Fyllesjuk Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Er det lov og skifte proxy, hvis ikke kan man bli banned? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Så mange som gjør det at de neppe gjør noe med det. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Det kan se ut for meg som om at Elkjøp pakket og sendte ut brevpost med BF3 i dag klokka 12. Jeg fikk en kvittering med epost for kjøpet, kl 1800 i går hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Mnge fikk id ag av lefdal og elkjøp:p Lenke til kommentar
Hydasnaus Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 er det helt sikkert at man må spille på asiatiske servere da? har noen prøvd ut det her liksom, og har man da blitt tvunget til å spille på asiatiske servere? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) sip PW pakken er kun fra Origin og Gamestop, SpaceWorld har Specact kit mener jeg å huske (og de var ikke noe spesielt, du unlocker flere camoer når du leveler uansett) Er det ikke slik med PW pakken å? Trodde den kun inneholdt tidlige unlocks av våpen/gadgets man uansett får unlocka etterhvert. Har ikke hørt at man uansett kan unlocke flere camoer derimot, men at det mest sansynlig blir en DLC? Er usikker på om alt i PW er tidlig unlock eller om noe kommer som dlc? Uansett, jeg fikk skogscamo på lvl 3, så du får flere utseender uten specact også. Endret 25. oktober 2011 av kjetilkl Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 hehe nei. Man bruker vpn eller proxy til å aktivere spillet, deretter er man tilbake på sin normale ip. Bare disconnecter etterpå. TV2 og mange norske servere oppe, til og med igår. Så er bare å slenge seg på Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 PW, var det den med den LMG, Shotgun og noe annet? Var vel sånn at den var låst for "vanlige" folk en stund, men blir åpnet etterhvert, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Får overraskende mye "Battlefield has stopped working" Lenke til kommentar
merzbow Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg fikk beskjed i morgen presis kl 11:06 at min pakke var sendt med brev fra elkjøp. Kan jeg regne med å få den dumpende ned i postkassa rundt formiddagen i morgen? Eller er dette usannsynlig? Ringte elkjøp, uten store forventninger om svar og det var smart (de viste kun at den var sendt..) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Det er mulig, mange fikk sendt sin fra lefdal i går og fikk i dag. Min er på vei til postkontoret as we speak Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvor sender Lefdal fra? Lenke til kommentar
merzbow Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Gode nyheter. Jeg regner faktisk med at jeg har den i morgen. Det ville jo vært litt rart om et vanlig brev forsendelse ville brukt 2 dager. Det er vel ingen som tilfeldigvis vet hvor i landet elkjøp sitt hovedlager er lokalisert? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 De sender vel fra Sverige. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Få spillet to dager før release. Er ikke det litt tidlig? Butikkene skal ta utgangspunkt i at Posten bruker 1 til 2 dager å sende. Ergo burde de sende det ut fra Posten i dag Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvor sender Lefdal fra? Både elkjøp og lefdal sender fra svergie Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Godt å høre at dere koser dere, jeg gleder meg fælt selv! Storkoser meg med Dungeon Defenders for tiden, så min tålmodighet er godt påsmurt over hele kroppen. Bare to dager igjen for alle oss andre nå! Endret 25. oktober 2011 av Smål Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg elsker dette spillet. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg elsker dette spillet. sjæl Forelska meg i op firestorm Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2011 Må slutte å lese i denne tråden. Får bare for høye forhåpningenr :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå