Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMG det virker! :D Takker for all hjelpen! Og den forste metoden virket ikke, men den andre gjorde det! :D

Edit: Må man virkelig alltid starte spillet fra browser? Synes det er ganske irriterende og skuffende...

 

Correktomundo. Love or hate. Etter erfaringene med betaen synes jeg det var svært praktisk.

Lenke til kommentar

OMG det virker! :D Takker for all hjelpen! Og den forste metoden virket ikke, men den andre gjorde det! :D

Edit: Må man virkelig alltid starte spillet fra browser? Synes det er ganske irriterende og skuffende...

 

Correktomundo. Love or hate. Etter erfaringene med betaen synes jeg det var svært praktisk.

Ok :( Håper BF3 blir bra nok til at jeg ikke bryr meg :p

Lenke til kommentar

OMG det virker! :D Takker for all hjelpen! Og den forste metoden virket ikke, men den andre gjorde det! :D

Edit: Må man virkelig alltid starte spillet fra browser? Synes det er ganske irriterende og skuffende...

 

Correktomundo. Love or hate. Etter erfaringene med betaen synes jeg det var svært praktisk.

Ok :( Håper BF3 blir bra nok til at jeg ikke bryr meg :p

 

Du kommer til å elske battlelog når du ser loading tiden.

Lenke til kommentar

OMG det virker! :D Takker for all hjelpen! Og den forste metoden virket ikke, men den andre gjorde det! :D

Edit: Må man virkelig alltid starte spillet fra browser? Synes det er ganske irriterende og skuffende...

 

Correktomundo. Love or hate. Etter erfaringene med betaen synes jeg det var svært praktisk.

Ok :( Håper BF3 blir bra nok til at jeg ikke bryr meg :p

 

Du kommer til å elske battlelog når du ser loading tiden.

Ohh? Hvordan kan loade tiden bli mindre ved hjelp av battlelog? o.O

Lenke til kommentar

Jeg fikk mail fra Elkjøp i går (mandag) som informerte om at Battlefield var sendt, men når jeg logger meg inn på elkjop.no er sporingsnummeret bare masse nuller. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar fra pakken er sendt til den ankommer postkassen? Vil da tro jeg får det i morgen, kanskje allerede i dag?

Lenke til kommentar

Jeg fikk mail fra Elkjøp i går (mandag) som informerte om at Battlefield var sendt, men når jeg logger meg inn på elkjop.no er sporingsnummeret bare masse nuller. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar fra pakken er sendt til den ankommer postkassen? Vil da tro jeg får det i morgen, kanskje allerede i dag?

Jeg får alltid pakkene mine fra norge om 2-3 dager, og jer bor i nordland

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...