Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen som bestillte fra Gamezone fått spillet? Sitter på jobb og har ikke lysst å gå skuffet fra postkassen idag også! :)

 

jupp.. Vil ha det idag asap!

Ble temmelig skuffa igår når det ikke var dær!

 

Sjæl, men mitt ble sendt i går så har mine tvil :)

 

Samma her og.. lættis at det ikke ble sendt på mandag.

Lenke til kommentar

 

 

Hvor mange ganger har jeg ikke blitt knivdrept når jeg ligger med i ly med sniperrifla og scouter? Hvorfor får jeg ikke opp en warning som gir meg sjangse til å "registrere" at denne fienden nærmer seg før han sitter oppå meg?

 

Spiderman?

 

spiderman_meme_by_gothicgir66-d3cs1rq.jpg

 

Eneste jeg kan si er å bare spille mer. Du lærer mye av dine feil, hvis du først innser at du må selv bli bedre og ikke finne andre faktorer som påvirker din prestasjon.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Har noen som bestillte fra Gamezone fått spillet? Sitter på jobb og har ikke lysst å gå skuffet fra postkassen idag også! :)

 

jupp.. Vil ha det idag asap!

Ble temmelig skuffa igår når det ikke var dær!

 

Sjæl, men mitt ble sendt i går så har mine tvil :)

 

Tror mitt ble sendt Lørdag eller mandag.. så tvil har jeg ikke! MEN HÅP!

Lenke til kommentar

 

Hvor mange ganger har jeg ikke blitt knivdrept når jeg ligger med i ly med sniperrifla og scouter? Hvorfor får jeg ikke opp en warning som gir meg sjangse til å "registrere" at denne fienden nærmer seg før han sitter oppå meg?

Å holde konstant oppsyn med en 2 mm rød pil på minimap'en er nesten umulig om man prøver å fokusere på det som skjer i kikkertsiktet.

 

Argh! :)

 

Haha. Dummeste jeg har hørt. Om man skal ligge å bare plukke kills på et fjell milevis unda, må man da tåle å bli knivstukket hvis noen har funnet ut hvor man sitter ??

 

 

I såfall tenker du bare poeng og kills! Og det handler ikke om at jeg ikke tåler å bli drept, men at logikken i det hele har en betydelig brist. Om vedkommende har oppdaget meg og ønsker å ta meg, så gjerne det. Men da skulle systemet gitt meg mulighet til å oppdage vedkommende.

 

 

Hahahahaha, DU ligger å plukker folk fra et fjell milevis unna, også er det de som blir irritert og går etter deg som kun er ute etter poeng og kills? :rofl:

 

La meg stille det motsatte til deg da, synes du det er riktig at vi som spiller spillet normalt ikke skal få noe varsel på at vi blir skutt på fra en busk/fjellkant uten å måtte se seg rundt hele tiden?

 

Vel, nå er vel fakta at du faktisk kan se kikkertsiktet til sniperen fra lang vei og at du får et forvarsel.....Jeg konstaterer at den del folk ikke skjønner poenget mitt. Jeg er ingen tilhenger av camping, men at systemet skal være realistisk. At jeg skal kunne oppdage en person før han kutter strupen min, det være seg i sniping eller assault mode for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Det kalles å snike seg inn på motstander.

 

Forøvrig så mener jeg at du lager lyd om du springer/går oppreist, men ikke når du er prone eller cpå huk? - offrer fart for stillhet.

Og det er uansett din oppgave å sjekke at området er sikkert med jevne mellomrom. Alt annet ville være for dumt. Er det ikke det claymores og motion sensoren er til for?

Endret av MrLee
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det kalles å snike seg inn på motstander.

 

Forøvrig så mener jeg at du lager lyd om du springer/går oppreist, men ikke når du er prone eller cpå huk? - offrer fart for stillhet.

Og det er uansett din oppgave å sjekke at området er sikkert med jevne mellomrom. Alt annet ville være for dumt. Er det ikke det claymores og motion sensoren er til for?

Man lager lyd selvom man går på huk.

Lenke til kommentar

Det kalles å snike seg inn på motstander.

 

Forøvrig så mener jeg at du lager lyd om du springer/går oppreist, men ikke når du er prone eller cpå huk? - offrer fart for stillhet.

Og det er uansett din oppgave å sjekke at området er sikkert med jevne mellomrom. Alt annet ville være for dumt. Er det ikke det claymores og motion sensoren er til for?

Man lager lyd selvom man går på huk.

 

Rent realismemessig har jeg vanskelig for å tenke meg at det er vanskelig å ikke hørbart gå når det foregår skuddvekslinger konstant bare noen hundre meter unna.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Hvor mange ganger har jeg ikke blitt knivdrept når jeg ligger med i ly med sniperrifla og scouter? Hvorfor får jeg ikke opp en warning som gir meg sjangse til å "registrere" at denne fienden nærmer seg før han sitter oppå meg?

Å holde konstant oppsyn med en 2 mm rød pil på minimap'en er nesten umulig om man prøver å fokusere på det som skjer i kikkertsiktet.

 

Argh! :)

 

Haha. Dummeste jeg har hørt. Om man skal ligge å bare plukke kills på et fjell milevis unda, må man da tåle å bli knivstukket hvis noen har funnet ut hvor man sitter ??

 

 

I såfall tenker du bare poeng og kills! Og det handler ikke om at jeg ikke tåler å bli drept, men at logikken i det hele har en betydelig brist. Om vedkommende har oppdaget meg og ønsker å ta meg, så gjerne det. Men da skulle systemet gitt meg mulighet til å oppdage vedkommende.

 

 

Hahahahaha, DU ligger å plukker folk fra et fjell milevis unna, også er det de som blir irritert og går etter deg som kun er ute etter poeng og kills? :rofl:

 

La meg stille det motsatte til deg da, synes du det er riktig at vi som spiller spillet normalt ikke skal få noe varsel på at vi blir skutt på fra en busk/fjellkant uten å måtte se seg rundt hele tiden?

 

Vel, nå er vel fakta at du faktisk kan se kikkertsiktet til sniperen fra lang vei og at du får et forvarsel.....Jeg konstaterer at den del folk ikke skjønner poenget mitt. Jeg er ingen tilhenger av camping, men at systemet skal være realistisk. At jeg skal kunne oppdage en person før han kutter strupen min, det være seg i sniping eller assault mode for den saks skyld.

Hvordan får du til at du magisk kan se en person komme nær deg som realistisk? Det burde være som det er nå. På en annen sak, er jeg den eneste som synes stinger er litt OP? Blir stadig vekk skutt ned av stinger i både fly og helikopter...

Lenke til kommentar

I den virkelige verden så har du IKKE noe system som sier ifra om noen har sneket seg bak deg med kniv. I den virkelige verden så kan du kanskje, men da veldig kanskje (pga det ikke er stille i en krigssone) høre noen. Men akkurat som i virkeligheten så kan du også høre når noen nærmer seg deg. Med mindre det ikke druknes i lyden av eksploskonet etc.

Dette er det eneste riktige og det mest realistiske.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Det kalles å snike seg inn på motstander.

 

Forøvrig så mener jeg at du lager lyd om du springer/går oppreist, men ikke når du er prone eller cpå huk? - offrer fart for stillhet.

Og det er uansett din oppgave å sjekke at området er sikkert med jevne mellomrom. Alt annet ville være for dumt. Er det ikke det claymores og motion sensoren er til for?

Man lager lyd selvom man går på huk.

 

Da er det enda mindre grunn til å klage. ;)

 

Hvis man har problemer med å høre lydene, så anbefales ett godt headsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...