Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplever sporadisk at jeg får bluescreen når jeg spiller.

Har søkt rundt en hel del og aner ikke hva det kan være.

Er ikke noe galt med temperaturene verken på CPU eller skjermkortet. Det eneste jeg sitter her og vurderer er om jeg muligens trenger å oppdatere bios, som er over 2 år gammel.

Opplever ikke et eneste problem med andre spill enn BF3 og BC2.

Lenke til kommentar

er det helt sikkert at man må spille på asiatiske servere da? har noen prøvd ut det her liksom, og har man da blitt tvunget til å spille på asiatiske servere?

 

Jeg spillte på en del svenske servere i går, så man er ikke låst til asiatiske servere. Jeg sorterer på ping i server browseren.

Lenke til kommentar

NEEEEEEEI!

 

Sendte mail til komplett ang leveringstid, fikk dette svaret:

 

"Hei.

Beklager, men her ser det ut som det har skjedd en feil i systemene våres.

Ordren din er lagt på en varelinje som ikke lengere er i bruk, så om dette spillet skal bli sendt

ut ber jeg deg legge en ny ordre av spillet.

Jeg kansellerer da din første bestilling.

Bestill da nytt via denne lenken:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=627417 (IKKE LIMITED EDITION)

Med vennlig hilsen,

XXXXXXXX

Salg & Kundeservice"

 

Hvorfor meg? :cry:

Lenke til kommentar

er det helt sikkert at man må spille på asiatiske servere da? har noen prøvd ut det her liksom, og har man da blitt tvunget til å spille på asiatiske servere?

 

Jeg spillte på en del svenske servere i går, så man er ikke låst til asiatiske servere. Jeg sorterer på ping i server browseren.

 

Siden hitdetection er på klientsiden er det greit å spille på servere med høy ping.

Du springer inn i rommet, ser en fyr og skyter han. 400ms senere ser asiateren du komme løpende inn i rommet, han skyter deg, men det er for sent. Du har allerede sent info til serveren at du skjøt først, så han dør.

Evt så dør han bare uten å se noe som helst, slik det var masse av i betaen.

Dice bedyrer dog at de har forbedret dette.

Lenke til kommentar

Glad for at jeg avbestilte ordren min og heller lastet ned via Spaceworld jeg :) Har nå spilt single player en liten stund, med alt på ultra og max view distance, stabilt 50-60 FPS :)

 

Men jeg får en rar melding om at bf3.exe er en malware :S Noen flere som har fått dette?

post-96356-0-93825600-1319546617_thumb.png

 

Den driver å spretter opp stadig vekk. Bruker Avira Antivir 2012 desktop.

 

 

Mvh Olav B, G ;)

 

 

Lenke til kommentar

Glad for at jeg avbestilte ordren min og heller lastet ned via Spaceworld jeg :) Har nå spilt single player en liten stund, med alt på ultra og max view distance, stabilt 50-60 FPS :)

 

Men jeg får en rar melding om at bf3.exe er en malware :S Noen flere som har fått dette?

post-96356-0-93825600-1319546617_thumb.png

 

Den driver å spretter opp stadig vekk. Bruker Avira Antivir 2012 desktop.

 

 

Mvh Olav B, G ;)

Her er noen tyskere som har samme problem: http://twitter.com/#!/bfxForum/status/95417467454767104

 

Er vel ikke verre enn å legge inn en exception på bf3.exe, hvis Avira har den muligheten.

Lenke til kommentar

Det er bare bullshit hvis det er riktig. De som har kjøpt via origin får det med en gang og de som venter på hard copy må vente til torsdag?

Jeg fikk spillet 21.oktober via Origin. Men det skulle ikke låses opp før 27. Så eneste med origin er at man fikk preloada det, men ikke spilt.

 

Har lest mange slike poster på Battlelog forumet om de har fått slik mail. Men ikke fra europeiske/norske spillere, så langt jeg kan se da. Og jeg har lest en del poster fra de som har fått slik mail, men at de ikke fikk åpnet spillet alikevel. Så...

 

Brukte selv VPN-løsningen i går ettermidddag for å få aktivert spillet.

Lenke til kommentar

er det helt sikkert at man må spille på asiatiske servere da? har noen prøvd ut det her liksom, og har man da blitt tvunget til å spille på asiatiske servere?

Spilte på TV2 server i går, og flere andre europeiske. Nema problema. Man har bare VPN/proxy på i det man aktiverer spillet. Etterpå stenger man det av og har sin egen IP.

Lenke til kommentar

Fikk lånt meg en account av en kompis nå. Jeg benytter meg ikke av VPN. Kan jeg nå spille singeplayer så fort spillet er ferdig nedlastet? Det er standard forhåndsbestilling fra origin vi snakker om (selv venter jeg på hardcopy fra elkjøp)

Spillets releasedato for Norge Europa (untatt England) er 27/10. Det gjelder både singelplayer og multiplayer.

 

Ved å bruke VPN/proxyløsningen kan du lure aktiveringsprogrammet til å tro at du bor i Asia og derved låses spillet opp for både sp/mp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...