Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Fikk spillt litt i pausen :D Men jeg har et problem jeg hadde i betaen også. Det er mange ganger jeg ikke får lyd på bestemte ting, slik som kjøretøy. Jeg kjører rundt og hører ingen motorlyd i det hele tatt. Det er også mange andre lyder som bare plutselig forsvinner så kommer det tilbake noen ganger. Et eksempel på dette er det første oppdraget, eller tutorialen der hovedpersonen som man spiller slår til han andre duden, jeg klarer ikke å høre noe lyd fra slaget. Hva kan problemet være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan får dere spillt allerede? Har preloadet men får ikke spilt ettersom lanseringsdatoen er den 27. i Norge.

 

Kjører dere hele gjengen VPN eller noe?

 

Bare aktiverer spillet via VPN eller proxy. Etter det er aktivert så kan spille som normalt via battlelogg(altså, trenger ikke vpn eller proxy etter aktivering) :)

Lenke til kommentar

Haha.. ja :) Men folk stressa jo, venta på at klokken 03 om natten bla bla. "Bare 2.5 timer til aktivering!!" "Bare 2 timer til aktivering!!!" Og leide på vpn servere og styret på.

 

Haha.. va de folka jeg tenkte på :p

 

Men når den enkle løsninga med og bare skifte på proxy i kontroll panel saken kom og spillet faktisk var lansert ble det jo for lett for å fikse det og for vansklig og la være :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...