chairgame Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Jeg spiller SP og har kommet meg til huset hvor han fyren som solgte WMD som amerikaner, altså man går inn i huset og blir konfrontert av en russer og når du da skal drepe soldaten som kommer, hvordan gjør man dette? Funker ikke å skyte manuelt eller "E" eller space.. Hva med en spoilertag? Endret 25. oktober 2011 av chairgame Lenke til kommentar
gholie Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Seier du, som qouter spoileren? o.O 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Spoil eller slett innlegget! ASAP! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvis noen vil ha pre acces altså før 27. oktober i norge. så laster dere ned proxifire som er program som lar deg bruke ip adresse i andre land. så finner dere en i amerika, deretter launcher dere bf3 også sjekker den at det er i amerika og vips så får du game etter den har sjekket kan du slette proxifier for da trenger du den ikke mer Henger du langt etter eller? KAN DU HØRE MEG DER BAKE? Sry da for at jeg gamer bf3 og ikke gidder og lese alt i denne tråden! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Seier du, som qouter spoileren? o.O Beklager, kort tenkt. Fixed nå Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvis noen vil ha pre acces altså før 27. oktober i norge. så laster dere ned proxifire som er program som lar deg bruke ip adresse i andre land. så finner dere en i amerika, deretter launcher dere bf3 også sjekker den at det er i amerika og vips så får du game etter den har sjekket kan du slette proxifier for da trenger du den ikke mer Henger du langt etter eller? KAN DU HØRE MEG DER BAKE? Sry da for at jeg gamer bf3 og ikke gidder og lese alt i denne tråden! Okay...... Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Er så glad jeg kom meg igjennom pensum før tilgangen til BF3. Pakker den stasjonære inn i et skap en uke før eksamen haha. Repetere da. Dette er så koos. Minner meg om BF2. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Les om hvordan Komplett.no FUCKA OPP Battlefield 3 launchen for meg! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1387742&st Endret 25. oktober 2011 av vetle666 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Les om hvordan Komplett.no FUCKA OPP Battlefield 3 launchen for meg! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1387742&st På papiret er det ikke før torsdag. Og du må gjerne inkludere en forklaring på hvorfor du ikke kjøpte digitalt som resten av verden har gjort. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg var virkelig i fare for å gå glipp av limited edition, selv om jeg bestillte i våres. Resten har jeg svart på i tråden min. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1387742&st Lenke til kommentar
Barlock Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Er det noen som har fått prøvd tilleggspakka enda? Dvs. karkand osv? Jeg får ikke opp noen servere med det.. Er det ikke kommet enda? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Kommer til jul Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Kommer nok før den tid. Hele poenget med å kjøpe LE er jo å få Back to Karkand før ALLE får den gratis, noe som ryktes er ved juletider. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er plaget med at spillet låser seg rett etter en match er ferdig, noen andre som har opplevd dette? Ellers kan jeg bare si at BF3 levde opp til forventningene! Misliker minimap/map sterkt dog, og det at spillet må launces via nettleser, men dette er vel muligens en vanesak. 1 Lenke til kommentar
b00n Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg sliter med at skjermkortdriveren krasjer totalt 1 gang i timen i gjennomsnitt. Må restarte, masse rare artifacts, windows basic color scheme kommer på og blå skjerm av og til. Hadde samme problem med bc2 også.. Kommer og går på helt random tidspunkter... Ellers går spillet smoooth og er rett og slett nydlig Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Kommer til jul Christoffer; hvordan er grafikken på ps3, er den så bra som forventet?=) Har du spilt MP? Hvordan er grafikken på MP, sammenlignet med beta? Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Det du snakker om b00n er vel sannsynligvis en sliten komponent som sier i fra om at den vil byttes. Stort sett fornøyd med det ferdige produktet, de har virkelig fått fikset masse av det som var feil i betaen! Men jeg irriterer meg fortsatt over en langttrekkende sort skjerm etter respawn. Men dette skal kanskje være sånn, for å forhindre at squadspawns... et eller annet. Hm. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har i SP på alt på høyt, ultra på textures. 16xAA, og sånne ting på. Laveste jeg lå hitill enda masse action skjer var 49-51 fps. Elllers opp til 60-70. Og i den jagerfly-scenen 80+ Med alt på ultra ligger jeg ca 41-49 ++ ca. Vil jeg spille fint på multi eller må jeg skru ned der tror dere? Tviler selv forsåvidt, men når jeg klarer å delvis maxe/maxe vil jeg ikke skru ned.. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Vanskelig med MP når man ikke kjenner mapen. Løper rundt som en redd kylling, som regel feil vei. 64 spillere på metro rush var litt MEEEEHHH. Bedre med 32 spillere på de fleste mapsene. Virker som de fleste er ganske små, forventet a la caspian eller større 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 konsollspillere kanke ha svære maps. Og, gadd neppe lage flere maps for konsollen sin del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå