Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fremdeles ikke funnet noen losning til problemet mitt :( Har sokt overalt og kan ikke finne noen ting. Jeg har et problem jeg hadde i betaen også. Det er mange ganger jeg ikke får lyd på bestemte ting, slik som kjøretøy. Jeg kjører rundt og hører ingen motorlyd i det hele tatt. Det er også mange andre lyder som bare plutselig forsvinner så kommer det tilbake noen ganger. Et eksempel på dette er det første oppdraget, eller tutorialen der hovedpersonen som man spiller slår til han andre duden, jeg klarer ikke å høre noe lyd fra slaget. Hva kan problemet være? Vil virkelig ha hjelp!

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt godt med i tråden siden beta og har ikke sett noe særlig om lignende problem. Jeg har dog opplevd det selv ved ytterst få anledninger at f.eks gunshots, skritt og AA guns har hengt seg opp, eller at motorlyden blir borte i biler. Men jeg hadde nok satset på å søke på google istedet. Har du prøvd å skifte mellom og teste alle lydinnstillinger hver for seg?

Lenke til kommentar

 

Det er litt verre da de fleste serverne har at man må være mer en 7 players før man kan starte gamet. Laveste jeg har funnet er 1+meg.

 

Post navnet på serveren da om du finner en server det er mulig å spille alene på :-P Skal lete jeg også når jeg kommer heim fra jobb. Trenger seriøst med flyge-trening...

 

Forsatt ikke funnet noen, men ikke let så veldig i dag heller.

Lenke til kommentar

Jeg er litt skeptisk til å sende informasjon om spillet mitt via en proxy. Kan jo hende eier av proxy registrerer alt som sendes via nettverket sitt. Har dessuten nok å gjøre frem til torsdag. Så jeg får bare smøre meg med tolmodighet.

Sant det, men om man logger inn på Origin først, så bruker proxyen mens du er logget inn, så sendes jo ikke brukernavn\passordet. Om han får tilgang til produktnøkkelen, så kan den jo ikke brukes siden du har brukt den fra før. Men sant det, må være forsiktig når man bruker proxy, spesielt personlig\bank info :thumbup:

Lenke til kommentar

For dere/oss med problemer med negative mouse acc.

 

The beta felt fine in regards to mouse responsiveness, now it feels disgusting, please change it back.

 

Here is a temporary fix until DICE does something:

 

how to fix the negative mouse accel issue:

 

1. go here: C:\Users\YOU\Documents\Battlefield 3\settings

2. Open PROF_SAVE_profile with notepad++ (can download for free)

3. Change the following variables:

 

GstInput.MouseSensitivity 0.050000 ;1st one is the normal mouse sens. USE whatever you like, or keep it the way it is.

 

These two however I edited and it solved many problems for me.

 

GstInput.Scheme0Sensitivity 0.000000

GstInput.Scheme1Sensitivity 0.000000

GstInput.Scheme2Sensitivity 0.000000

 

Always make a Back up or remember the original values folks!

 

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1444629-remove-negative-accel-mouse.html

Endret av jihn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

NEINEINEINEINEINEINEINEINEI

 

Skjermkortet død nå i dag. :cry:

 

Dilemma. gidde å kjøre RMA på ett 3 år gammelt skjermkort å risikere at det tar lengre enn til torsdag å få nytt (nesten garantert) eller kjøpe nytt skjermkort før kl 2 i morgen slik at det kommer på pick up point til torsdag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...