Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Proxy tipset funka ikke for meg. Attpåtil stopper all nettverkstrafikk når jeg slår på proxy.

Pokkern!

Hei, du kan prøve følgende som jeg postet i går ettermiddag. Har ennå til gode å se at det ikke virker hos noen:

1. Last ned dette programmet

http://www.quick-hide-ip.com/

Det er bare en trial versjon som funker 7 dager. Du trenger den bare i 30 sekunder

2. Start programmet, trykk Get Proxy ikonet på øveste linje, velg så igjen Get proxy fra drop down menyen. Den laster ned en haug med servere og det an ta litt tid.

3. Finn en i lista som ligger i asia og er langt nok framme i tid. Jeg valgte en i Indonesia. Marker ditt valg med et venstreklikk med musa,

4. Trykk så Hide IP ikonet i øverste menylinje

5. Start Origin. Klikk BF3 ikonet og du får meldingen om datosjekk osv... den jobber litt, og så prøver den launche battlelog - som for tiden kan være treg.

6. At den prøver å logge inn på battlelog viser at spiller er aktivert. Du trneger ikke vente mer på battlelog og kan avslutten webbrowseren med battlelog

7. Skru av av Proxy (Restore IP tror jeg det heter) i quick hide programmet og lukk det.

Du kan så avinstallere hele quick hide IP om du vil. Du trenger det ikke mere.

Gjør på eget ansvar selvfølgelig. Jeg byttet passord i Origin etterpå for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar

Trenger ikke låse opp Radio Beacon :tease:

Av en eller annen grunn så er det en del forskjellige pistoler som allerede er låst opp. :whistle:

Det er vel riktig, men kva var det då som var første unlockable Recon gadget? Spelte Recon i kanskje fem minutt i løpet av heile betaen, i mitt forsvar. :p

Lenke til kommentar

Helikopter er veldig lett å styre med tastatur og mus, kunne kanskje vært interessant på fly. Må teste det en gang :)

Hvordan?

Det er jo fanken meg umulig! Jeg har null kontrollen på den :s

Drar du musa rett til sidene tipper du helikopteret til siden. Hold musa rett og kom deg opp i lufte før du rører på den.

Avslutt teamviewer...

takk, det hjalp ;)

Hehe, ja. Hadde samme problemet selv :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helikopter er veldig lett å styre med tastatur og mus, kunne kanskje vært interessant på fly. Må teste det en gang :)

Hvordan?

Det er jo fanken meg umulig! Jeg har null kontrollen på den :s

Skjønner ikke hva som er vanskelig, men som han over sa. Ikke rør musa før du har lettet, ellers kan det gå rett vest. Vil også anbefale deg å se i optionsmenyen hva de forskjellige knappene gjør :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...