Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til BF2 lanseringen brukte jeg 25.000 på en data. SLI og hele pakken. Vakkert var det.

 

lurer på hvilken muskelbunt du kunne kjøpt deg idag for de pengene i forhold til den gamle ^^

 

6800 Ultra i SLI er ikke mye å skryte av i dag. Et litt for gammel i dag til å bruke så mye penger på data. Jeg har X4 ([email protected] H70 kjøler) med 560TI. Det holder for nå, men oppgraderer nok til X6 og enda en gpu kun fordi det er noe eget med å ha to skjermkort i maskinen. Slipper å ha ovnen på iallefall. haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det står jo at det er oppdatering tilgjengelig ? Har du prøv å trykke der ?

Ja selvfølgelig.. Da blir jeg bare sendt til Origin igjen som går i "butikken" å finner fram BF3 som jeg "må kjøpe på nytt"

Men går jeg på mine spill er BF3 limited edition der..

Skjønner faen ingen ting ass..

 

p0st

Lenke til kommentar

 

den der alarmen hadde eg aldri tørt å hatt på om morran. Hadde jo skremt vettet av meg som bare f.!! :cry:

 

 

 

Hehe, kjenner til det når pcn koker å varmer opp rommet :p I mitt tilfelle pga d e en gammel skrapboks som sliter med de mest banale ting an foretar seg.

Lenke til kommentar

Det står jo at det er oppdatering tilgjengelig ? Har du prøv å trykke der ?

Ja selvfølgelig.. Da blir jeg bare sendt til Origin igjen som går i "butikken" å finner fram BF3 som jeg "må kjøpe på nytt"

Men går jeg på mine spill er BF3 limited edition der..

Skjønner faen ingen ting ass..

 

p0st

 

Man får ikke installert BF3 i norge enda. (via origon) Den er bare tilgjengelig i enkelte land som korea.

 

Se hvordan du installerer det i dag:

http://www.itavisen.no/881208/spill-battlefield-3-naa

 

Eller vent til førstkommende torsdag, da kommer det offesielt til Norge :)

 

 

Den alarmen er kanskje litt ekstrem? :) Enig med deg - litt av en revelje!

Lenke til kommentar

Jeg ser iallefall at dice ikke kan helt med militære ting. Ser mange referanser til at han du spiller som er en "soldier" men, han er jo en "Marine". Og dem omtales ikke som soldier. Er vell en medalje som også belønner deg for tiden du bruker i "US army" og jeg ser også en soldat som bruker multicam m.m. Slikt bruker ikke Marines.

Hu piloten du spiller som blir også kalt sir, men dem skal ikke omtales som sir. Men ma'am.

Endret av Quakecry waits for alice
Lenke til kommentar

Til BF2 lanseringen brukte jeg 25.000 på en data. SLI og hele pakken. Vakkert var det.

 

lurer på hvilken muskelbunt du kunne kjøpt deg idag for de pengene i forhold til den gamle ^^

2600k

H100

Crucial M4 256GB

Maximus IV Extreme-Z

HD 6990

HD 6970

AX1200W

Caviar Black 2TB (så lenge HDD-priser tas fra før de begynte å stige til latterlig dyre priser)

HAF X

8GB RAM

 

Sånn ca.

 

EDIT:

Man får ikke installert BF3 i norge enda. (via origon) Den er bare tilgjengelig i enkelte land som korea.

 

Den alarmen er kanskje litt ekstrem? :) Enig med deg - litt av en revelje!

Jeg har da vitterlig preloadet i Origin, gidder ikke spille spillet før offisiell lansering den 27. for å støtte DICE og fordi jeg venter på vannkjøling.

 

Du vet ikke hva en revelje er før du har fått reveljen spilt i øret en søndag morgen kl 0530 for å bli dratt med ut på løpetur i -25°C

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Jeg ser iallefall at dice ikke kan helt med militære ting. Ser mange referanser til at han du spiller som er en "soldier" men, han er jo en "Marine". Og dem omtales ikke som soldier. Er vell en medalje som også belønner deg for tiden du bruker i "US army" og jeg ser også en soldat som bruker multicam m.m. Slikt bruker ikke Marines.

Hu piloten du spiller som blir også kalt sir, men dem skal ikke omtales som sir. Men ma'am.

Flisespikkeri :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...