Belfez Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Spilte mot en kar i tanks som stort sett hadde 2 kompis engineers i ræva og reparerte og tok meg med rpg, ble omtrent instant kill Må få med meg noen kompiser på teamwork Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 SP finner jeg helt latterlig og ubrukelig. Føler hele greia er en herming etter SP i CoD spilla. Jeg spiller ferdig SP nå mens jeg venter på at det kommer flere bra servere til MP, men etter det rører jeg nok ikke SP igjen. Morsomt å høre på dere cod fans slakte SP delen av bf3! Hvis dere ikke liker SP til bf3, så er det i hvertfall merkelig at dere liker SP delen til modern warfare 2 og 3? Noe mere "holywoodish" får man ikke tak i, etter min mening Syntes da bf3 gjør et bedre forsøk på å etterligne virkeligheten, selv om det til visse tider kan være litt over "dramatisert" Infinity Ward og Treyarch vet hvordan de skal lage SP. DICE har ikke peiling. For en skuffende slutt. Bra jeg ikke spiller BF for singleplayern Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Bare jeg som laster et map, kommer inn, 4 tickets igjen. Laster nytt map, kommer inn, 2 tickets igjen . Jeg får seriøst ikke spillt omtrent. Og de gangene jeg kommer inn og får spilt føles det ut som om jeg henger fast i bakken. To skritt frem, ett tilbake. UK servers tilogmed. Forstår ingenting. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Forbanna spectator bug Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 SP finner jeg helt latterlig og ubrukelig. Føler hele greia er en herming etter SP i CoD spilla. Jeg spiller ferdig SP nå mens jeg venter på at det kommer flere bra servere til MP, men etter det rører jeg nok ikke SP igjen. Morsomt å høre på dere cod fans slakte SP delen av bf3! Hvis dere ikke liker SP til bf3, så er det i hvertfall merkelig at dere liker SP delen til modern warfare 2 og 3? Noe mere "holywoodish" får man ikke tak i, etter min mening Syntes da bf3 gjør et bedre forsøk på å etterligne virkeligheten, selv om det til visse tider kan være litt over "dramatisert" Infinity Ward og Treyarch vet hvordan de skal lage SP. DICE har ikke peiling. For en skuffende slutt. Bra jeg ikke spiller BF for singleplayern Infinity Ward og Treyarch vet overhodet ikke hvordan de skal lage en SP, SP til cod suger balle 3 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Uff jo mer jeg spiller jo mer hater jeg mappene. Dice har virkelig laget noen skikkelige ruker her. BtK kan ikke komme for nok nå! Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det er like langt unna realiteten som Crysis, haha. Men syntes att det er litt morro, man får testa refleksene sine på Veteran. Noen som har testa A10? Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Noen som har testa A10? Hvilke map er A-10 på? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Finnes på rush bare tror jeg Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Noen servere å anbefale som ikke lagger for oss her i Norge?(Utenom Tv2). Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Bare jeg som laster et map, kommer inn, 4 tickets igjen. Laster nytt map, kommer inn, 2 tickets igjen . Jeg får seriøst ikke spillt omtrent. Og de gangene jeg kommer inn og får spilt føles det ut som om jeg henger fast i bakken. To skritt frem, ett tilbake. UK servers tilogmed. Forstår ingenting. Hva med og vente til neste runde begynner vis du joiner en server som akkurat er ferdig? Join TV2 serverene, har ingen problemer det de eg ihvertfall Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Morsomt å høre på dere cod fans slakte SP delen av bf3! Hvis dere ikke liker SP til bf3, så er det i hvertfall merkelig at dere liker SP delen til modern warfare 2 og 3? Noe mere "holywoodish" får man ikke tak i, etter min mening Syntes da bf3 gjør et bedre forsøk på å etterligne virkeligheten, selv om det til visse tider kan være litt over "dramatisert" Verken IW, Treyarch, eller Dice er særlig flink på å lage SP. De som virkelig kan lage Singelplayer er Bethesda, Valve, BioWare, og ikke minst skaperne av Batman Arkham og Uncharted. Enkelt og greit, end of discussion! Infinity Ward og Treyarch vet hvordan de skal lage SP. DICE har ikke peiling. For en skuffende slutt. Bra jeg ikke spiller BF for singleplayern Edit: hva faen skjedde med sitatet..? Endret 25. oktober 2011 av eple65 Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Så nettopp "The Gadget Show" episoden der de lagde simulator med BF3, sykt det så rått ut. Skulle gjerne hatt noe sånt i stua hjemme. 1 Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Det er like langt unna realiteten som Crysis, haha. Men syntes att det er litt morro, man får testa refleksene sine på Veteran. Noen som har testa A10? Fikk omtrent 15 sekunder med A10 før runden var ferdig ja EDIT: Men fikk skutt litt på hangarskipet før takeoff Virket veldig kraftig Endret 25. oktober 2011 av Zacher Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Noen servere å anbefale som ikke lagger for oss her i Norge?(Utenom Tv2). Webhallen Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Noen servere å anbefale som ikke lagger for oss her i Norge?(Utenom Tv2). TV2-serverne er forferdelig dårlige. Lav ping, men lagger fortsatt som bare det. Mulig det er fordi de har for mange servere med for dårlig hardware. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Uff jo mer jeg spiller jo mer hater jeg mappene. Dice har virkelig laget noen skikkelige ruker her. BtK kan ikke komme for nok nå! Må si meg litt enig her dessverre og det kun utifra hva jeg har sett på youtube:/ For at bf skal bli morro, så har kartene utrolig mye å si, etter min mening! Får satse på at gulf of oman vill ha mye åpene områder, slik som det har i bf2! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Har da fått klokket noen timer med SP og må si atnjeg har storkost meg. Grafikken er bra, animasjonene meget livaktige og lyden er FANTASTISK! Kjører med det aller meste på high (anbefalte innstillinger )på min nå 2år gamle rig. (i7 860/5870/4gb). Så det var en positiv overaskelse. Så får jeg se om jeg får smaken på MP igjen. Har ikke spille aktivt MP siden BF1942, BF Vietnam. Var da helt hektet og var en veteran å regne. Falt av og mistet interessen Helt med BF2. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/54848/1/224056914/ Artig game! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 bare en ting jeg lurer på: Hvilken klasse er det man unlocker den derre fjernstyrte lille roboten som jeg antar at sprenger seg selv når en vil? Det var pokker meg den skumleste lyden eg har hørt i spillet så langt mens jeg låg å gjømte meg bak en liten pappeske. xD heldigvis sluttet runden like før den skulle sprenge ( antageligvis). FYI supportklassen unlocker etter hvert mortar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå