Borbra Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) JEG hadde ikke sett den før nå, så ny for meg, og jeg har så å si gitt opp å følge med i denne tråden. Folk er for aktive :S EDIT: den er fra fredag 21, altså 4 dager siden, jeg vil si det er temmelig nytt. Endret 25. oktober 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 4 dager på internett tilsvarer 20 menneskeår. 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Enig, det er ganske gammelt når der er 4 dager Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) OMG det virker! Takker for all hjelpen! Og den forste metoden virket ikke, men den andre gjorde det! Edit: Må man virkelig alltid starte spillet fra browser? Synes det er ganske irriterende og skuffende... Endret 25. oktober 2011 av Jmk93_InnleggNO Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 OMG det virker! Takker for all hjelpen! Og den forste metoden virket ikke, men den andre gjorde det! Edit: Må man virkelig alltid starte spillet fra browser? Synes det er ganske irriterende og skuffende... Correktomundo. Love or hate. Etter erfaringene med betaen synes jeg det var svært praktisk. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 OMG det virker! Takker for all hjelpen! Og den forste metoden virket ikke, men den andre gjorde det! Edit: Må man virkelig alltid starte spillet fra browser? Synes det er ganske irriterende og skuffende... Correktomundo. Love or hate. Etter erfaringene med betaen synes jeg det var svært praktisk. Ok Håper BF3 blir bra nok til at jeg ikke bryr meg Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Liker vært dårlig at man ikke kan endre på ting mens man venter på å spawne. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hva er største sjangsen for å få fly? Være jetcsmpehore eller vente i spawnemenyen og spawne rett i flyet når den blir ledig? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kan lage sine lokale servere slik som i BF2? har lyst å prøve ut flyene osv. blir kansje veldig vanskelig på online servere Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Nei. Men det er ikke værre enn å finne tomme servere.. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Er det oppe så mange servere at noen er tomme allerede? Må ikke private personer sette opp servere selv? Jeg vet EA har noen Ea servere, men er det så mange? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Nei. Men det er ikke værre enn å finne tomme servere.. Det er litt verre da de fleste serverne har at man må være mer en 7 players før man kan starte gamet. Laveste jeg har funnet er 1+meg. Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 OMG det virker! Takker for all hjelpen! Og den forste metoden virket ikke, men den andre gjorde det! Edit: Må man virkelig alltid starte spillet fra browser? Synes det er ganske irriterende og skuffende... Correktomundo. Love or hate. Etter erfaringene med betaen synes jeg det var svært praktisk. Ok Håper BF3 blir bra nok til at jeg ikke bryr meg Du kommer til å elske battlelog når du ser loading tiden. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 OMG det virker! Takker for all hjelpen! Og den forste metoden virket ikke, men den andre gjorde det! Edit: Må man virkelig alltid starte spillet fra browser? Synes det er ganske irriterende og skuffende... Correktomundo. Love or hate. Etter erfaringene med betaen synes jeg det var svært praktisk. Ok Håper BF3 blir bra nok til at jeg ikke bryr meg Du kommer til å elske battlelog når du ser loading tiden. Ohh? Hvordan kan loade tiden bli mindre ved hjelp av battlelog? o.O Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vil denne pcen dra BF3 på low uten lagg? Samsung Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Vil denne pcen dra BF3 på low uten lagg? Samsung Ja, lett. Du kan ha på auto-instillinger og få bra grafikk Endret 25. oktober 2011 av Jokerpr0 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vil denne pcen dra BF3 på low uten lagg? Samsung Ganske sannsynlig, men hvorfor laptop? For samme prisen får du en stasjonær som takler mid/high. Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Ok, flott! Tusen takk for raskt svar. EDIT: Orker ikke og ha en stasjonær. Flytter ofte pcen og da orker jeg ikke og drive og flytte på en stor stasjonær pc. Endret 25. oktober 2011 av Jaudaa Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg fikk mail fra Elkjøp i går (mandag) som informerte om at Battlefield var sendt, men når jeg logger meg inn på elkjop.no er sporingsnummeret bare masse nuller. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar fra pakken er sendt til den ankommer postkassen? Vil da tro jeg får det i morgen, kanskje allerede i dag? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg fikk mail fra Elkjøp i går (mandag) som informerte om at Battlefield var sendt, men når jeg logger meg inn på elkjop.no er sporingsnummeret bare masse nuller. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar fra pakken er sendt til den ankommer postkassen? Vil da tro jeg får det i morgen, kanskje allerede i dag? Jeg får alltid pakkene mine fra norge om 2-3 dager, og jer bor i nordland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå