Ljóseind Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvis jeg må vente så lenge, dør jeg. ... "slurpe i deg det som er igjen av iskremen" Haha xD ... spilte tre timer i natt jeg lvl 8 & having fun *Drapstanker* Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Kan jeg bare bruke en proxy og vips, så er det i orden? Kan de ikke låse Origin kontoen min eller noe slikt? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvor bestilte du fra Christoffer? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Nei. VPN er ikke ulovlig. Det har de selv sakt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 stats blir vist resatt, så ikke så viktig å tenke på å nå høy rank nå fort. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Akaii Da venter jeg glatt. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 stats blir vist resatt, så ikke så viktig å tenke på å nå høy rank nå fort. Når blir de resatt? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 stats blir vist resatt, så ikke så viktig å tenke på å nå høy rank nå fort. Kilde? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvor bestilte du fra Christoffer? Lefdal:) Lenke til kommentar
timwow03 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Okei, hva betyyr det her "Your account is not allowed to login"? Hva kan det bety? Har prøvd det meste.. Jeg vil spille! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Okei, hva betyyr det her "Your account is not allowed to login"? Hva kan det bety? Har prøvd det meste.. Jeg vil spille! Det betyr at du ikke har lov til å logge inn. 2 Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Okei, hva betyyr det her "Your account is not allowed to login"? Hva kan det bety? Har prøvd det meste.. Jeg vil spille! Samme problem Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 mine 2 kopier er sendt fra komplett med tollpost idag hvertfall Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Battlefield 3-RELOADED Klarte ikke å vente 1 Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 mine 2 kopier er sendt fra komplett med tollpost idag hvertfall Hva skal du med 2 kopier? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Grave ned en slik at en er sikret om verden går under? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvor bestilte du fra Christoffer? Lefdal:) Jøss. Når ble det sendt ? Sender ikke de fra Sverige som elkjøp gjør ? Mitt ble sendt fra elkjøp i går kveld, håper på at det kommer i morgen Lenke til kommentar
timwow03 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Okei, hva betyyr det her "Your account is not allowed to login"? Hva kan det bety? Har prøvd det meste.. Jeg vil spille! Samme problem Noen som har noen ider om koss mann fikser det? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 stats blir vist resatt, så ikke så viktig å tenke på å nå høy rank nå fort. Tull Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Okei, hva betyyr det her "Your account is not allowed to login"? Hva kan det bety? Har prøvd det meste.. Jeg vil spille! Pc eller konsoll? Hvor bestilte du fra Christoffer? Lefdal:) Jøss. Når ble det sendt ? Sender ikke de fra Sverige som elkjøp gjør ? Mitt ble sendt fra elkjøp i går kveld, håper på at det kommer i morgen Sendt i går morges fransvergie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå