M@R7!N Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Argh, vil spille, men det er bugga. Faen at jeg ANER hva som er galt og at det ikke virker som noen andre har samme feil. Nesten så jeg kjører en format straks. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Faen så irriterende det hand-to-hand combat systemet er. Dritt system! Er det meningen man skal slå ihjel tastaturet! Det er meningen at du skal skyte dem. Kommer du forfra krever det to trykk slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Kjøpte nettopp BF3 på origin. Jeg driter i fysisk kopi eller ikke, jeg gleder meg sånn. ser den xD Argh, vil spille, men det er bugga. Faen at jeg ANER hva som er galt og at det ikke virker som noen andre har samme feil. Nesten så jeg kjører en format straks. mulig alle disse buggene som har skjedd hos de som spiller før offisiell lansering kan ha noe med det og gjøre og at serverene/ battlelog ikkje er "klare"? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 da sitter jeg med bf3 i min hule hånd. kunne egentlig hente det på komplett i går. Installerer det nå. Kan jeg spille singleplayern allerede, eller er alt locka? Er jo crack og alt ute og går Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Noen som vil kjøpe en fysisk kopi på torsdag? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 til dere som enda lurer på hvordan man spiller spillet før torsdag så har itavisen lagt ut en 123 på det. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) skjer med at gamezone er tregere enn andre butikker som spaceworld, game.no osv.. me want bf3 ! Endret 25. oktober 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
gholie Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Har i spilt MP i noen timer og plutselig mista jeg alle unlocks..hva i f Skjedde med meg og, men når eg bytta server fekk eg alt tilbake igjen Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Fikk mail fra game.no at spillet ble sendt nå. Har det i morgen da Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 WindirKvitrafn er nicket! Legg meg gjerne til! Jeg koser meg glugg ihjel på TV2-serverne! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 stats blir vist resatt, så ikke så viktig å tenke på å nå høy rank nå fort. Synes det er veldig rart hvis de resetter stats nå som spillet har hatt offisiell release i USA og Korea/Etc. Lette etter en kilde på dette, men så langt ser det ut som det er et rykte satt ut av misunnelige spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 testa sp delen så kjappt nå og må si jeg er litt skuffet. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Bestilte BF3 Limited Edition til PC i går, og ser nå at den utgaven er fjernet fra web-butikken. Har en følelse av at det kommer til å ta litt tid før jeg får spillet ja Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 DICE sin community manager (@z1th0) har ganske spesifikt sagt at de vil ikke resette stats, for rundt 2 timer siden på Twitter. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hmm... får "Could not get a connectio to the server" på samtlige servere Lenke til kommentar
per17 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Har i spilt MP i noen timer og plutselig mista jeg alle unlocks..hva i f Skjedde med meg og, men når eg bytta server fekk eg alt tilbake igjen Nice, får håpe det samme skjer for meg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Mange av som opplever at spillet kræsjer plutselig når man spiller på en vilkårlig server? Skjedde ikke i betaen eller i sp for den saks skyld... Endret 25. oktober 2011 av tjalla Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Bestilte BF3 Limited Edition til PC i går, og ser nå at den utgaven er fjernet fra web-butikken. Har en følelse av at det kommer til å ta litt tid før jeg får spillet ja kan jo kansellere ordren å hente det i butikken torsdag om det sko ta tid. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Tar vell feil da, var bare at den stats resetten var noe jeg hørte. Lenke til kommentar
raristam Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 andre som sliter med å logge inn på gunclub.ea.com? Vil ha den gunneren azzz (xbox360) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå