Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk mail fra Elkjøp i går (mandag) som informerte om at Battlefield var sendt, men når jeg logger meg inn på elkjop.no er sporingsnummeret bare masse nuller. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar fra pakken er sendt til den ankommer postkassen? Vil da tro jeg får det i morgen, kanskje allerede i dag?

2-3 dager, og det er ikke muligheter for sporing på A-post.

 

Da har jeg min kopi av BF3, sendt sent i går kveld fra komplett. Lå i kassa i dag tidlig.

Hvordan er det mulig? Posten har jo frist kl 4 for innlevering av post til levering dagen etter. Med mindre du brukte en annen fraktmåte enn A-post da, som f.eks Over-Natten.

Lenke til kommentar

 

Det er litt verre da de fleste serverne har at man må være mer en 7 players før man kan starte gamet. Laveste jeg har funnet er 1+meg.

 

Post navnet på serveren da om du finner en server det er mulig å spille alene på :-P Skal lete jeg også når jeg kommer heim fra jobb. Trenger seriøst med flyge-trening...

 

Prøv en CQ server ikke rush?

Lenke til kommentar

Jeg fikk mail fra Elkjøp i går (mandag) som informerte om at Battlefield var sendt, men når jeg logger meg inn på elkjop.no er sporingsnummeret bare masse nuller. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar fra pakken er sendt til den ankommer postkassen? Vil da tro jeg får det i morgen, kanskje allerede i dag?

jeg var helsig nokk til å få fungerende sporing. Varene sendes fra svetgie så den ankomm oslo i natt ifølge mn sporing. Vi får varene i morgen håper jeg

 

 

Jeg fikk mail fra Elkjøp i går (mandag) som informerte om at Battlefield var sendt, men når jeg logger meg inn på elkjop.no er sporingsnummeret bare masse nuller. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar fra pakken er sendt til den ankommer postkassen? Vil da tro jeg får det i morgen, kanskje allerede i dag?

Jeg får alltid pakkene mine fra norge om 2-3 dager, og jer bor i nordland

Elkjøp sender fra svergie

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig? Posten har jo frist kl 4 for innlevering av post til levering dagen etter. Med mindre du brukte en annen fraktmåte enn A-post da, som f.eks Over-Natten.

 

Ble overrasket selv da muttern sa det var pakke til meg i postkassa, det er sendt som A-post faktisk.

Lenke til kommentar

OMG det virker! :D Takker for all hjelpen! Og den forste metoden virket ikke, men den andre gjorde det! :D

Edit: Må man virkelig alltid starte spillet fra browser? Synes det er ganske irriterende og skuffende...

 

Correktomundo. Love or hate. Etter erfaringene med betaen synes jeg det var svært praktisk.

Ok :( Håper BF3 blir bra nok til at jeg ikke bryr meg :p

 

Du kommer til å elske battlelog når du ser loading tiden.

Ohh? Hvordan kan loade tiden bli mindre ved hjelp av battlelog? o.O

 

Ingen menyer, introer eller logins å gå gjennom. Loading foregår i battlelog, så du kan gjøre hva du vil imellomtiden. Når alt er klart så er du rett ingame i spillet.

Lenke til kommentar

OMG det virker! :D Takker for all hjelpen! Og den forste metoden virket ikke, men den andre gjorde det! :D

Edit: Må man virkelig alltid starte spillet fra browser? Synes det er ganske irriterende og skuffende...

 

Correktomundo. Love or hate. Etter erfaringene med betaen synes jeg det var svært praktisk.

Ok :( Håper BF3 blir bra nok til at jeg ikke bryr meg :p

 

Du kommer til å elske battlelog når du ser loading tiden.

Ohh? Hvordan kan loade tiden bli mindre ved hjelp av battlelog? o.O

 

Ingen menyer, introer eller logins å gå gjennom. Loading foregår i battlelog, så du kan gjøre hva du vil imellomtiden. Når alt er klart så er du rett ingame i spillet.

Hmm ja tenkte ikke på det :p Battlelog er kansje ikke så verst da, men liker ikke at man må ha nett for å spille SP

Lenke til kommentar

Tenkte på "PHYSICAL WARFARE-PAKKE", for inne på Spaceworld så står ikke den der, kun "Forhåndsbestill nå og få Limited Edition! Da får du med kartpakken Back to Karkand som inneholder nye versjoner av de 4 mest populære kartene fra Battlefield 2. Limited Edition er kun tilgjengelig frem til release." http://www.spaceworld.no/produkt.shtml?28931&ref=prisjakt

 

Men hvis man får med den uansett så er jo den billigere på Spaceworld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...