kloningen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Mne igjen, så er jo dette bare singelplayer. Tviler på at vi får slik ødeleggelse som i det lekkede klippet osv i multiplayer Lenke til kommentar
danielch Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=myx2NJcw4Co&feature=player_embedded *-* Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Blir sikkert ikke noe slik at store bygninger velter over nei, men håper man kan lage litt kaos slik at når man river en bygning i tette gater så velter røyken nedover gatene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 JIZZ. Dog litt talentløs sniper synes jeg. Han ene soldaten har hodet synlig halvparten av tida uten at det skjer noe med han. Men ser jævlig fett ut med effektene og stemninga osv! Can't waaait! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) JIZZ. Dog litt talentløs sniper synes jeg. Han ene soldaten har hodet synlig halvparten av tida uten at det skjer noe med han. Men ser jævlig fett ut med effektene og stemninga osv! Can't waaait! Hvis det skal være "realistisk" så tror jeg det er ganske bra. De gjør det helt likt på f.eks. serien Generation kill når de møter på en sniper. Det er ikke så lett og bare poppe hode på folk i virkeligheten skulle jeg tro.. Fant klippet: http://www.youtube.com/watch?v=bdaQHTWT_ZI Endret 16. mars 2011 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 JIZZ. Dog litt talentløs sniper synes jeg. Han ene soldaten har hodet synlig halvparten av tida uten at det skjer noe med han. Men ser jævlig fett ut med effektene og stemninga osv! Can't waaait! Jeg tenkte faktisk det samme. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det er jo sikkert en utrent unge på 15-16 år som skyter da.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Tror ikke "sniping" i virkeligheten er som på CSS for å si det slik. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det er jo sikkert en utrent unge på 15-16 år som skyter da.. Hadde han sikkert revet av skuldern etter første skudd OffDutyGamers breakdown Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Tenker også at det er litt spesielt at de gjør så mye for å skjule seg på veien bort til kanten på taket der, mens når de er der så sitter han soldaten med hodet stikkende ut gjennom det hullet hele tida. Greit nok om det er vanskelig å treffe for sniperen der, men det kan jo ikke soldaten vite. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vet ikke vinkelen på snipern, da han er inne i huset. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Haha det skal ta lang tid å renvaske alle de bygningene om man ikke spammer raketter mot de. De bygningene ser veldig store ut og dersom de har like mange rom som vinduer. Realistisk kewlt dersom man må cleare alle rom for fienden, men gud kor lang tid det kan ta =). Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 ZzZzZzZz....MP Plzzz. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Potensialet er der, om de bruker det vi ser i MP...og jeg håper inderlig! Endret 16. mars 2011 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Multiplayer er det som gjelder når det er snakk om Battlefield, men denne kampanjen ser utrolig spennende ut. Ikke dual-wield Uzi, hår på brystet og Red Bull-sponset action som i COD, men mer en realistisk versjon av krigføring. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Multiplayer er det som gjelder når det er snakk om Battlefield, men denne kampanjen ser utrolig spennende ut. Ikke dual-wield Uzi, hår på brystet og Red Bull-sponset action som i COD, men mer en realistisk versjon av krigføring. Kunne ikke sagt det bedre selv. I disse to klippene vi har fått fra DICE så ser det rett og slett fantastisk ut. Gleder meg som en unge, trur både singelplayer og multiplayer blir en mega-knallsuksess, visst det lever opp til BF2 da selvfølgelig. Store maps, og Karkand Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Lurer på hva folk hadde sagt om de hadde gjort som på BF 1942, der campaign bare var en gjennomgang av conquest maps? Hadde ikke gjort noe for meg, da MP er viktigst. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=lMA0MoIaQ1k Lurer på hva folk hadde sagt om de hadde gjort som på BF 1942, der campaign bare var en gjennomgang av conquest maps? Hadde ikke gjort noe for meg, da MP er viktigst. jeg elska det. Mye bedre enn BC2 sin SP f. eks. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 spiler nå gjennom bc2 sin, liker det:) spent på homefront som kommer ut nå om den er på battlefieldnivå, skal vist være enda bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå