Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SP finner jeg helt latterlig og ubrukelig. Føler hele greia er en herming etter SP i CoD spilla. Jeg spiller ferdig SP nå mens jeg venter på at det kommer flere bra servere til MP, men etter det rører jeg nok ikke SP igjen.

 

 

Morsomt å høre på dere cod fans slakte SP delen av bf3! Hvis dere ikke liker SP til bf3, så er det i hvertfall merkelig at dere liker SP delen til modern warfare 2 og 3? Noe mere "holywoodish" får man ikke tak i, etter min mening

 

Syntes da bf3 gjør et bedre forsøk på å etterligne virkeligheten, selv om det til visse tider kan være litt over "dramatisert" :thumbup:

 

Infinity Ward og Treyarch vet hvordan de skal lage SP. DICE har ikke peiling. For en skuffende slutt. Bra jeg ikke spiller BF for singleplayern

Lenke til kommentar

Bare jeg som laster et map, kommer inn, 4 tickets igjen. Laster nytt map, kommer inn, 2 tickets igjen . Jeg får seriøst ikke spillt omtrent. Og de gangene jeg kommer inn og får spilt føles det ut som om jeg henger fast i bakken. To skritt frem, ett tilbake. UK servers tilogmed. Forstår ingenting.

Lenke til kommentar

SP finner jeg helt latterlig og ubrukelig. Føler hele greia er en herming etter SP i CoD spilla. Jeg spiller ferdig SP nå mens jeg venter på at det kommer flere bra servere til MP, men etter det rører jeg nok ikke SP igjen.

 

 

Morsomt å høre på dere cod fans slakte SP delen av bf3! Hvis dere ikke liker SP til bf3, så er det i hvertfall merkelig at dere liker SP delen til modern warfare 2 og 3? Noe mere "holywoodish" får man ikke tak i, etter min mening

 

Syntes da bf3 gjør et bedre forsøk på å etterligne virkeligheten, selv om det til visse tider kan være litt over "dramatisert" :thumbup:

 

Infinity Ward og Treyarch vet hvordan de skal lage SP. DICE har ikke peiling. For en skuffende slutt. Bra jeg ikke spiller BF for singleplayern

 

Infinity Ward og Treyarch vet overhodet ikke hvordan de skal lage en SP, SP til cod suger balle

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bare jeg som laster et map, kommer inn, 4 tickets igjen. Laster nytt map, kommer inn, 2 tickets igjen . Jeg får seriøst ikke spillt omtrent. Og de gangene jeg kommer inn og får spilt føles det ut som om jeg henger fast i bakken. To skritt frem, ett tilbake. UK servers tilogmed. Forstår ingenting.

 

Hva med og vente til neste runde begynner vis du joiner en server som akkurat er ferdig? harhar.gif

Join TV2 serverene, har ingen problemer det de eg ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Morsomt å høre på dere cod fans slakte SP delen av bf3! Hvis dere ikke liker SP til bf3, så er det i hvertfall merkelig at dere liker SP delen til modern warfare 2 og 3? Noe mere "holywoodish" får man ikke tak i, etter min mening

 

Syntes da bf3 gjør et bedre forsøk på å etterligne virkeligheten, selv om det til visse tider kan være litt over "dramatisert" :thumbup:

 

 

Verken IW, Treyarch, eller Dice er særlig flink på å lage SP. De som virkelig kan lage Singelplayer er Bethesda, Valve, BioWare, og ikke minst skaperne av Batman Arkham og Uncharted. Enkelt og greit, end of discussion!

 

Infinity Ward og Treyarch vet hvordan de skal lage SP. DICE har ikke peiling. For en skuffende slutt. Bra jeg ikke spiller BF for singleplayern

 

Edit: hva faen skjedde med sitatet..?

Endret av eple65
Lenke til kommentar

Det er like langt unna realiteten som Crysis, haha. Men syntes att det er litt morro, man får testa refleksene sine på Veteran. :whistle:

 

Noen som har testa A10? :w00t:

 

Fikk omtrent 15 sekunder med A10 før runden var ferdig ja :(

 

EDIT: Men fikk skutt litt på hangarskipet før takeoff :p Virket veldig kraftig

Endret av Zacher
Lenke til kommentar

Uff jo mer jeg spiller jo mer hater jeg mappene. Dice har virkelig laget noen skikkelige ruker her. BtK kan ikke komme for nok nå!

 

Må si meg litt enig her dessverre og det kun utifra hva jeg har sett på youtube:/

 

For at bf skal bli morro, så har kartene utrolig mye å si, etter min mening! Får satse på at gulf of oman vill ha mye åpene områder, slik som det har i bf2!

Lenke til kommentar

Har da fått klokket noen timer med SP og må si atnjeg har storkost meg. Grafikken er bra, animasjonene meget livaktige og lyden er FANTASTISK!

Kjører med det aller meste på high (anbefalte innstillinger )på min nå 2år gamle rig. (i7 860/5870/4gb). Så det var en positiv overaskelse.

 

Så får jeg se om jeg får smaken på MP igjen. Har ikke spille aktivt MP siden BF1942, BF Vietnam. Var da helt hektet og var en veteran å regne.

Falt av og mistet interessen Helt med BF2.

Lenke til kommentar

bare en ting jeg lurer på: Hvilken klasse er det man unlocker den derre fjernstyrte lille roboten som jeg antar at sprenger seg selv når en vil? Det var pokker meg den skumleste lyden eg har hørt i spillet så langt mens jeg låg å gjømte meg bak en liten pappeske. xD heldigvis sluttet runden like før den skulle sprenge ( antageligvis).

 

FYI supportklassen unlocker etter hvert mortar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...