timwow03 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Okei, hva betyyr det her "Your account is not allowed to login"? Hva kan det bety? Har prøvd det meste.. Jeg vil spille! Pc eller konsoll? PC.. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Ok, så da er sjansen stor for at jeg også får det i morgen da Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Okei, hva betyyr det her "Your account is not allowed to login"? Hva kan det bety? Har prøvd det meste.. Jeg vil spille! Pc eller konsoll? PC.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1387310 Lenke til kommentar
timwow03 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Okei, hva betyyr det her "Your account is not allowed to login"? Hva kan det bety? Har prøvd det meste.. Jeg vil spille! Pc eller konsoll? Hvor bestilte du fra Christoffer? Lefdal:) Jøss. Når ble det sendt ? Sender ikke de fra Sverige som elkjøp gjør ? Mitt ble sendt fra elkjøp i går kveld, håper på at det kommer i morgen Sendt i går morges fransvergie Pc.. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Spillet må være aktivert i Origin kontoen din for å logge inn, men det er vel obvious for alle.. Lenke til kommentar
timwow03 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Okei, hva betyyr det her "Your account is not allowed to login"? Hva kan det bety? Har prøvd det meste.. Jeg vil spille! Pc eller konsoll? Hvor bestilte du fra Christoffer? Lefdal:) Jøss. Når ble det sendt ? Sender ikke de fra Sverige som elkjøp gjør ? Mitt ble sendt fra elkjøp i går kveld, håper på at det kommer i morgen Sendt i går morges fransvergie PC... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvor vil det mest sannsynelig være billigst å kjøpe til ps3 på lanserningsdagen? Elkjøp, spaceworld eller gamestop? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Noen som vet hvordan jeg fikser "BF3.exe stopped working"? Kan spille i rundt 30 min så fryser spillet og feilmeldingen kommer opp. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvor vil det mest sannsynelig være billigst å kjøpe til ps3 på lanserningsdagen? Elkjøp, spaceworld eller gamestop? Elkjøp til 400, tipper jeg. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Eneste minuset med BF3 så langt: Metro er med i "Conquest Large". Seriøst? 64 spillere på det lille og trange Metro-mappet, med fire flagg. Det er latterlig. 3 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Eneste minuset med BF3 så langt: Metro er med i "Conquest Large". Seriøst? 64 spillere på det lille og trange Metro-mappet, med fire flagg. Det er latterlig. Det fører jo til litt forskjellig gameplay fra brett til brett. Det er jo bare positivt Og vil du ikke spille Metro, så er vel det en serverinnstilling unna? Edit: leif Endret 25. oktober 2011 av mortensol 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Om du vil ha tilgang til BF3 idag uten VPN-program: 1. Søk i Windows for «proxy».2. Klikk «configure proxy server». 3. Klikk «LAN settings». 4. Huk av «use a proxy server for LAN». 5. Skriv inn denne IP-en: 203.232.208.116. 6. Skriv inn denne portent: 8080. 7. Kjør slippdatosjekken for Battlefield 3 i Origin. 8. Hvis sjekken feiler, trykk «retry». 9. husk å skru av proxy når du er ferdig. 10. Nå skal «Battlefield 3» fungere! Metode hentet fra dagbladet.no Endret 25. oktober 2011 av Merko. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg er litt skeptisk til å sende informasjon om spillet mitt via en proxy. Kan jo hende eier av proxy registrerer alt som sendes via nettverket sitt. Har dessuten nok å gjøre frem til torsdag. Så jeg får bare smøre meg med tolmodighet. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Om det nå ikke sendes kryptert er det bare å bytte passord etterpå. Ikke noe stress det. Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Prøvde å oppdatere BF3, og etter 8 timer, og den var fortsatt ikke ferdig, avbrøt jeg den, og nå får jeg ikke installert BF3.. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Faen så irriterende det hand-to-hand combat systemet er. Dritt system! Er det meningen man skal slå ihjel tastaturet! Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Nekter å tro at Dice/EA kommer til å banne alle som bruker proxy..ville vært en skandale. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Nekter å tro at Dice/EA kommer til å banne alle som bruker proxy..ville vært en skandale. Nei, de kommer ikke til å gjøre det. Det har vært skrevet om det før i tråden, men alle orker ikke bla gjennom alle sidene her. Men det som er sagt fra representanten deres på det offentlige forumet deres, er at det er ikke ulovlig. Men de anbefaler ikke å gjøre det, bl.a. av sikkerhetsgrunner. (En ennen kar hos EA nevnte vel at hvis kontoen din ble kompromittert, og EA fant ut at var noe mistenkelig oppførsel i bruken, så ville den bli stengt. Ergo, hvis noen snappet passordet ditt og begynte gjøre rare ting med kontoen din. ) Så, jeg byttet passord etterpå for sikkerhets skyld. Tok meg 20 sekunder. 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Har i spilt MP i noen timer og plutselig mista jeg alle unlocks..hva i f Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Kjøpte nettopp BF3 på origin. Jeg driter i fysisk kopi eller ikke, jeg gleder meg sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå