JayMK93 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Fikk spillt litt i pausen Men jeg har et problem jeg hadde i betaen også. Det er mange ganger jeg ikke får lyd på bestemte ting, slik som kjøretøy. Jeg kjører rundt og hører ingen motorlyd i det hele tatt. Det er også mange andre lyder som bare plutselig forsvinner så kommer det tilbake noen ganger. Et eksempel på dette er det første oppdraget, eller tutorialen der hovedpersonen som man spiller slår til han andre duden, jeg klarer ikke å høre noe lyd fra slaget. Hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvordan får dere spillt allerede? Har preloadet men får ikke spilt ettersom lanseringsdatoen er den 27. i Norge. Kjører dere hele gjengen VPN eller noe? Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Elsker den klassiske: "jeg bestilte spillet fra X, når tror dere jeg får det?? Jeg bor på Y"!!" 3 Lenke til kommentar
frowen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvordan får dere spillt allerede? Har preloadet men får ikke spilt ettersom lanseringsdatoen er den 27. i Norge. Kjører dere hele gjengen VPN eller noe? VPN ja Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvordan får dere spillt allerede? Har preloadet men får ikke spilt ettersom lanseringsdatoen er den 27. i Norge. Kjører dere hele gjengen VPN eller noe? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1387310&view=findpost&p=18487950 jeg brukte denne da de andre metodene ikke virket for meg. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Da er mitt sendt fra GAME.no! Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Venter på mail fra komplett.no :CCCC Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 endelig sendt fra gamezone! håper jeg får det imorgen, men tviler Lenke til kommentar
gholie Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Klarte endeleg å flytte spele over til SSDen, mapsa loader så ekstremt fort at eg kan spawne før det går an å spawne i fly / heli! =D Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Da er mitt sendt fra GAME.no! Fikk du mail eller? trodde kanskje vi fikk det i dag jeg men Lenke til kommentar
probin Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 pokker.. ringte til spaceworld og spurte om dem hadde fått inn spillet. dem sa ja, men jeg måtte vente til releasedato -.-.... ÅÅÅÅH! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvordan får dere spillt allerede? Har preloadet men får ikke spilt ettersom lanseringsdatoen er den 27. i Norge. Kjører dere hele gjengen VPN eller noe? Bare aktiverer spillet via VPN eller proxy. Etter det er aktivert så kan spille som normalt via battlelogg(altså, trenger ikke vpn eller proxy etter aktivering) Lenke til kommentar
b00n Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Origin Preloada for 5 dager siden, skifta proxy og aktiverte og spiller nå Nydlig! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hater dere alle forbanna jævla tjuvstartere! 2 Lenke til kommentar
gholie Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Snip Bump? Er desperat! Sjekk lydinstillingane, om du har headsett og du har på HiFi eller liknande så kan det vere at lyden blir sent til ein utgang som du ikkje bruker. Iallefall det eg ville sjekka først Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Gah, CDON må virkelig få fart på pakkinga. Har stått "Varene pakkes" siden klokka 10 i dag. Ser ut som jeg må vente til torsdag da. Eller hvis pakkene blir sendt fra Sverige, må jeg vente til fredagen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jula er ventinga frem til den gode middagen og pakkeåpninga! Samme er det og med og vente på at spillet blir aktivert på offisielt tidspunkt! Makan til utålmodige unger Origin Preloada for 5 dager siden, skifta proxy og aktiverte og spiller nå Nydlig! 3 Lenke til kommentar
b00n Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Haha.. ja Men folk stressa jo, venta på at klokken 03 om natten bla bla. "Bare 2.5 timer til aktivering!!" "Bare 2 timer til aktivering!!!" Og leide på vpn servere og styret på. Haha.. va de folka jeg tenkte på Men når den enkle løsninga med og bare skifte på proxy i kontroll panel saken kom og spillet faktisk var lansert ble det jo for lett for å fikse det og for vansklig og la være 1 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Hehe, hadde gjort det samme. Endret 25. oktober 2011 av Dofty Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 pokker.. ringte til spaceworld og spurte om dem hadde fått inn spillet. dem sa ja, men jeg måtte vente til releasedato -.-.... ÅÅÅÅH! Leser jeg virkelig riktig her? Det er releasedato, ikke meningen at du skal få det før, selv om det skjer noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå