Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Virker ihvertfall som det er en memory leak i spillet da jeg har klart å identifisere et par andre tilfeller igjennom google. Heldigvis er det ikke bare meg. Det morsommer er jo at feilen var der i Beta, men ble ikke gjort noe med. Sikkert forholdsvis få folk som er påvirket, men likefullt er det en bug som pretty much gjør spillet uspillbart. Så om andre sliter med spordiske freezes ingame etter en stund så er det etter alle sannsynlighet ikke pcen det er noe galt med. Fix fix Dice.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare en ting jeg lurer på: Hvilken klasse er det man unlocker den derre fjernstyrte lille roboten som jeg antar at sprenger seg selv når en vil? Det var pokker meg den skumleste lyden eg har hørt i spillet så langt mens jeg låg å gjømte meg bak en liten pappeske. xD heldigvis sluttet runden like før den skulle sprenge ( antageligvis).

 

FYI supportklassen unlocker etter hvert mortar.

Engineer :thumbup:

Lenke til kommentar

Må si meg litt enig her dessverre og det kun utifra hva jeg har sett på youtube:/

 

For at bf skal bli morro, så har kartene utrolig mye å si, etter min mening! Får satse på at gulf of oman vill ha mye åpene områder, slik som det har i bf2!

 

Jeg kan lese rundt på nettet også at vi ikke er alene om å mene dette. Fant en veldig bra post på EA forumet hvor en bruker summerer fint hvordan det bør gjøres:

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1444953-lesson-i-map-design-dice-you-can-satisfy-both-demographic-groups-players.html

Lenke til kommentar

bare en ting jeg lurer på: Hvilken klasse er det man unlocker den derre fjernstyrte lille roboten som jeg antar at sprenger seg selv når en vil? Det var pokker meg den skumleste lyden eg har hørt i spillet så langt mens jeg låg å gjømte meg bak en liten pappeske. xD heldigvis sluttet runden like før den skulle sprenge ( antageligvis).

 

FYI supportklassen unlocker etter hvert mortar.

Engineer :thumbup:

 

awesome! den klassen eg tenkt å spesialiser meg på :p blir gøyt å skremme uvitende kiser tilbake :p

Lenke til kommentar

bare en ting jeg lurer på: Hvilken klasse er det man unlocker den derre fjernstyrte lille roboten som jeg antar at sprenger seg selv når en vil? Det var pokker meg den skumleste lyden eg har hørt i spillet så langt mens jeg låg å gjømte meg bak en liten pappeske. xD heldigvis sluttet runden like før den skulle sprenge ( antageligvis).

 

FYI supportklassen unlocker etter hvert mortar.

Engineer :thumbup:

 

awesome! den klassen eg tenkt å spesialiser meg på :p blir gøyt å skremme uvitende kiser tilbake :p

 

You nasty boy.

Lenke til kommentar

Hvis noen vil ha pre acces altså før 27. oktober i norge. så laster dere ned proxifire som er program som lar deg bruke ip adresse i andre land. så finner dere en i amerika, deretter launcher dere bf3 også sjekker den at det er i amerika og vips så får du game :p etter den har sjekket kan du slette proxifier for da trenger du den ikke mer ;)

Lenke til kommentar

Hvis noen vil ha pre acces altså før 27. oktober i norge. så laster dere ned proxifire som er program som lar deg bruke ip adresse i andre land. så finner dere en i amerika, deretter launcher dere bf3 også sjekker den at det er i amerika og vips så får du game :p etter den har sjekket kan du slette proxifier for da trenger du den ikke mer ;)

 

Henger du langt etter eller? KAN DU HØRE MEG DER BAKE?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har spilt en del på TV2 serverene nå. Prøvde meg først på jets, men det gikk ganske 'meh'. Gjorde det ihvertfall bedre enn mange andre jeg har sett. Så gikk jeg tilbake til tanks, som jeg stortsett holdt på med i Beta.

Har ikke sjekket om rangefinderen funker sikkelig nå, men er nesten tilbake på der jeg var, med tanke på unlocks, nesten fått Maintenance nå

 

Kan vel nevne, bare får å være en hestkuk, at jeg har ingen problemer med å spille, uten noe lag, og uten noen crash... :p

 

Angående Jets, nå når jeg husker det. Noen som kan tenke seg hvorfor DICE har gjort det slik at du får teamkill når noen bestemmer seg for å ikke flytte seg når du prøver å ta av? Var ikke slik i beta (Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk teamkill var skrudd av i beta, kan ikke huske å ha sett det ihvertfall), og det er ganske irriterene når du prøver å vente ett min på at en idiot skal flytte seg, og alikevel får teamkill...

Endret av Skyenet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...