter gjennom folk og noe mer. Det er så mange bugs de burde ha vist komme fra BC2 at det er litt skuffende. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Er BF3 mulig å hente i butikken i dag? Har forhåndsbestilt på Spaceworld. Får du det ikke i posten da? Nei, må hente det i butikken. Betalte kr. 50 i et slags depositum for å forhåndsbestille, så trekkes dette fra når jeg kjøper det på release dagen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Noen som har fått spillet fra elkjøp i dag? Jeg venter selv enda på mitt fra elkjøp, blir litt skuffa viss de ikke klarer å levere mitt største FPS spill dette året til meg innen torsdag Endret 26. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Merket ikke noen bugs på metro jeg. Lenke til kommentar
John (yoch) Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Da var spillet mitt kommet fra gamezone! Hurra! prøver meg på det proxy trikset! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Noen som har fått spillet fra elkjøp i dag? Forventer det egentlig i dag. Bor litt nord på vestlandet, og pakker fra Østlandet bruker 3 dager hit. Posten kommer ikke før i 13-14 tida, så blir spennende. Endret 26. oktober 2011 av Quote Lenke til kommentar
Maarudn Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Da var spillet mitt kommet fra gamezone! Hurra! prøver meg på det proxy trikset! Når ble det sendt? kanskje det ligger et i posten til Meg når jeg kommer hjem:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå