N o r e n g Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Trodde at alle i marine/flyvåpen/hær var soldater jeg. Her i Norge har man nok vett til å forstå dette, i USA... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Trodde at alle i marine/flyvåpen/hær var soldater jeg. US Marines omtales ihvertfall ikke som soldater Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Snakker ikke om ka de omtales som, men va de egentlig er. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Prøvde spillet hos en bekjent, jeg håper MP er bedre enn SP ihvertfall, Modern Warfare var bedre på singleplayer. Bare checkpoints, noen av de er irriterende plassert så man får kjedelig repetisjon, ting er tungt tungt scriptet (så man får latterlige uovervinnelig folk og andre ting som gjør det veldig tydelig at man ikke har "kommet langt nok"), og AIen er molbo, blir jo avogtil skutt fordi fienden plutselig er midt i rekkene uten at AIen reagerer, så man tror det er en av dine egne, og folk dukker opp og forsvinner ut av intet (spesielt døde folk). Alt i alt, rimlig middelmådig hittil. AtW 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Lekte meg med Claymore tidligere. :!: Lenke til kommentar
Populært innlegg LarsP Skrevet 25. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. oktober 2011 SP er ekstramateriale. Er forøvrig ikke forundret over at det har blitt fordummet ned slik at konsollfolket skal finne frem. 13 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 SP finner jeg helt latterlig og ubrukelig. Føler hele greia er en herming etter SP i CoD spilla. Jeg spiller ferdig SP nå mens jeg venter på at det kommer flere bra servere til MP, men etter det rører jeg nok ikke SP igjen. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei, jeg drikker oboy! 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 SP finner jeg helt latterlig og ubrukelig. Føler hele greia er en herming etter SP i CoD spilla. Jeg spiller ferdig SP nå mens jeg venter på at det kommer flere bra servere til MP, men etter det rører jeg nok ikke SP igjen. TV2 har vel en 30~ servere oppe tenker jeg. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Lekte meg med Claymore tidligere. :!: hahaha, så evig bra xD det der må bare testes! gå å jakte på snipere m claymore bare på pur f :dribble: Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 uhm, selger de det i butikken nå? er det åpnet tidlig for alle? Ser det er mange som spiller det Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) uhm, selger de det i butikken nå? er det åpnet tidlig for alle? Ser det er mange som spiller det Det er tilgjengelig for Nord-Amerika. Det de lurifaksene her har gjort er å endre IP-adressen sin slik at det - for Origin - ser ut som om de befinner seg i Nord-Amerika eller et annet sted hvor spillet er tilgjengelig. edit; Ja, se tipset i posten nedenfor meg du. Endret 25. oktober 2011 av Quote Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Proxy fungerer ikke poor me Hvilken metode brukte du? Jeg hadde 2 alternativ, 1 virket ikke men den andre gjorde det Del gjerne med deg din metode. 1. Last ned http://www.quick-hide-ip.com/, installer og start programmet 2. Trykk "Trial" 3. Trykk "Get proxy" (tar litt tid, hent kaffe) 4. Velg Indonesia 5. Trykk "Hide IP" 6. Gå i Origin og start aktiveringen (bare trykk "play" knappen på bf3) 7. Gå tilbake til programmet og trykk "Restore IP" 8. Profit! Jeg har fulgt godt med i tråden siden beta og har ikke sett noe særlig om lignende problem. Jeg har dog opplevd det selv ved ytterst få anledninger at f.eks gunshots, skritt og AA guns har hengt seg opp, eller at motorlyden blir borte i biler. Men jeg hadde nok satset på å søke på google istedet. Har du prøvd å skifte mellom og teste alle lydinnstillinger hver for seg? Har provd aa google Ser ut som jeg er den eneste som har det problemet... Og lyden henger seg opp hele tiden... og jeg skjonner ikke den siste setningen Du har jo innstillinger for lyden ingame, Options -> Audio -> Your Speaker System. Prøv de forskjellige modusene (hifi/tv osv.). Prøv de forskjellige og se om problemet vedvarer eller løser seg. Takker! Det vart mye bedre med headphones Men er fremdeles litt lyd bugger igjen Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ser ut som det blir nok en Bad company 2 release, vente 2 uker før spillet er spillbart. 2 uker? Make that 1 year bro. Fremdeles er BC2 shit though men hvertfall spillbart. Lenke til kommentar
andhaake Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 snip p0st Har du prøvd å kjøre IE med admin rettigheitar? Jepp prøvde nå, hjalp lite :/ Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Litt statistikk på aktiviteten her: Antall poster siste 24t: 445 stk Antall sider siste 24t: 22 sider Gjennomsnittlig antall poster pr. time: 18,54 stk/t Trekker man fra døgnets "sovetimer", ender man på nesten en melding hvert andre minutt. Ikke rart det er vanskelig å følge med her inne..! Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 SP finner jeg helt latterlig og ubrukelig. Føler hele greia er en herming etter SP i CoD spilla. Jeg spiller ferdig SP nå mens jeg venter på at det kommer flere bra servere til MP, men etter det rører jeg nok ikke SP igjen. Morsomt å høre på dere cod fans slakte SP delen av bf3! Hvis dere ikke liker SP til bf3, så er det i hvertfall merkelig at dere liker SP delen til modern warfare 2 og 3? Noe mere "holywoodish" får man ikke tak i, etter min mening Syntes da bf3 gjør et bedre forsøk på å etterligne virkeligheten, selv om det til visse tider kan være litt over "dramatisert" 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 http://www.hardocp.com/article/2011/10/25/battlefield_3_preview_performance/2 I følge dette har de skippet kø-systemet som faktisk fungerer knall i BC2. Stemmer dette, er det jo aldeles hysterisk idiotisk. Det var jo en av de tingene som faktisk har fungert godt i forhold til BF2. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 SP finner jeg helt latterlig og ubrukelig. Føler hele greia er en herming etter SP i CoD spilla. Jeg spiller ferdig SP nå mens jeg venter på at det kommer flere bra servere til MP, men etter det rører jeg nok ikke SP igjen. Morsomt å høre på dere cod fans slakte SP delen av bf3! Hvis dere ikke liker SP til bf3, så er det i hvertfall merkelig at dere liker SP delen til modern warfare 2 og 3? Noe mere "holywoodish" får man ikke tak i, etter min mening Syntes da bf3 gjør et bedre forsøk på å etterligne virkeligheten, selv om det til visse tider kan være litt over "dramatisert" Jeg håper da inderlig ikke de forsøker å etterlikne virkeligheten, da gjør de en dårlig jobb... AtW Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 For å si det slik: Det er mer realistisk enn CoD. Realiteten er vel å dø av ett par skudd, og om man først blir beskutt sitter man i cover helt til man får CAS eller det blir mørkt så man kan stikke. Hadde spill vært sånn, så hadde jeg funnet meg en annen hobby. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå